Uitgerekend September 2019

@hoopjegeluk. Succes woensdag. Ik mag vrijdag. Ben dan ruim 8 weken. Ik vind het wel spannend. Er is niets om me zorgen te maken en ik heb kwaaltjes genoeg. Maar toch he...zou het hartje wel kloppen? :)

@Lovesept: dat moet je in principe zelf aanvragen / regelen. Ik heb gekozen voor de combinatietest en die gaat via een overkoepelende organisatie van mijn verloskundige. Hebben ze dat niet al meteen bij de eerste echo besproken? Ik kreeg al meteen de vraag wat ik zou willen en we hebben goed de opties doorgesproken. 
Ik heb kraamzorg afgelopen weekend geregeld. September is de maand waarin vaak de meeste babies worden geboren dus ik dacht beter te vroeg dan te laat ?. 

Ja ik kreeg wel de vraag wat ik wilde en hebben we het besproken maar weet niet mee of ik het nou zelf moest regelen hoorde ook zoveel informatie 
Kraamzorg is best lastig vindt ik er zijn zo veel bureaus maar van de week even in verdiepen. 
Wist niet dat september zo drukke maand was haha 

Eef, ik heb zaterdag tweede echo en dan twee weken later pas de termijn echo. Dus een extra controle tussendoor. Deze betaal ik zelf. Maar vind ik prettig want vind het zonde om volgende week donderdag een uur bij de VK te zitten (eerste afspraak) als het niet goed zo zijn. Dus daarvoor nog echo ingepland. Maar goed, ik ben gewoon veel te nieuwsgierig ?

Even een update; ik mocht vanmiddag even langskomen bij vk voor een snelle echo omdat ik het lichte bloed verlies niet vertrouwde. Alles is in orde! Een kloppend hartje en een gezonde baarmoeder waar geen bloedingen te zien zijn. Wss is de bloeding vaginaal dus das positief! Woensdag nog keer heen maar dan voor de geplande afspraak. Ik ben blij :)
Sanne

Gefeliciteerd Eerste-Sanne en JJsept! Wat fijn!
@lovesept: mijn verloskundige heeft een top5 lijstje met bureaus waar ze graag mee werken. Misschien idee om je vk om tips te vragen? Ik woon zelf in een grote stad dus er zijn ook veel bureaus die je beter niet kan bellen werd me verteld ;-). 
Meer info over de hoeveelheid kinderen die geboren worden in september:
http://www.fittevrouwen.nl/baby/wanneer-worden-de-meeste-babys-geboren/

Terug
Bovenaan