Uitgerekende datum

Hey Nicole

Hoe gaat het inmiddels met jouw?? Hopelijk heeft het gesprek je wat rust gebracht...

@bessie77
Nou ik vergeet helemaal aan jou te vragen hoe het gaat met jou sorry...ben af en toe compleet in mijn eigen wereld geloof ik...
Maakt de kleine het goed??
Geen nieuws is goed nieuws gok ik maar op :)

Hier nu druk zoals gewoonlijk! Babykamer staat nu in elkaar en de box ook...kinderwagen staat ook in elkaar en dan is het nu een kwestie van bedje opmaken en lakentjes aanschaffen... superleuk om te doen vind ik!
Ik moet nog wat leuke accessoires scoren met uiteraard een roze kleur zodat de grijs met wit en zwarte kamer gevoel krijgt...

Dames fijne feestdagen!! En een top 2015!!

Liefs

Hey allemaal,
Wat heerlijk om mee te lezen met jullie voorbereidingen :) Hebben jullie fijne kerstdagen gehad? Vervelend Nicole82, dat je werk te zwaar voor je wordt. Goed dat je dat op je werk besproken hebt!
Met ons gaat het beter. We zijn aan het wennen aan de nieuwe situatie, ik voel me elke dag ietsje sterker, al blijf ik vaak duizelig. Ik heb best veel bloed (3 liter) verloren en ben aan het kolven, dus het duurt wel even voordat ik op dat punt echt beter ben. Met onze dochter gaat het eindelijk best goed - naar omstandigheden. Ze is stabiel en kan steeds meer energie steken in groeien.
Wij zijn ons inmiddels ook aan het voorbereiden op de thuiskomt. Dat zal nog even duren, misschien zelfs pas rond de tijd dat sommigen van jullie al bevallen zijn. Gek is dat hoor. Ik zag vandaag ook een foto van een nichtje van me, ze was eerder in verwachting dan ik en is nu de dagen aan het aftellen tot de bevalling. Heel raar.
Ik wens jullie ook alvast een prachtig nieuw jaar, met gezonde kindjes en goede bevallingen!

Hi meiden,
Fijn dat je je iets beter voelt bessie lijkt me zo heftige periode! Leuk dat je nu al een beetje kan voorbereiden op haar thuiskomst. Ook een beetje zoals wij met het kamertje bezig zijn dan ;-) kolven is wel zwaar maar voor n goed doel! Op een mooi 2015 voor jou.

Nicole hoe gaat het nu met werken? Ik werk ondertussen ook 50% net als nonna en dat bevalt wel al blijft t zwaar. Gelukkig helpen manlief en zoonlief me goed thuis.

Kamertje is wel af was al makkelijk doordat veel van zoonlief er nog stond. Heb nu een ander kleurtje (mint) en heb nog een poster besteld en wat wolk stickertjes dus nlg beetje stylen.
Heb nu 2 wasjes gedaan een grijze en een blauwe nu nog een witte en een bonte haha.... Heb best veel kleertjes nog van m'n zoon over dus een volle kast! Heerlijk die baby wasjes!
Nog 10 weekjes ongeveer!!!! Gaat snel opeens he!

Fijn uiteinde op naar een mooi 2015!

Hey ladies!

Wat fijn om te horen bessie dat het goed gaat met jou en de kleine!
Lijkt mij ook een raar idee dat je nichtje nog moet gaan bevallen en jij dit al gedaan hebt...

@nicole ik ben ook Nieuwschierig naar hoe het nu met jou gaat? Ik hoop dat je nu meer rust hebt :)

Inmiddels staat hier de babykamer ook en het is nu een kwestie van leuk aankleden en sfeer maken. Komende week naar de babydump zodat we daar wat aankleedspulletjes kunnen halen.

De kerst heb ik overleeft en nu weer braaf aan mijn dieet verder want mijn suikers waren wel wat hoog met al die lekkernijen hihi!

Ik zal mijn bed eens uitgaan en wat gaan doen aan school!

Liefs

Hoi Allemaal

Bessie, wat een geruststelling om te lezen dat het best goed gaat met jou en je dochtertje. Hoe heet ze? :)

Missm, klopt wel wat je zegt. Heel gevat! We kunnen anderen goed advies geven maar het zelf opvolgen is een ander verhaal haha.

Ik hebgisteren wel iemands advies opgevolgd en voor mijn benauwdheidsklachten en pijn in mijn schouderblad die uistraalt naar voren en het vocht vasthouden toch maar even gebeld om het door te geven. Ik moest gelijk komen en na heel veel onderzoeken moest ik de nacht blijven. Vandaag weer wat onderzoeken gehad en maar weer wachten,wachten,wachten op een dokter. Zucht. Hoop dat ik straks echt naar huis mag want ik lig hier in mn uppie en ik kan me iets gezelligers voorstellen met oud en nieuw ;) Maar ik vrees het ergste. Ze hadden het sl over een hartruis bij mij en extra zuurstof in mijn bloed.

Fijne jaarwisseling iedereen! En alle goeds voor 2015

Hey dandelion!
Jeetje dat is klote!
Idd leuke oud en nieuw...hoever ben je nu precies??

Ik zal voor je duimen...afgelopen maandag zat ik ook even omgerust in het ziekenhuis...er waren war vermoedens dat ik weer hellp syndroom ontwikkelde, maar na de onderzoeken was alles gelukkig prima!

Meiden allemaal een ontzettend fijne jaarwisseling en dat we allemaal gezonde kindjes ter wereld mogen brengen! Voor bessie wens ik een nog sterkere dame als dat ze al is!!

Liefss Annemarie

Hoi iedereen,
Het werken heb ik besproken in het team, we bespreken voor het werk welke taken ik wel en welke ik niet kan doen. En dit gaat nu wel goed. De ene dag gaat beter dan de andere, maar het werkt zo wel. Nog 1 maandje werken en dan lekker met verlof. Ik ga 6 weken voor de uitgerekende datum stoppen. Dus mijn laatste werkdag zal 3 februari zijn. Afgelopen 2 weken wel ontzettend veel gewerkt. Dus morgen een extra dagje verlof aangevraagd en dan het weekend weer werken tot en met dinsdag. Dan heb ik eerst weer 5 dagen vrij.
We zijn nu druk met de badkamer bezig. Morgen gaan de eerste tegels geplakt worden. Als de badkamer klaar is dan gaan we verder met de babykamer. De muren zijn gesausd nu alleen de kozijnen en de deur nog verven nieuw vloertje erin en dan kunnen het bedje en commode van onze dochter daarheen. Dan heeft onze dochter wel ineens een hele grote ruimte op haar kamer die we weer met iets anders kunnen gaan vullen.
Nonna1988 beweegt je kindje zich niet helemaal in het rond? Die van mij nu 29 weken zwanger draait en zwemt nog alle kanten op. Hopen dat je kindje zich nog gaat draaien dan.
Bessie Fijn te horen dat alles goed gaat met je dochtertje en dat je langzaamaan weer een beetje opkrabbelt.
Iedereen nog een gezond en gelukkig 2015 gewenst!!

Terug
Bovenaan