Uitgerekend September 2019

Ik hou het niet meer bij, haha.. wat leuk al die berichten en herkenbaarheid in kwaaltjes, 1e echo's en vertellen aan omgeving. Ik heb as maandag eindelijk de 1e echo, ben dan 7 weken. Hoop zooo dat we het hartje horen ❤ Als alles goed is, gaan we die avond nog langs mijn ouders en schoonmoeder. Ben zooo blij als ik het eindelijk met ze kan delen, maar we willen eerst graag de 1e echo afwachten. Wil het daarna ook aan mijn beste vriendin vertellen. Voor de rest (andere vriendinnen, familie, collega's) wachten we tot 12 weken.

Hier juist mega eetlust, moet elke 2 uur eten anders gaat mijn maag knorren en wordt ik licht in mijn hoofd en misselijk. Het eerste half uur na opstaan/douchen is echt tot kokhalzen aan toe. Dus maar eten en gezonde keuzes proberen te maken. Vorige twee keren ongeveer 18 kilo aangekomen (van 62 richting de 80 kilo pffff), dat wil ik eigenlijk voorkomen deze keer maar gaat nu al niet goed haha.
Ik heb morgen echo. Vorige week geweest en was alleen vruchtzak te zien. Echoscopist kon er nog niets van zeggen. De misselijkheid (die eerst even weg was maar nu dus weer terug) maakt dat ik op zich wel vertrouwen heb maar tegelijkertijd weet ik ook dat het niet per se iets zegt.. Het blijft dus nog even spannend!

@sffie sterkte toegewenst! 

@valerie, super spannend! Ik heb precies hetzelfde als jou qua klachten. Vooral de ochtend is erg lastig. 

Morgenvroeg eerste echo,, ben zo ontzettend zenuwachtig! 

Ik dacht dat ik 6 weken en 2 dagen was maar volgens echoscopiste kan het ook zo zijn dat ik net een paar dagen korter zwanger ben, in welk geval het niet gek was dat er nog geen hartje te zien was. Andere opties zijn dat het vruchtje “verstopt” zat of dat het niet goed is. Dat was dus niet echt een geruststelling. Hopelijk hoor/zie ik morgen een hartje!  Zooo spannend...

@ivo, jij ook succes met de echo morgen!

Sfiie ontzettend veel sterkte!! Zo kut als je toch ineens bloedingen krijgt.
38 of 36 valt wel mee ... ik ben nu 34 en zwanger van onze eerste. Nog steeds in de wolken van ons nieuws. Zou het van de daken willen schreeuwen, maar ja mondje dicht. Pas 14 feb de eerste zwangerschapsecho. Zo gek om eerste echo te zeggen, door het traject heb ik vanaf 8 dec al 5 echo's gehad, al was dat om te checken of de hormonen hun werk goed deden.
Graag zou ik het mijn ouders vertellen, mocht het misgaan dan kun je dat ook delen. Maar mijn partner wil pas vertellen na de eerste echo, dit aangezien t risico bij ons aanwezig is dat het een tweeling gaat worden. 
Wordt wel een beetje zat van mezelf ga zo vaak naar de wc om te checken. 

Yes, kloppend hartje gezien! Wel maar iets meer dan 6 weken i.p.v. 7 weken dus vandaar dat er vorige week niets te zien was. Zo opgelucht. Tot 8 a 9 weken wel nog spannend (zoals bij iedereen) zei echoscopiste maar voor nu goed nieuws!! 

Terug
Bovenaan