Van IUI naar IVF. Wie nog meer?

Hey Wendy,

Morgen de punctie, spannend.... Ben je zenuwachtig? Ik zal voor je duimen, hopelijk hele goeie eitjes en heel goed zaad zodat het super embryo's worden en je mannetje pas over  2 weken z'n kado krijgt (een mooie positieve zwangerschapstest), dat zou mooi zijn he.

Laat me even weten hoe 't gegaan is.

Met mij gaat 't spuiten op zich wel goed. Ben wel wat misselijk. Weet niet of dit aan de deca ligt..... Ben benieuwd wanneer ik ongi word. Maandag is m'n nod (op basis van cyclus 28 dagen), wil nog wel even test doen om te kijken of ik zwanger ben of niet. Nou maar hopen dat die deca geen kwaad kan mocht ik zwanger zijn.

Ik hoor wel hoe 't gegaan is, succes en zet 'm op he!

Liefs Wijstje.

hey wijstje.... je kan zeker testen ja, en het kan geen kwaad de deca....

maar om heel eerlijk te zijn is mijn punctie vandaag heel erg tegen gevallen, ik had zulke pijn....   nu nog en dat had ik de vorige keer helemaal niet, zijn we erna nog lekker koffie wezen drinken in het restaurant, maar nu wilde ik maar 1 ding en dat was naar huis..... heb zelfs pijnstiller genomen en dat heb ik de vorige keer ook niet gedaan.... toen had ik alleen wat menstruatieklachten...

maar ik had 18 goede eitjes en mijn mannetje had 5,3 miljoen zaadjes en dat was alllemaal super goed he...

nu hopen op mooie bevruchtingen, een goede terugplaatsing!!

ik hoop dat je snel ong zal zijn en dat je verder kan met het hele proces....( of niet meer ong word natuurlijk)

ik hoor je snel weer meid,   duim voor je, en ik laat het snel weten hoe het is gegaan zondag ok....

dikke kus van mij

Hey Wendy,

Wat ontzettend balen dat de punctie  nu niet zo prettig verlopen is. Zo zie je maar weer, het kan elke keer anders zijn, echt klote. Gewoon pijnstiller nemen hoor als het niet meer te houden is....... Heb je daar toch wel pijnstilling gekregen voor de punctie, net als vorige keer?

18 eitjes en ruim 5 milj zaadjes dat is super! Van de week had je nog 21 eitjes, betekent dat dat er een paar gesprongen zijn of halen ze niet alles weg? Geen idee namelijk, dus ik vraag het maar.

En dan nu die ellendige wachtweken, erg he? Heb je wat leuke dingen staan de komende weken? Dan vliegt de tijd misschien lekker snel.

Ik ben heel benieuwd hoeveel eitjes er bevrucht zijn. Hoeveel ga je er dan terug laten plaatsen?

En nu moet je de komende weken toch ook nog hormonen inbrengen voor het innestelen, heb ik dat goed? Dat heb ik namelijk van een collega gehoord (eentje heeft IVF gehad en een andere ICSI).

Ik ga heel hard voor je duimen...... Ik hoop dat ik gauw ongi word (of niet natuurlijk), maar dan kunnen we weer verder.

Hou me op de hpogte zondag? Ik ben benieuwd.

Liefs en dikke kus Wijstje.

hey wijstje....

ik heb wel het roesje van te voren gekregen, maar deze keer lipe het niet goed door als hij het aanprikte.... dat zal wel de reden zijn, maar ik ben ook wel moeilijk om aan te prikken hahahahah

en idd waren het er van de week 21 maar er zijn er 18 goed doorgegroeid....dus die kleintjes verdwijnen dan weer vanzelf.... en ik moet nu ook 3x per dag 2 balletjes in brengen... voor de nestellaag....

als het een top embryo is dan plaatsen ze er 1 terug en is het middelmatig dan dan plaatsen ze er 2 terug net als de vorige keer....

dus ben benieuwd ik moet zondag om 9:15 bellen en dan hoor ik of er bevruchting plaats gevonden heeft en hoe laat we moeten komen voor de terugplaatsing....

ben wel benieuwd en dan gaan die lange 16 dagen in, ik probeer maar eenbeetje normaal te doen dan gaat het wel.... en emille is nog thusi he , gaat vrijdag pas uit het gips... dus ja dat scheelt ook wel weer...

ik hoor het he, als je zover bent!! . en ik laat je zondag of maandag nog wat weten ok... ik weet niet of ik zondag haal want emille is dan jarig en zijn moeder ook dus een drukke dag hahahahah

maar tot snel, xx wendy

Hey Wendy,

Klinkt raar, die balletjes inbrengen, had ik gelukkig al van een collega gehoord. Moet dat 3x per dag ja.... pfffffff. Och ja, dat komen we ook wel weer door.

Gaat het nu weer een beetje met je? Niet meer zo'n pijn? Ik hoop dat het weer beter gaat.

Geeft niks als je zondag niks laat weten dan zul je het druk genoeg hebben, terugplaatsing, verjaardag....Kan me voorstellen dat je daar niet aan toe komt.

Ik ga voor je duimen en hoop echt dat er goeie embryo's bij zitten.

Ik zit nu te wachten op ongi, erg he? Normaal wil je niet ongi worden en nu zit ik maar te wachten zodat we verder kunnen . Maar goed, komt goed zullen we maar zeggen. Ik zag gelukkig weer een keer een positief resultaat van Bianca, dat is altijd wel fijn om te horen. Krijg je toch weer hoop.

Heel veel succes meis alvast voor zondag en een fijne verjaardag van je mannetje.

Liefs Wijstje.

hey wijstje... en ben je al ong???

ik heb vanmorgen gebeld, en ze hadden 18 eitjes gevonden en er zijn 12 van bevrucht.....( er waren ook 18 eitjes aangeprikt)

dadelijk terug , voor de terugplaatsing..... er worden er weer twee terug gezet, ik ga dadelijk wel efkes vragen hoeveel cellig ze  zijn ben toch wel benieuwd of het nu beter is als de vorige keer.....???

ik hoor je snel weer meid, succes he....

dikke kus van mij

Hey Wendy,

Wat een geweldig nieuws!!! Een goed teken zou ik  zo zeggen. Gaan ze die andere bevruchte eitjes invriezen? Ik ga heel hard voor jullie duimen.

Heb je nog last gehad van de punctie? Of alleen op de dag zelf?

Ik ben nog steeds niet ongi, daar baal ik wel van moet ik zeggen, je zit er nu toch op te wachten. Ben nu al 10 dagen aan 't spuiten..

We houden elkaar op de hoogte, succes he meid!

Liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan