Uitgerekend September 2019

Jeetje eerste sanne wat rot die griep. En dan ook nog het bloed erbij. Probeer rustig te blijven. Goed dat je beschuitjes binnen kunt houden. Dat is nu het belangrijkste. Lukt het om rustig aan wat kleine beetjes vocht binnen te houden?
Een bloeding hoeft geen slecht nieuws te zijn hè:)

He jakkes, nu had ik net voor het naar bed gaan ook wat roze slijmverlies op de wc... Het zal toch niet he... Heb niet hard zitten persen, gevreeën of keihard geniest.. Ook geen buikpijn verder. Maar word hier toch tikje onrustig van.
@Sanne: ik hoop dat het bij jou inmiddels gestopt is. Misschien bij jou te maken met het spugen, van onderuit de buik zoas je zei? Misschien gaf dat een beetje extra vaginale druk waardoor beter doorbloed zijnde vaginawand ed wat bloed heeft verloren.
Groet,
Eef

Oh shit, balen Eef... Het zal wel niets zijn maar kan me voorstellen dat je dit niet lekker zit. Wanneer heb je je eerste echo ook alweer?

Vrijdag...
In inlegkruisje van vanochtend bruinig vlekje. Ik heb zaterdag wel sex gehad, maar lijkt me dat het daar toch niet meer van kan komen? Dit omdat het gisteravond rozig was (dus vers). Hopelijk is het toch doorbloeding baarmoedermond ofzo. Innesteling kan ik me niet voorstellen, dat het daar nog mee te maken heeft. Ben nu 8w+2.
Wat zei de verloskundige laatst bij jou? Bij jou was het wel wat vroeger in de zwangerschap toch.. met 5 weken? Is het ook helemaal gestopt?

@Eefje- Wat naar om te horen! Hopelijk zet het niet door en krijg je er geen krampen ofzo bij. Duimen!

Vanavond intake en eerste echo bij de VK. Ik hoop (wil ik ook vragen) om eerst de echo te doen en dan pas de intake, anders zit je zo'n berg vragen te beantwoorden zonder dat je weet of alles goed is. Ik hoop zo op een kloppend hartje. Probeer mezelf voor te houden dat het wel moet zijn, heb geen bloed verloren, geen roze of bruine afscheiding en voel nog steeds af en toe wat steekjes, krampjes en trekkend gevoel en in meer of mindere mate symptomen. Dat zou toch moeten betekenen dat ik echt zwanger ben? Of kan dit ook als er geen kloppend hartje is? Dit forum biedt gelukkig beetje een uitlaatklep aangezien ik het nog tegen niemand heb gezegd

@Eefje- He bah das ook niet fijn zeg! We zitten klein beetje in hetzelfde schuitje lijkt het. Ik had vanmorgen weer een heel klein beetje rood bloed bij afvegen. Kan gelukkig weer eten en hoef niet meer overtegeven. Hopelijk was het idd van het overgeven wat druk gaf op mn baarmoeder. Mn borsten voel ik nog wel en mn buik zeurt een beetje maar geen rare steken. Ik moet woensdag naar vk maar heb voor zekerheid even een mailtje gestuurd. Dusss we moeten afwachten. Zo hekel aan. Nu 8 weken en 2 dagen.
Trouwens @Eefje- ik las dat een beetje bloedverlies ook kan zijn omdat je lichaam denkt dat het ongesteld moet worden. Aangezien wij allebei nu 2 maand zijn zou het kunnen dat ons lichaam beetje in de war is .. 

@Eefje en Sanne. Ik snap jullie onzekerheid, verschrikkelijk lijkt me dat, maar het kan vele redenen hebben. Mijn zusje had dit ook en die bleek zwanger te zijn van een (gezonde) drieling. Het wil dus echt niks zeggen.
Ik ben even een tijdje stil geweest hier, heb wel alles meegelezen, maar voel me zo ontzettend beroerd. Ben al bijna een week lang alleen maar aan t spugen en heb 0 energie. Vorige keer had ik dit ook en gelukkig is het toen echt rond week 12 van de een op de andere dag opgehouden en had ik nergens meer last van. Hopelijk gaat dat deze keer net zo. 
Deze keer alleen geen last van m’n borsten, terwijl ik de vorige keer wel kon gillen als er iets langs mn tepels “schuurde”. Misschien zijn mn borsten wat meer gewend omdat ik redelijk snel weer zwanger ben geworden na mijn eerste kindje? Geen idee.. a fijn, hoe minder kwaaltjes hoe beter denk ik dan.
Ik heb ook vanmiddag mijn eerste echo. Ben dan pas 6w5d volgens mijn eigen berekening.. erg spannend!

Terug
Bovenaan