Hoi Sanne,
ik hoop dat het onschuldig is. We zijn inderdaad beide ongeveer even ver. Ik maak me een beetje zorgen omdat ik het bij mijn vorige twee zwangerschappen niet heb gehad, maar wel bij mijn allereerste die in een miskraam is uitgelopen. Toen had ik het echter wel eerder, in week 5-6 en toen bleek het vruchtje met 6,5e week gestopt met groeien. Ik bleef wel positief testen, maar had niet de kwaaltjes die ik deze en de vorige twee keer wel had. Die kwamen toen niet op gang omdat het vruchtje/kindje al vroeg gestopt was met groeien.
Dus dat is waar ik beetje bang voor ben.. en ik ben inmiddels 38 dus kans dat er iets niet goed gaat ook wat groter, maar het kan inderdaad ook gewoon totaal onschuldig zijn. Doorbloeding.. voorliggende placenta.. druk door obstipatie.. zeg het maar. Vanochtend in elk geval nog wel misselijke vlagen... Maar ik denk dat de verloskundige er ook niet veel meer van kan maken voor mij dan 'afwachten'. De echo gaat iig de doorslag geven dus moet nog een paar daagjes geduld hebben. Hoop voor jou dat het allemaal goed is woensdag!
@JLG: jij ook een fijne avond met goed nieuws vanavond!
Groet,
Eef