Uitgerekend September 2019

@ IlsX: bij 8 weken kan het vaak al uitwendig. Ik had de echo met 8+2 en dat kon prima uitwendig. Ligt wel een beetje aan de ligging van je baarmoeder. Veel succes en plezier alvast dinsdag!

Ik had hem inwendig maar stelde niks voor. 
Ik had een jurkje aan en mocht 1 been uit mijn legging doen en dan doen ze een klein stukje de staaf waar ze echo's mee maken erin en dan zien ze het al. 
Viel mij echt reuze mee

[quote quote=10157981]Yes, kloppend hartje gezien! Wel maar iets meer dan 6 weken i.p.v. 7 weken dus vandaar dat er vorige week niets te zien was. Zo opgelucht. Tot 8 a 9 weken wel nog spannend (zoals bij iedereen) zei echoscopiste maar voor nu goed nieuws!![/quote]
Wat fijn zeg wat een opluchting mooi hè dat knipperde hartje 

Soms ben ik zo onzeker en is het allemaal zo onwerkelijk...  
aankomende zaterdag heb ik mijn eerste echo. Vandaag ben ik 7+3 zwanger. Ik heb maar weinig kwaaltjes. Last van mijn borsten, moe, veel plassen, koud en last van mijn darmen. Verder eigenlijk weinig. Dit vliegt me soms aan en maakt me zo onzeker. Dan denk ik dat het foute boel is. Realistisch gezien weet ik natuurlijk dat kwaaltjes per persoon verschillen. Zijn er meer meiden met weinig kwaaltjes?

Wat fijn om de verhalen van de eerste positieve echo’s te horen! Lekker genieten allemaal.

@ivo gefelicteerd!! Opluchting he? :)
@IlsX die van mij was uitwendig. Ze zie; als ik dan niets zie dan kan ik altijd nog inwendig. Maar ze zag het uitwendig heel duidelijk dus inwendig was niet nodig. En ben dus pas 6 weken een een dag ofzo. Zal ook wel liggen aan de apparatuur denk ik?
Gefeliciteerd voor de nieuwkomers in de groep!

Hai allemaal!
Wat een zielig nieuws in de groep. Dat maakt je wel nerveus zeg ..
Ik heb 30e de eerste echo ben dan 8 week en 3 dagen. Heel benieuwd of alles in orde is. Wat betreft kwaaltjes doen mn borsten nog onwijs veel pijn en heel soms wat kramp maar das gelukkig afgenomen. Ik heb echt onwijs veel zin in wentelteefjes dus die maak ik nu regelmatig haha.
Eerlijk gezegt vind ik het vertellen na 12 week beetje oude stempel. Vertel het aan mensen waar je je goed bij voelt en mocht het fout gaan zullen deze mensen er voor je zijn. En is eigen keus toch wanneer je verteld. Het kan altijd nog fout gaan .. maarr daar gaan we niet van uit! 
Vooral genieten denk ik maar :)

Hai allemaal!
Wat een zielig nieuws in de groep. Dat maakt je wel nerveus zeg ..
Ik heb 30e de eerste echo ben dan 8 week en 3 dagen. Heel benieuwd of alles in orde is. Wat betreft kwaaltjes doen mn borsten nog onwijs veel pijn en heel soms wat kramp maar das gelukkig afgenomen. Ik heb echt onwijs veel zin in wentelteefjes dus die maak ik nu regelmatig haha.
Eerlijk gezegt vind ik het vertellen na 12 week beetje oude stempel. Vertel het aan mensen waar je je goed bij voelt en mocht het fout gaan zullen deze mensen er voor je zijn. En is eigen keus toch wanneer je verteld. Het kan altijd nog fout gaan .. maarr daar gaan we niet van uit! 
Vooral genieten denk ik maar :)

Hallo allemaal, 
Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. 
Ik heb 13 januari een positieve test gedaan! En ben uitgerekend op 25 september. 26 februari hebben we de intake bij de VK. 
Het is ons eerste kindje, mijn vriend is 25 en ikzelf ben 21. We vinden het super spannend. Voel me alleen heel onzeker omdat ik niet veel zwangerschapskwalen heb.. ben alleen vermoeid, maar verders heb ik nergens last van.. 

Groetjes, Nienke 

Terug
Bovenaan