Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd ! Als mijn berekening klopt ben ik 21 september uitgerekend.

Alleen ben ik erg bang... vanaf gister ochtend een beetje helder rood bloed verlies en nu nog steeds :( ik mag pas donderdag avond bij de vk komen pas als het op een menstruatie begint te lijken moet ik bellen...
Ik word dus helemaal gek nu en hoop dat ik september haal , het is al een keer fout gegaan :( 

Valerie yes super fijn!! Stelt je toch iets meer gerust he. 
Ik werd vanochtend wakker met knallende hoofdpijn en vlagen van misselijkheid. Hopelijk trekt het in de loop van de dag weg..
Lenax dat klinkt niet goed... :( Heb je ook last van krampen? Ik duim voor je dat er gewoon een bloedvaatje is geknapt..

Lieve Lienelie , indd maar je leest ook vaak dat het onschuldig is...

Gelukkig geen buikkrampen dus afwachten op goed nieuws...
Het is zo verschrikkelijk dat wachten...

Lenax, ja dat wachten is zooo vervelend. Toen ik helder bloedverlies had, kreeg ik er ook enorme krampen bij dus toen was het wel duidelijk.. Hopelijk blijven de krampen bij jou weg.. Heb je veel bloedverlies of valt het mee?

Hoi lieve allemaal,
Iedereen van harte gefeliciteerd met alle zwangerschappen. Lees ook een verdrietig bericht.. heel veel sterkte gewenst!

Ik ben heel blij om me hier te kunnen aanmelden. Na bijna 1,5 jaar proberen eindelijk zwanger. Heb 6 testen gedaan, maar het is toch echt waar!! En gewoon op de natuurlijke manier. Allerlei fertiliteitsonderzoeken in het ziekenhuis gehad waar niets op te zien was en alles goed was. Uiteindelijk hebben ze een hsg onderzoek gedaan (doorspuiten van de eileiders) en nu bij poging 2 zwanger!!
Zouden nu eigenlijk op vakantie zijn in Mexico, maar hebben dit geannuleerd ivm Zika.

Wat een spannende tijd he! Ik ben denk ik rond 20 sept uitgerekend en heb 12 februari mijn eerste echo. Dan ben ik 8 weken en 3 dagen? Wat duurt dit nog lang zeg!!! Dagen kruipen voorbij en ieder toiletbezoek is killing. Voel me gelukkig wel goed. Wel moe en zere borsten en moet wat vaker naar het toilet. Mijn darmen zijn erg van slag. Ook moet ik de knoop van mijn broek vaak al los doen haha

Over een uur komt de informatrice van moeders voor moeders langs. Toch ook weer spannend om daar nog een keer te testen :)

Vanaf 12 weken doe ik graag mee met de Facebookgroep :)

Liefs,
Jessica 

@valerie Goed nieuws!! 

Ook wij hebben een hartje mogen zien kloppen! Eigen berekening was 7W 2 dagen , en is nu precies 7W volgens de echo. 

Heel erg spannend nog wel maar de eerste stap is in ieder geval goed :)

@ivo @valerie
Fijn dat de echo positief is. Mag ik vragen of deze inwendig of uitwendig was?
Ik heb Dinsdag 29-1 de eerste echo, dan 8 weken. Vindt t zo spannend!!!

Terug
Bovenaan