Uitgerekend September 2019

Wat fijn al die kloppende hartjes! Gefeliciteerd! ❤️

Vraagje; morgenavond heb ik een afspraak om 20.00 met moeders voor moeders. Ze controleren dan mijn urine. 
Nou is het zo dat ik van 7.30 tot 18.00 moet werken en aansluitend ga eten bij mijn schoonouders. Dus, ik stap net voor 20.00 thuis binnen. 
Ze hebben urine nodig, ochtend of net voor de afspraak, dat maakte niks uit. Ik ben alleen vergeten te vragen of ik de urine in de koelkast of op kamertemperatuur kan bewaren.. Het liefst vang ik het in de ochtend voor mijn werk op. Iemand tips/ervaring?? 

Zo wij hebben de 1e echo gehad en een heel duidelijk kloppend hartje gezien.. Zo blij ? Kindje was precieze grootte hoe het moest zijn volgens de termijn en in de baarmoeder zag alles er heel goed uit. Mega opgelucht!! Ook al geeft dit geen 100% garantie voor de toekomst, dat dit er al is ben ik heel blij mee. Hele dag méga zenuwachtig geweest, kon op het werk nergens anders aan denken pff? Daarna naar mijn schoonmoeder & ouders geweest om het te vertellen:, wat een reacties, fantastisch? Zo leuk hihi. Nu hopelijk op naar de volgende goede echo, termijnecho op 25-2.
Fijn al die andere positieve berichten!! Goed om te lezen.

Hier gisteravond ook een kloppend hartje gezien. Zo fijn!??
Alleen wel bijna een week teruggezet naar 7.1 dacht zelf dat ik precies 8 weken was. Ze zei dat dit bij de termijn echo wel weer anders kon zijn. Nu ging ik daarna rekenen. Als ik nu 7.1 ben, dan had ik met 2.6 al een positieve test in handen. Dat is vrij onmogelijk toch?

[quote quote=10160318]Ja ik kreeg wel de vraag wat ik wilde en hebben we het besproken maar weet niet mee of ik het nou zelf moest regelen hoorde ook zoveel informatie Kraamzorg is best lastig vindt ik er zijn zo veel bureaus maar van de week even in verdiepen. Wist niet dat september zo drukke maand was haha[/quote]

Zelf ben ik ook kraamverzorgende en ja september is vaak ook heel druk :p

Joepie, wat een goed nieuws allemaal! Gefeliciteerd!!!
Bij mij is het bruinverlies sinds gisteren eind van de middag gestopt en weggebleven. Hopelijk toch te hard geniest of gekke beweging gemaakt (al kan ik het me niet herinneren) en was het vaginaal bloedinkje.
Onbewust houd het me wel bezig. Ik droomde dat we de echo hadden maar dat het hartje niet klopte. Maar de mannelijke echoscopist zei 'maakt niet uit, het kindje is precies zo groot als de zwangerschapsduur dus groeit goed!' Ook kregen we maar 1 foto mee en de rest allemaalansichtkaarten met vreemden en reeds geboren baby's erop. Ik dacht.. ja.. wat hebben we hier nu aan! Is het nou goed of niet?? Net toen ik in de rij stond om nieuwe echo te eisen zag ik dat het 10 over 2 was en ik als gek naar school moest sjezen om kids op te halen.. ?
Tja.. dromen..
Ik tel iig de dagen af tot vrijdag..!
Ps: bij mij lijkt de misselijkheid meer 's avonds op hoogtepunt te zijn. Opeens zo'n vlaag en dan weer kokhalzen. Nog niet overgegeven. Hoe is dat bij jullie?
Groet,
Eefje

Trouwens nog een leuke anekdote..
We aten gisteren bij mijn schoonouders en toen begon mijn schoonmoeder over het opnieuw maken van een familiefoto dit jaar wanneer ons nieuwe nichtje geboren is (zou al tijden.. die foto). Want hierna zou er wel niet meer eentje bijkomen en was de familie compleet. Keek ze mij plotseling aan en zei 'of jij moet er toch nog eentje krijgen!' (meer als grap) Ik: 'nou.. ik begin al op leeftijd te komen he'..
?

Haha Eef, wat grappig ? Bij ons verwachten ze het denk ik ook niet meer dus ben ook zo benieuwd naar de reacties. Mijn andere twee dames zijn nogal hyper dus mijn moeder zei een paar maanden geleden nog (grappend maar toch ook wel serieus): “jullie laten het wel hierbij hoor want oppassen op drie kan ik niet aan!” Nou, die gaat staan kijken... 
En die dromen ja, elke nacht heb ik zo’n idiote droom, lijken ook allemaal heel echt en weet ze elke ochtend nog. 

Terug
Bovenaan