Uitgerekend September 2019

Bedankt voor jullie tips. Ik bel morgen gewoon de verloskundige.

heb net voor de zekerheid wel nog een test gedaan (niet met ochtend urine), maar die spat eruit. Flink opgelopen nog ondanks dat de vorige keer ook een knal streep was. Dat lucht wel een beetje op. Maar dat sluit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of een niet kloppend hartje niet uit natuuelijk. 

@ JLG, ik kan me precies vinden in jouw verhaal. Weinig kwaaltjes af en toe een trekkerig gevoel in mn onderbuik, niet tot nauwelijks pijnlijke borsten en misselijk ook niet. Wel soms een leeg of hongerig gevoel maar daar blijft het ook bij. 
Vandaag 7 weken en 3 dagen, als alles klopt! Dinsdag de eerste echo en hopen dat we dan kunnen zien of alles goed is zodat de eerste spanning misschien wat zakt.. heel veel succes voor de dames die komende week ook hun eerste echo hebben! 

@moobie Ja precies dat! Maar wel moe (iets meer dan normaal voor mijn gevoel) en ik heb t steeds heel koud. Hopelijk morgen dus wat meer gerustgesteld! Jij dinsdag eerste, dagje langer in spanning dus.

Ik hoop echt dat alles goed gaat zijn! Voor mezelf maar ook voor jullie

Iemand bekend met griep tijdens zwangerschap? Hele week al niet fit maar vandaag na het werk thuis gekomen en overgeven. Hou niet eens water binnen.. 
Heb veel kwaaltjes maar overgeven was tot nu toe nog niet erbij. Iemand tips of zelfde heeft meegemaakt? Ik ben 8 weken en 2 dagen .. 
Groetjes,
Sanne

Hoi Eerste-Sanne,
Dat is naar! In mijn tweede zwangerschap heb ik rond 10 weken vette buikgriep gehad. Drama was dat.. ik moest wat eten om aan ene kant misselijkheid tegen te gaan, maar tegelijkertijd spugen omdat ik niks binnen hield vanwege de buikgriep. Theebiscuitjes gingen toen op gegeven moment redelijk.
Vooral wel proberen wat vocht binnen te krijgen.. hoe lastig ook. Lukt een beetje yoghurt? Over kippensoep hoor ik ook altijd wel goede dingen bij ziekte.
Sterkte hoor! Ziek zijn is extra pittig als je ook zwanger bent.
Groet,
Eef

Heb 2 beschuiten gegeten dat blijft binnen gelukkig. Ontdekte net wel een klein beetje bloed bij afvegen. Heb vaak moeten overgeven ook dat er niks in mijn buik zat. Hoop dat het niks is, moet woensdag naar vk. Mn borsten voel ik ook ineens minder. Help! Ben bang .. 

Het is nu al opgehouden. Heb geen steek of buikpijn gehad en mn borsten zijn nog aanwezig (gevoelig). Met het overgeven kwam het echt uit het onderste, mn buik deed er zeer van .. 

Terug
Bovenaan