Uitgerekend September 2019

[quote quote=10162801]Anemoontje, ik denk idd ook dat je mag vertrouwen op de verloskundige. Inderdaad maar eens letten op je voeding, kijken of dat je helpt. Ik zou wel bellen of je eerder kunt komen, dan ben je misschien wat gerust gesteld. ik ben vandaag beland in week 8, voel me vandaag goed (na 11 uur slaap). Heb wel de laatste dagen veel afscheiding… meer die dat hebben?[/quote]
Oh heel herkenbaar. Soms denk ik echt dat ik ongesteld geworden ben. Dan voel ik echt iets lopen zeg maar. Haha sorry hoor, too much info?

Septembermamatobe Haha ja juist dat bedoel ik dus ;-) fijn dat je het even benoemd Haha 

Haha dames, ook ik heb daar af en toe last van! Ik heb vandaag de 8 weken aangetikt. Althans dat denk ik zelf, de verloskundige had me 2 dagen terug gezet maar ik merk dat ik nog steeds wel met de eerste berekening mee blijf gaan. Ach straks bij de termijnecho is dat pas echt wat duidelijker. Ik las ook veel verhalen dat mensen dan weer qua dagen worden verzet. Ik wacht het wel af ;)
Want is dat weer spannend Annemoontje ik snap dat je liever eerder komt maar als je dan maar een paar dagen eerder dan je volgende afspraak mag komen valt dat wel weer tegen.. 
Oh wat bijzonder Joyce J, zo dicht bij elkaar! Ik vind het ook bijzonder om te zien dat sommige mensen zo blij zijn als ze horen dat je zwanger bent!
Hey Mientje niet ongerust worden van mijn berichtje, dat is zeker niet de bedoeling! Het gaat veel vaker goed dan fout! Ik moet nu ook nog een kleine 3 weken wachten op de echo op 21 febr. Ik vind dat ook lastig! Afleiding helpt wel maar toch denk je er vaak aan he?
X

Wow wat veel berichtjes weer. 
Wat fijn zulke positieve nieuws allemaal. 
Ik ga maandag op vakantie en aangezien ik nog steeds veel misselijk ben en geen eetlust heb ik toch maar medicijnen gehaald als ik merk dat ik niet kan genieten van mijn vakantie wil ik ze gaan innemen. Ben benieuwd. 
Vandaag ook erg verkouden dus het werkt allemaal niet mee haha. 
Trouwens die afscheiding heb ik ook echt veel af en toe best apart.
Op de laatste dag van onze vakantie hebben we de termijnecho zo zin in en ben benieuwd of mijn berekening of die van de verloskundige klopt kwa uitgerekende datum.
Scheelt niet veel van elkaar maar toch 

Zo ben je er even niet en zijn er ineens allemaal leuke berichten bij gekomen! (ook wat spannende momentjes zag ik)
Wat leuk voor iedereen met een positieve echo.

Nadat ik maandag bij de VK was geweest met de onzekerheid rondom de termijn en geen hartje heb ik toch steeds meer het idee dat ze gelijk had en dat ik minder ver was dan gedacht. Ik merk namelijk sinds een dag of 3 echt meer symptomen dan daarvoor. Trekkerig gevoel onderbuik, misselijk gedurende de dag, pijnlijke tepels. Ik begreep dat dit rond de 6 weken meestal komt opzetten en dat zou dan ongeveer bij mij rond deze tijd moeten zijn. Ik hoop gewoon dat dat het is. Nog iets minder dan een weekje geduld voor de nieuwe echo

[quote quote=10162876]Zo ben je er even niet en zijn er ineens allemaal leuke berichten bij gekomen! (ook wat spannende momentjes zag ik) Wat leuk voor iedereen met een positieve echo. Nadat ik maandag bij de VK was geweest met de onzekerheid rondom de termijn en geen hartje heb ik toch steeds meer het idee dat ze gelijk had en dat ik minder ver was dan gedacht. Ik merk namelijk sinds een dag of 3 echt meer symptomen dan daarvoor. Trekkerig gevoel onderbuik, misselijk gedurende de dag, pijnlijke tepels. Ik begreep dat dit rond de 6 weken meestal komt opzetten en dat zou dan ongeveer bij mij rond deze tijd moeten zijn. Ik hoop gewoon dat dat het is. Nog iets minder dan een weekje geduld voor de nieuwe echo[/quote]
Ik denk het ook hoor bij mij kwamen de klachten ook vanaf 6 weken. Komt goed! 

Wat een berichten weer allemaal. Wat is het toch spannend he hihi. En bedankt voor jullie reacties op mijn bericht. Dat stelt me weer wat gerust. 
Ik ben op dit moment op vakantie in Sri Lanka. (Wel lekker afleiding ?)  Vandaar dat ik niet alle berichtjes had teruggelezen en jouw reactie nog niet had gezien Loesjeee :)
Maar ik blijf meelezen hoor 

Wow zo ben je even afwezig en heel wat berichtjes gemist! Mindere maar ook heel wat positieve!
Mijn kwaaltjes waren al heel vroeg gestart en sinds afgelopen week heel moe en van ochtend misselijk naar de hele dag misselijk pfff. Gelukkig steunt mij partner me wel. Ze zoekt naar weetjes op internet tegen misselijk en laat me die ook opvolgen haha
Volgende week woensdag de echo ben dan 7,1. Daarna vertellen we het aan mijn zwangere zusje en aan 2 beste vriendinnen van ons, de dagen daarop volgens aan ouders en schoonouders. De rest pas later na de 12 weken. Ondertussen is wel al 1 collega op de hoogte door situatie op werk waarbij ik niet mocht ingrijpen.. Was stiekem wel leuk om achter af het te delen.
Verder ben ik ook nog af en toe onzeker hoor en kijk iedere dag of ik geen bloed in mijn onderbroek heb.. 
Wat ik me wel af vraag ( sorry rare vraag...).. Ik heb na een orgasme ontzettende kramp in mijn onderbuik.. natuurlijk internet afgespeurd en is blijkbaar iets wat kan voorkomen.. hebben anderen dit ook?

Terug
Bovenaan