Uitgerekend September 2019

Jaaaaaa ook hier een positieve test!
5 december begon mijn laatste menstruatie.
Per december ben ik gestopt met de pil, ik werd maar niet ongesteld en heb 6 januari een test gedaan... negatief.
Gister opnieuw een test omdat ik nogsteeds niet ongesteld werd... en jahoor hartstikke positief. 3+      ik denk voor nu tussen de 10 en 20 september uitgerekend. Ik moet de verloskundige nog bellen...

Leuk deze groep!

Ik ben trouwens  26 jaar :)
Is er toevallig al een geheime fb voor uitgerekende mensen in september ?
wat vervelend sfiie!    Sterkte

[quote quote=10157782]Meiden ik heb zo weinig eetlust ik ben zo misselijk als ik iets eet jullie daar ook last van?[/quote]
Ja ik ook! Vooral overdag! Koffie en chocola trek ik echt niet meer en heb echt totaal geen honger.
Het enige wat ik een beetje fatsoenlijk weg krijg zijn maaltijdshakes. Verloskundige zegt dat dat uiteraard niet het beste is, maar beter dan helemaal niets eten overdag.

Ja echt verschrikkelijk vandaag heb 2 beschuitjes en 2 boterhammen met moeite op maar mijn.warm eten lukt echt niet ook totaal geen honger. 

[quote quote=10157785] Ja ik ook! Vooral overdag! Koffie en chocola trek ik echt niet meer en heb echt totaal geen honger. Het enige wat ik een beetje fatsoenlijk weg krijg zijn maaltijdshakes. Verloskundige zegt dat dat uiteraard niet het beste is, maar beter dan helemaal niets eten overdag.[/quote]
Zoetigheid heb ik ook totaal geen zin in misschien kan ik die shakes ook wel proberen. Drinken gaat iets makkelijker dan eten pff 

Sffi: wat erg... sterkte en ik hoop dat je snel weer positief nieuws mag verwachten. 
Ik zit nu in mijn 6de week, morgen eerste vroege echo, spannend! Ik ben 34 jaar en ben sinds vorige week echt mega misselijk... vind het wel heftig. Als ik te weinig eet blijf ik misselijk maar als ik teveel eet komt het bijna weer naar boven. Heel erg aftasten wat mijn lichaam prettig vind. Vandaag, sinds een week, weer een beetje goede dag gehad, wel zo prettig met werken. Was pittig de afgelopen dagen! 

Terug
Bovenaan