Uitgerekend September 2019

Ook ik mag me aansluiten denk ik! 
Vandaag een positieve test en zoals ik het nu beteken rond 27 september uitgerekend!
Wij zijn inmiddels al een poosje  bezig. April 2017 gestopt met de pil. Vorig jaar augustus een miskraam gehad bij 8 weken. Dus het is echt heel spannend allemaal. 

Liefs en geniet van de zwangerschap!

Hoi allemaal.

hier een onzekere mama. Afgelopen vrijdag had ik bruine afscheiding bij het afvegen met een bruin zwarte sliert. Overigens geen buikpijn en geen bloed, maar het blijft maar in mijn hoofd afspelen ondanks dat ik het daarna niet meer heb gehad.
zal het het kindje zijn geweest? Of gestopt met groeien? Buitenbaarmoederlijke zwangerschap? 
Ben dinsdag 6 weken.. zit zo in twijfel of ik maandag de verloskundige bel. Aan de ene kant denk ik heb maandag over 2 weken eerste echo kan net zo goed wachten als er niks meer gebeurt na vrijdag. Aan de andere kant wil ik het liever eerder weten als het fout is.

tips gezocht:(?

Haha juffielies en esterseptember dat is toevallig!

Anemoontje sorry geen ervaring hier. Ik zou wel zeggen als je er een beter gevoel bij hebt door de verloskundige te bellen gewoon doen! Tegen mij zei mijn aan de telefoon. Bij twijfel. Of gekke klachten gewoon bellen.

@Anemoontje: gewoon bellen! Al kunnen ze alleen iets van je zorgen wegnemen dan is het het al waard!
Ik zit inmiddels op 9 weken en begin me wat beter te voelen. Gister gesport en dat was een overwinning. Na een drukke dag kan ik wel gerust om half 10 in slaap vallen. Misselijkheid begint af te nemen. Nog wel last van obstipatie en lijk dus al redelijk zwanger door die uitgezette buik ?. Zelf nu aan het aftellen tot de combinatietest (6-2 bloed prikken en termijnecho en 19-2 nekplooimeting). Dat is ook weer spannend!
Iedereen die de aankomende week de eerste (of tweede) echo heeft: veel succes! 

Wat grappig JulieD, Esterseptember en Juffielies dan zijn we allemaal ongeveer even ver! Ik heb morgen mijn 1e echo.. 8-2 intake en 18-2 termijnecho. Ik kon kiezen of ik ook een vroege echo wilde (wel op eigen kosten, wordt niet vergoed door zorgverzekering) maar dat had ik er graag voor over.. Heb er veel zin in maar vind het ook zooo spannend.. Hoop zó dat we een hartje horen en ik mijn ouders & schoonmoeder het eindelijk daarna kan vertellen ❤
Anemoontje ik zal echt de verloskundige bellen, al is het alleen maar voor geruststelling. Als je komende week 6 weken bent, kan je misschien einde van de week een echo krijgen?

Zo ik meld me ook weer even. Vandaag als het goed is (volgens eigen telling) 7 weken en 2 dagen. Ik merk dat het echt oplucht om hier te lezen dat meer mensen weinig klachtjes hebben. Ik ben wel wat sneller moe (wil echt het liefst om 9 uur a half 10 lekker slapen) en heb regelmatig krampen en een trekkend gevoel in mijn onderbuik. Soms een wat gevoeligere tepel (wisselt af links en rechts) maar geen pijnlijke of groeiende borsten. Wel af en toe hol gevoel en licht misselijk maar niet overgeven en niks heftigs.
Morgen (28 jan) eerste gesprek bij VK en ook meteen een echo om te zien of we het hartje zien. Aan de ene kant heb ik er een goed gevoel bij want heb geen enkele keer rode afscheiding gehad en voel me "zwanger" maar ben toch erg nerveus. Morgen avond pas laat een afspraak dus nog een hele dag op werk door de dag heen worstelen. We gaan het zien!!

Terug
Bovenaan