[quote quote=10161485]Zooo moe, niet te doen! Vaak ga ik wat eerder naar huis om even te slapen om daarn thuis door te werken (halleluja voor flexibele werken) en als ik het een hele werkdag vol houd moet ik eerst ff liggen. Hier ook een lieve man die kookt en thuis wat taken overneemt. Ik ben op vrijdag vrij dus dan probeer ik het huis op orde te krijgen… Verder af en toe behoorlijk misselijk door de hormonen. En ik huil om alles, niet te geloven! Voor iedereen die af en toe bloed heeft, het kan gebeuren… idd zolang het niet gaat lijken op donker rood bloed, hou hoop! Zelf heb ik het tot nu toe niet gehad, fingers crossed. Maar snap de ongerustheid… volgende week tweede echo, de 8 weken echo, spannend!![/quote]
Zo dan! Inderdaad wat een symptomen. Moe herken ik wel inderdaad, gelukkig niet zo extreem als bij jou. Vanaf wanneer zijn bij jou de symptomen echt gekomen? Ik merk de laatste dagen weer een stuk minder maar als de VK gelijk heeft dat ik minder ver ben dan gedacht zou dat natuurlijk wel kunnen