Uitgerekend September 2019

Wat vervelend Jesca! Zo begrijpelijk die zorgen. Ik heb ook af en toe lichtroze op het wc papiertje. Daar word ik ook een beetje zenuwachtig van. Maakt het wat moeilijker om het allemaal los te laten. Maar het komt vast goed. 
Fijn dat je morgen al terecht kan. Duimen op goed nieuws! 

@Jessica 
Dat rommelige gebeuren in je buik herken ik wel. Kunnen ook je darmen zijn die je baarmoeder activeren door er langs te bewegen. Hopelijk stopt je bloeding en is morgen alles goed. Laat je het ons weten? Ik duim voor een goede afloop. 

#kusjem 
Het lijkt of ik mezelf hoor praten. Ik werk ook 5 dagen in de week en hou het momenteel maar moeilijk vol. Lig om 19.30 uur te slapen. Ik heb helaas niet de mogelijkheid thuis te werken want sta voor de klas. Vindt het een hele opgave op het moment.
Alle ballen hoog houden zorgt af en toe voor breekmomenten. Je wilt zoveel maar het lukt nu even niet. Jaja ik moet me leren overgeven maar dat is behoorlijk lastig. Gelukkig heb ik een fantastische man die het me een beetje makkelijker probeert te maken en huishoudelijke taken overneemt. 
Jullie ook zo’n last van hormonen en vermoeidheid? 
Ik heb hier al vaker gelezen dat meerdere last hebben van hun darmen. Ik heb daar ook al een tijd last van. Hebben jullie een wondermiddeltje tegen obstipatie? #genant! 

Wat vervelend om te lezen dat er meiden licht bloedverlies hebben. Naast alle zenuwen en onrust die we al hebben zorgt dit natuurlijk voor veel spanning. 
Een beetje bloedverlies schijnt normaal te zijn. Zolang het niet veel helderrood bloedverlies is met stolsels en buikpijn. Gewoon altijd de vk bellen. Die kan je gerust stellen.
ik denk aan jullie x 

[quote quote=10161321]Hoi allemaal, Na mijn vorige bericht vooral even meegelezen, iedereen die al een goede echo heeft gehad: gefeliciteerd!! Voor iedereen die nog moet wachten op de eerste echo succes! Wij hebben vanmorgen de 1e echo gehad bij de verloskundige en hebben een baby met kloppend hartje gezien @JLG: misschien dat mijn verhaal je een beetje kan helpen in afwachting van je volgende echo. Ik vond deze echo erg spannend aangezien ik twee weken geleden bij de gynaecoloog al een korte inwendige echo had gehad omdat ik daar kwam ter controle van uitstrijkje. Op deze echo was toen duidelijk een zwangerschap te zien alleen nog geen duidelijk vruchtje. De verloskundige dacht daardoor dat ik waarschijnlijk korter zwanger was dan gedacht en had daarom vandaag de echo daar gepland. Vandaag uitwendige echo gehad en zagen gelijk een super duidelijk kloppend hartje. De verloskundig heeft gemeten en ik ben al 8 weken zwanger (zoals ik al dacht). De vorige echo was ik dus ook al tegen die 6 weken, maar heb waarschijnlijk precies op de grens gezeten van wel of niet kunnen zien. Ik hoop dat voor jou hetzelfde geldt! @Anemoontje: Met die weken kan ik je helaas niet helpen. Ik heb gewoon gerekend vanaf 1e dag laatste menstruatie. Alleen was dat bij mij een miskraam, dus ben daarna gelijk weer zwanger geworden. Qua datum zat ik dan op 4-12 1e dag laatste menstruatie en ben nu 8 weken zwanger.[/quote]

Dankjewel! Ik hou me gewoon aan dit soort berichten vast. Het is nu gewoon een kwestie van afwachten want meer kan ik niet doen. Ik probeer mezelf gewoon voor te houden dat ik er wel druk om kan gaan maken maar dat dit niet helpt. Het is goed of het is niet goed en ik kan dat niet beinvloeden. Ik probeer gezond te eten, veel te drinken, te bewegen en goed voor mezelf te zorgen en ik neem s avonds mijn vitamines met folium zuur. Meer kan ik niet doen helaas. Het is nog even een paar dagen doorbijten en volgende week zaterdag weet ik meer. Dankjewel nogmaals!

Zooo moe, niet te doen! Vaak ga ik wat eerder naar huis om even te slapen om daarn thuis door te werken (halleluja voor flexibele werken) en als ik het een hele werkdag vol houd moet ik eerst ff liggen. Hier ook een lieve man die kookt en thuis wat taken overneemt. Ik ben op vrijdag vrij dus dan probeer ik het huis op orde te krijgen... 
Verder af en toe behoorlijk misselijk door de hormonen. En ik huil om alles, niet te geloven! ?
Voor iedereen die af en toe bloed heeft, het kan gebeuren... idd zolang het niet gaat lijken op donker rood bloed, hou hoop! Zelf heb ik het tot nu toe niet gehad, fingers crossed. Maar snap de ongerustheid... 
volgende week tweede echo, de 8 weken echo, spannend!!

Vandaag is er weer een nieuw kwaaltje bijgekomen: spierpijn! Meer mensen die dit herkennen? Ik heb toch echt niets geks gedaan met sporten o.i.d ;)
Sterkte iedereen die in spanning zit door bloedverlies!

[quote quote=10161485]Zooo moe, niet te doen! Vaak ga ik wat eerder naar huis om even te slapen om daarn thuis door te werken (halleluja voor flexibele werken) en als ik het een hele werkdag vol houd moet ik eerst ff liggen. Hier ook een lieve man die kookt en thuis wat taken overneemt. Ik ben op vrijdag vrij dus dan probeer ik het huis op orde te krijgen… Verder af en toe behoorlijk misselijk door de hormonen. En ik huil om alles, niet te geloven! Voor iedereen die af en toe bloed heeft, het kan gebeuren… idd zolang het niet gaat lijken op donker rood bloed, hou hoop! Zelf heb ik het tot nu toe niet gehad, fingers crossed. Maar snap de ongerustheid… volgende week tweede echo, de 8 weken echo, spannend!![/quote]

Zo dan! Inderdaad wat een symptomen. Moe herken ik wel inderdaad, gelukkig niet zo extreem als bij jou. Vanaf wanneer zijn bij jou de symptomen echt gekomen? Ik merk de laatste dagen weer een stuk minder maar als de VK gelijk heeft dat ik minder ver ben dan gedacht zou dat natuurlijk wel kunnen

Terug
Bovenaan