Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@JJsept Je brengt me wel aan twijfelen nu hihi. Ik snap wat je bedoelt. We mochten eigenlijk eerder komen maar dan zijn we op vakantie. Vandaar dat het op de eerst mogelijke dag na de vakantie gepland werd. En dat was 18 Feb. We zullen er nog eens over nadenken
Zojuist eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien! Heel bijzonder en neemt meteen even alle ongerusheid weg. Wel terug naar 6 weken ipv 7+5 maar het zag er gelukkig wel allemaal goed uit!
Hoop voor de rest dat er ook positief nieuws is de komende tijd!
Ik had ook heel weinig klachten tot 6 weken daarna waren ze heel sterk aanwezig
Nu ook weer een hele slechte dag erg misselijk totaal geen eetlust en brandende maagzuur.
Volgende week op vakantie hoop zo dat ik me dan beter voel.
Ik kom er gezellig bij! 5 weken en 3dagen. 20/2 eerste afspraak. En tot nu toe geen symptomen of kwaaltjes. Na 3x testen geloven we het een beetje, Haha ons eerste kindje.
Wat fijn om te lezen dat er meer dames zijn met weinig tot geen kwaaltjes. Ik begon me al een beetje zorgen te maken. Maar het is dus blijkbaar heel normaal Las dat eerder iemand zei dat de VK had gezegd dat de hoeveelheid kwaaltjes niks zegt over de kwaliteit van de zwangerschap. Dus dat is mooi
@lovesept balen dat je zo'n slechte dag had. Hopelijk worden de kwaaltjes snel minder. Wij gaan donderdag op vakantie. Hoop dat de kwaaltjes nog even wegblijven tijdens onze vakantie
@moobie gefeliciteerd met je mooie echo. Zo fijn! Hoop voor ons allemaal op mooi nieuws ??