Uitgerekend September 2019

@Wendess, wat vervelend dat overgeven en die misselijkheid! Ik lees hier vaal dat kwaaltjes komen en gaan. Heb zelf de afgelopen dagen ook weer weing symptomen en dan ga je toch twijfelen en denken he. Dat hou je denk ik. Als je wel iets hebt dan is het vervelend maar aan de andere kant ook een bevestiging van dat je zwanger bent, ik snap dat wel. Helaas doe je er niks aan. je lichaam doet wat het wil hahahaha. Hopelijk krijg je snel weer wat zwangerschapstekenen zonder het overgeven! Succes en sterkte

Dames,
Ik heb ook even bijgelezen en wat fijn dat iedereen goede echo's heeft! Na onze vorige echo ga ik uiteraard ook weer twijfelen en tel nu alweer af naar volgende week (extra echo van het ziekenhuis omdat ik 3 weken wachten wel lang vond, fijn die TLC). Kwaaltjes schelen per dag bij me:
Vorige week konden ze inwendig geen goede echo maken door obstipatie, maar de obstip[atie lijkt nu weer weg, (tip kiwi's helpen!)
Borsten, pijn gaat op en af maar vriendlief vind ze al flink gegroeid
Moe, ik heb het gevoel dat het vaak de eerste helft van de week wel prima gaat maar vanaf morgen kan ik eigenlijk beter thuis blijven (werk fulltime), al gaap ik wel vanaf 11 uur iedere dag haha
Maar wat ik vanochtend ineens had is nieuw: ik ben zo ontzettend emotioneel, heb het gevoel dat ik ieder moment een huilbui kan krijgen om ALLES, verdrietig of mooi nieuws, het weer, het gevoel dat mn vriend een geweldige papa gaat worden doet de tranen al opwellen..
Ook dit zal ik maar aan de hormonen wijten..
X

@egeltje Wat super vervelend! Kan het me zo goed voorstellen. Ik voel op dit moment ook eigenlijk niks behalve dat ik een beetje moe ben.
Misschien zijn het schommelingen in ons HCG? Weinig kwaaltjes hoeft in ieder geval niks te zeggen over de kwaliteit.van de zwangerschap lees ik wel eens. 
Maar het blijft spannend. Laten we proberen positief te blijven. Je lijdt het meest door het lijden wat je vreest hihi :) 

# Liefdraakje,  inderdaad we lijden door ons zelf gek te maken over alles.
Vanmorgen had ik nog een gesprek met de assistent van de huisarts. Ik zei na het inleveren van mijn potje, dan bel ik straks wel en en hoor ik of ik me hier zit aan te stellen. Ze reageerde een beetje boos... wij zwangere vrouwens stellen ons niet aan en moeten niet te bang zijn om hulp te durven vragen! Dus dames beter een keer te vaak bellen als te weinig... dat is de tip.

[quote quote=10161275] Gefeliciteerd! Wat leuk zeg, fijn dat alles goed ging! Zo leuk om het aan mensen te gaan vertellen. Is het hun eerste kleinkind? Veel plezier en geniet van de komende tijd![/quote]
Ja van allebei de kanten is het hun eerste kleinkind! Ben ook heel benieuwd hoe onze omgeving gaat reageren! Vorig jaar is het helaas uitgelopen op een miskraam, maar we kregen toen al wel veel leuke reacties en hebben veel steun van iedereen gehad. Dat geeft wel een fijn gevoel ;) Bedankt, voor jou (en iedereen hier) ook !

Hoi allemaal. 
Ik reken via verschillende Sites uit hoelang ik zwanger ben en wanneer uitgerekend. Nu valt mij op dat er zoveel verschil tussen zit. Bij ouders van nu zegt de site bijvoorbeeld 7 weken, maar andere sites 6 weken en 1 dag.
kan iemand mij helpen rekenen? 
2-12-2018 eerste dag menstruatie, 31-12-2018 positieve ovulatie test en de dagen erom geklust. En op 13-1-2019 een positieve test. Zelf rekende ik van 31-12-2018 positieve test en 1-1-2019 dan gesprongen of iets. Dus dan zou je nu op 6 weken en 1 dag zitten.

ben benieuwd naar jullie mening:)

Hoi allemaal, 
Na mijn vorige bericht vooral even meegelezen, iedereen die al een goede echo heeft gehad: gefeliciteerd!! 
Voor iedereen die nog moet wachten op de eerste echo succes! 
Wij hebben vanmorgen de 1e echo gehad bij de verloskundige en hebben een baby met kloppend hartje gezien :)
@JLG: misschien dat mijn verhaal je een beetje kan helpen in afwachting van je volgende echo. Ik vond deze echo erg spannend aangezien ik twee weken geleden bij de gynaecoloog al een korte inwendige echo had gehad omdat ik daar kwam ter controle van uitstrijkje. Op deze echo was toen duidelijk een zwangerschap te zien alleen nog geen duidelijk vruchtje. De verloskundige dacht daardoor dat ik waarschijnlijk korter zwanger was dan gedacht en had daarom vandaag de echo daar gepland. Vandaag uitwendige echo gehad en zagen gelijk een super duidelijk kloppend hartje. De verloskundig heeft gemeten en ik ben al 8 weken zwanger (zoals ik al dacht). De vorige echo was ik dus ook al tegen die 6 weken, maar heb waarschijnlijk precies op de grens gezeten van wel of niet kunnen zien. Ik hoop dat voor jou hetzelfde geldt! 
@Anemoontje: Met die weken kan ik je helaas niet helpen. Ik heb gewoon gerekend vanaf 1e dag laatste menstruatie. Alleen was dat bij mij een miskraam, dus ben daarna gelijk weer zwanger geworden. Qua datum zat ik dan op 4-12 1e dag laatste menstruatie en ben nu 8 weken zwanger. 

Hoi meiden,

Hier een berichtje van een ongeruste mama. Ik heb gisteravond ineens roze bij het afwegen. Schrok me rot!! Verloskundige gebeld en die gaf aan dat dit geen kwaad kon,  tenzij het heel heftig bloedverlies zou worden met krampen etc.
De nacht is rustig geweest en begin ochtend ook. Todat ik eind van de ochtend ineens wat bloed op mijn inlegkruisje had en weer roze had bij het afvegen. Een uur later ineens wat meer lichtroodbloed. 
Nu ben ik thuis en heel ongerust. Afvegen blijft roze en nu net 2 druppeltjes oud bloed in de wc. 
Verloskundige gebeld en ik mag morgen eind van de middag langs voor een echo, maar maak me zo ongerust. Heb heel de tijd een sooort menstruatiegevoel. Geen heftige krampen maar het rommelt wel.
Herkent iemand dit? Ben zo langzamerhand aan het flippen... is ons eerste kindje waar we 1.5 jr mee bezig zijn geweest en ben zo bang. Ben tussen de 6.5 w en 7 weken zwanger.
X jessica

Terug
Bovenaan