Uitgerekend September 2019

Ik zou best een tweeling willen. Beter als 1e kind dan later. Dan lijkt het me echt pittig. Maar Ja met een tweeling draait je leven wel echt alleen maar om baby's ;) 
Ik denk dat iemand gewoon een bericht kan maken met daar iedereen z'n datum in. Mijn datum is nog niet officieel vastgesteld met een echo.  Maar dat kan altijd nog bijgesteld worden toch :p

[quote quote=10160843]Grappig om zoveel verhalen te lezen die vergelijkbaar zijn met je eigen verhaal. Mijn laatste menstruatie begon op 8 december. Ik had al ruim een jaar een heel regelmatige cyclus van 27 dagen. Volgens mijn berekeningen ben ik nu 7+3. Maar ja, even afwachten wat de echoscopist zegt. Ik heb 18 februari pas een eerste echo, bij 10+2. Simpelweg omdat ik niet wist dat het eerder mocht/kon. Volgende week, 6 februari, wel de eerste intake bij de verloskundige. Al denk ik dat ik dan geen inwendige echo oid krijg, toch is het fijn om weer even ergens over het zwanger zijn te kunnen praten. We hebben het al aan onze ouders, zussen en beste vrienden verteld. Dat was niet het plan maar ik kan het niet voor mezelf houden :).[/quote]
Gefeliciteerd!
wel grappig ik heb ook 6 februari intake en 18 februari eerste echo 

Hallo allemaal, ik lees en reageer graag mee! Momenteel 5 w3d zwanger en heb mezelf uitgerekend op 28 september.. Heb 21 feb eerste inwendige echo staan en 27 feb de intake. . Kan echt gewoon niet wachten tot de echo! Wil zo graag zien dat alles ok is!
Momenteel iedere dag wel andere kwaaltjes.. Lijkt net of ze elkaar afwisselen... Ene dag misselijk, andere dag alleen baarmoederkramp, andere dag opgezette darmen, gevoelige borsten en vandaag alleen maar moe. Andere dames die dit herkennen in vroege zwabgerschap? 

gebruiker10103224 gefeliciteerd!
Ik ben nu 6 weken volgens eigen berekening en heb nog steeds helemaal geen kwaaltjes! Heb 19feb intake gesprek en 1e echo.  Zo spannend hoop dat alles goed is. Vind ook zo raar dat ik nog helemaal nergens last van heb!

gebruiker10103224 gefeliciteerd!Ik ben nu 6 weken volgens eigen berekening en heb nog steeds helemaal geen kwaaltjes! Heb 19feb intake gesprek en 1e echo.  Zo spannend hoop dat alles goed is. Vind ook zo raar dat ik nog helemaal nergens last van heb!

Jeetje ik geloof wel dat de maand September het drukste is voor de kraamzorg! Wat komen er veel mommy’s bij!! Haha, gezellig zeg:) 

@liefDraakje, het leek ons in eerste instantie ook leuk om de eerste echo te plannen op de verjaardag van mijn vriend. De VK heeft dit ons dit min of meer afgeraden omdat je helaas natuurlijk ook slecht nieuws kan krijgen (gaan we niet van uit natuurlijk!!). Persoonlijk zou ik dit niet willen omdat je er dan idd toch altijd aan herinnerd wordt op je eigen verjaardag. Aan de andere kant kan het natuurlijk ook een heel mooi cadeautje zijn. Misschien hebben jullie hier al lang over nagedacht hoor, maar wilde het toch even zeggen tegen je.
Voor iedereen die deze week een echo heeft: succes en ik duim met jullie mee!

Terug
Bovenaan