Uitgerekend September 2019

Roon x, ik heb ook niet heel veel kwaaltjes. Toevallig vandaag voor het eerst hoofdpijn en vlagen van misselijkheid. Verder wel wat vermoeider, koud, en m'n darmen zijn een beetje van slag. Vind het ook een beetje eng omdat ik 2 maanden terug een miskraam heb gehad. Toch heb ik er nu een goed gevoel over dus daar hou ik maar aan vast :)

Ik had de echo ook inwendig. Stelt inderdaad niet heel veel voor. Als je het eng vindt kom dan met een volle blaas volgens mij is het dan uitwendig makkelijker te zien. Kunnen ze dat altijd eerst proberen. 
Nu het in het ziekenhuis goed was heb ik meteen de verloskundige praktijk gebeld vandaag. Wat een ontzettend lieve vrouw! Dat stelt je ook echt gerust. 

Ik mag 6 februari voor de intake + echo en dan 15 februari de termijn echo. Bij mijn verloskundige praktijk doen ze om de 4 weken controle en dan ook elke keer ook even een korte echo. Vind ik persoonlijk wel heel erg prettig denk ik. 
Het was inderdaad ook een hele opluchting nadat we het hartje hebben zien kloppen! Tuurlijk nog een slag om de arm maar het begin is er!

Nu 6w+6 ook niet heel veel kwaaltjes meer. Mijn borsten doen eigenlijk niet meer echt pijn, wel hoofdpijn vanochtend en nog steeds wat last van rommelende darmen. Het “ongesteldheidsgevoel” is er niet meer. Wel soms met vlagen iets misselijk maar daar blijft het dan ook bij. A.s. Dinsdag de eerste echo.... 

ben nerveus en gespannen of alles wel goed is.. 

Toch wel fijn om te horen dat niet iedereen kotsmisselijk is..
Spannend al die echo's de komende week!
Ik vond de inwendige echo ook niks voorstellen. Is meer het idee denk ik.

Vandaag voor het eerst thuis een positiebroek aan gedaan. Ik had constant m'n knoop los namelijk. Niet dat er al wat te zien is hoor, maar het drukte steeds zo. Nog meer mensen die het al aan hebben? 

Terug
Bovenaan