Uitgerekend September 2019

Gister de eerste echo gehad, en een mooi kloppend hartje gezien. Heel bijzonder!
Het neemt dan gelijk de onzekerheid weg. Hopelijk mag het bij iedereen goed zijn.

Moobie: hoe kan je er 1,5 week naast zitten? Lijkt mij zo spannend. Ik weet namelijk precies wanneer mijn ovulatie test is geweest dus stel dat gebeurt bij mij zou ik er echt angstig van worden snap je?

[quote quote=10160933]JLG ik testte op 8-1 positief en ben vandaag 6w6d. Dus als jij tussen 14-1 en 18-1 positief getest hebt, dan ben je nu pas zo’n 5.5 week. Dus ik denk dat het gewoon te vroeg was!! Vervelend he die onzekerheid, hopelijk heb je over 1.5 week dat hartje.[/quote]

Dankjewel voor je bericht. Dit soort dingen stelt dan toch altijd weer een beetje gerust! Het is onze eerste zwangerschap en ik ben ook nog eens de eerste in mijn omgeving (vriendengroep, broers zussen etc) dus dan heb je niet echt verhalen als vergelijkingsmateriaal. Daarom is dit forum zo'n uitkomst. Ik ga gewoon afwachten

[quote quote=10161068]Wat fijn om te lezen dat er meer dames zijn met weinig tot geen kwaaltjes. Ik begon me al een beetje zorgen te maken. Maar het is dus blijkbaar heel normaal [/quote]

Ja vind ik ook heel fijn om te lezen! Ik had vorige week regelmatig een beetje en hol en weeig gevoel in mijn buik en ik was heel moe. Wat me vooral opviel was het trekkerige gevoel in mijn onderbuik, beetje menstruatiekramp idee.
Eigenlijk nu sinds 2 dagen bijna geen klachten. Gisternacht een beetje trekkend gevoel in een borst en ben een beetje winderig (ahum beetje tmi). Maar het misselijke wat sommige noemen en het groeien van borsten etc dat herken ik nog niet. Ik begin nu overal aan te twijfelen vooral na ons bezoek aan de VK van afgelopen maandag. Maar als ik inderdaad iets meer dan 5 weken ben dan kan het zijn dat de klachten nog echt in alle hevigheid moeten komen natuurlijk. En dan nog blijft het bij iedereen anders heb ik inmiddels wel door na het lezen hier. Dat maakt het soms ook zo onzeker hahaha

Hoi allemaal!
Gisteren de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien!
Ik dacht zelf 7+4 te zijn en de echo gaf 7+2 aan.
21 februari intake en termijnecho.
Blijft toch wel spannend hoor!
Verder last van aardig wat kwaaltjes; misselijkheid, zere borsten, moe en ook van die ongesteldheid achtige krampen.
Wij gaan het dit weekend aan onze ouders vertellen! :) Zo benieuwd hoe ze reageren.
Vind het forum erg leuk en fijn om te lezen, omdat wij het dus verder nog niet hebben gedeeld met anderen.

Goedemorgen allemaal. 
Hier weer een berichtje van mij. Gefeliciteerd voor de dames die al een kloppend hartje hebben gezien. 
Ik ben helemaal van slag. Zit nu (als het goed is) op 7+3 weken en mijn lichaam neemt mij behoorlijk in de maling. Vanaf week 5 heb ik een behoorlijke verstopping gehad. Deze ging vanaf week 6 over in behoorlijk misselijk, niets kunnen binnen houden en afkeer van al het voedsel. Ik heb uiteindelijk van de huisarts Emesafene gekregen en dit heeft mij door de ellende gemaamd overgeven heen getrokken. Gisteren de hele dag door veel fruit en andere gezonde dingen gegeten en vandaag voor het eerst zonder Emesafene en ik voel me alsof ik niet zwanger ben. Geen misselijkheid. Geen verstopping. Bijna geen gevoelige borsten enz enz. 
Herkend iemand dit? Ik heb gelukkig komende dinsdag 5 feb eindelijk mijn eerste echo en hoop dan een beetje van dat onzekere gedoe af te komen! 

Even een paar dagen niet mee gelezen... iedereen die er nieuw bij is gefeliciteerd!
Erg grappig om te lezen dat de er momenteel op het forum over tweelingen wordt gesproken. De kan bij ons zou aanwezig kunnen zijn. Tijdens het traject in het ziekenhuis waren bij mij twee blaasjes de zich gelijk ontwikkelde. Het gaat wel eens door mijn hoofd, maar om eerlijk te zijn zou het me werkelijk niet uit maken, als het maar gezond is.
Bij mij momenteel is het spannend, maandag voelde ik me super zwanger (lees alle kwalen waren volop aanwezig) maar heb iedere keer pijn na het plassen. Dus gisteren huisarts gebeld, moest zo juist een potje plas inleveren. Misschien heb ik blaasontsteking. Voel me ook niet meer zo zwanger :( voel me vooral niet zo lekker. Rond 12 uur mag ik brllrn voor de uitslag.

[quote quote=10161258]Hoi allemaal! Gisteren de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien! Ik dacht zelf 7+4 te zijn en de echo gaf 7+2 aan. 21 februari intake en termijnecho. Blijft toch wel spannend hoor! Verder last van aardig wat kwaaltjes; misselijkheid, zere borsten, moe en ook van die ongesteldheid achtige krampen. Wij gaan het dit weekend aan onze ouders vertellen! Zo benieuwd hoe ze reageren. Vind het forum erg leuk en fijn om te lezen, omdat wij het dus verder nog niet hebben gedeeld met anderen.[/quote]
Gefeliciteerd! Wat leuk zeg, fijn dat alles goed ging! Zo leuk om het aan mensen te gaan vertellen. Is het hun eerste kleinkind? Veel plezier en geniet van de komende tijd!

Terug
Bovenaan