Uitgerekende datum

He bah dandelion. Hopelijk ben je al lekker thuis ondertussen!
Ik rustige oud en neiuw gehad. Lekker bij vriendne op de bank. Nu in volle voorbereidinv voor m'n zoontje z'n verjaardag. Drukke dagen zo. Zondag gok ik plat heel de dag.
Ik werk nog 4 weken! Kijk wel uit naar m'n verlof maar aan de andere kant zo gaan de dagen wel lekker snel! Werk nu 3 halve dagen. Ben erna nog wel kapot dus ff aankijken miss straks nog naar 2 x 3 wil graag tot einde blijven want m'n collega komt terug van verlof in mijn laatste week. Wil graag overdragen aan haar!
Fijn weekend ladies!

Hallo allemaal!

Een gelukkig nieuwjaar voor jullie maar dat komt bij ons sowieso helemaal goed hè met onze baby's die geboren gaan worden!

Jeetje dandelion Ik hoop dat je inmiddels wat wijzer bent en dat je oud en nieuw niet in het zkh hebt hoeven vieren!
Bessie wat goed om te horen dat je meisje het goed doet!
Nicole goed van je dat je het hebt besproken op je werk. Goed naar je lichaam luisteren hoor! Dus jullie zijn flink aan het klussen thuis? Hier is het kamertje bijna af! Nog wat laatste puntjes op de i.
Goed nieuws; onze baby is gedraaid en ligt nu braaf in hoofdligging haha. Hij kon nog wel draaien Nicole, maar hij draaide steeds ook weer terug naar zijn voorkeurshouding en dat was dus een stuitligging. Hopen dat hij nu mooi zo blijft liggen!

Ik was gisteren jarig maar heb door de drukte bijna de hele dag harde buiken gehad. 'S avonds ging dat gepaard met menstruatiekrampen en vannacht maar 3 uur geslapen. Ik heb om 6.15 de verloskundige gebeld omdat ik me toch zorgen maakte. Ze adviseert me om vandaag heel rustig aan te doen, bed of bank, en lekker in een warm bad te gaan of een kruik op mijn buik. Dat laatste heb ik al steeds sinds gisteravond maar de menstruatiepijn houdt toch nog wel aan. Zolang de krampen niet regelmatig komen (om de 5min) en ik geen bloed-of slijmverlies heb moest ik het even aankijken.
Ik hoef Nog maar 3 weken te werken tot mijn verlof en ga morgen kijken of ik de laatste 3 weken op een andere manier kan invullen, aangezien ik haast zeker weet dat ik anders ook op mijn werk steeds harde buiken zal hebben..

@dandelion hoe is het meid?
@nonna ja zwaar he zon verjaardag. Gaat het nu beter nu je meer rust neemt? Die harde buiken zijn vervelend he.
@nicole hoe is het op je werk?
@derest hoe is het met iedereen?

Hier nog 8 daagjes werken, heb het erg zwaar dus denk er aan om van 50% Zw naar 75% zw te gaan de laatste 3 weekjes. Zodat ik 2 x 3 uur kan werken ipv 3 x 4 uur.
Merk dat ik nu veel meer last heb van m'n buik, bekken en rug na deze week en ben al vanaf donderdag middag thuis.
Wil graag tot einde blijen werken ivm m'n collega die terug komt in mijn laatste week van haar verlof. Wil haar graag zien voor overdracht. En werk dichtbij huis dus moet lukken.

Alle babykamertjes af??

Op mijn werk is het nu goed geregeld. Moet nog 3 weekjes werken en dan lekker met verlof. De badkamer schiet al aardig op, vandaag alleen een tegenslag, want de tegels waren nog niet droog dus konden we niet verder. Babyspullen allemaal opgezocht en bezig met alles uitwassen etc...nu die babyspullen weer tevoorschijn zijn wordt het ineens allemaal veel echter. En zo onwerkelijk ook. Nog 10 weekjes minimaal 8 en max nog 12 weken tegaan. Spannend allemaal hoor. VOlgende week wordt de badkamer afgemaakt en kunnen we weer douchen hier. Dan hoeft in de babykamer alleen nog maar de vloer gelegd te worden en dan kunnen alle spullen erin. De box staat al in de kamer. Nog even er tegenaan de komende weken. Kijk ontzettend uit naar mijn verlof, want het werk wordt wel zwaarder met de tijd.
Hoe gaat het met de rest...naarmate we verder heen zijn wordt het hier een beetje stiller. iedereen druk bezig met alle voorbereidingen??

Hey ladies!
@nicole nog 3 weekjes wauw schiet op zeg! En wat een ellende he zo'n verbouwing...zeker de badkamer pfff
Wat betreft het stiller worden ik merk ook echt dat ik me meer terugtrek...gisteren op een verjaardag ook ik had echt zoeits van bah heb hier geen zin in of om te praten...gek is dat hahaha

@nonna gaat het nu wel beter met je nu je thuis bent?
@mism ik zou zeker minder gaan werken denk aan jezelf :)

Ik ga nu weer even verder aan school dan kan ik straks op de bank hangen...

Liefss

Hoi allemaal!Ben al een tijdje niet meer actief geweest op dit forum, dus ik heb helaas nog niet al jullie berichten kunnen lezen... Wij zijn momenteel druk bezig om de hele bovenverdieping van ons huis te verbouwen, dus we wonen en slapen nu beneden. We gaan het alleen niet af krijgen voordat de baby er is, dus het zal in het begin nog even krap worden bij ons in huis :p Ben inmiddels al bijna 32 weken en heb dinsdag weer een echo om te kijken of de placenta nu niet meer voor de uitgang ligt. Ik merk nu wel dat ik het echt rustiger aan moet gaan doen dus ik zal van de week eens op mijn gemak al jullie berichten gaan lezen en wat actiever zijn :p
Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat! Nog maar 2-3 maandjes ongeveer en dan kunnen we allemaal eindelijk onze lieve kindjes vasthouden!

Fijn Nicole bijna verlof, ik nog 2 x werken maandag en dinsdag 3 uurtjes. Kijk er zo naar uit. Gek he opeens ben je er klaar mee dat werken.
He wat n geklus, blegh. Blij dat wij dat niet hebben.
Hoe was je echo @yaske?

De echo was goed! Placenta was gelukkig mee omhoog gekomen en de baby was ook al bijna helemaal ingedaald in de goede houding. Hoe gaat het verder met iedereen? Al aan het uitkijken naar verlof of al met verlof?

Terug
Bovenaan