Vanaf juli gaan voor eerste kindje

Mijn menstruatie kwam vrijdagavond laat licht op gang, wat drupjes bij vegen. Test in de ochtend was zoals gezegd negatief (Kruidvat early).

Zaterdagochtend vanaf 07.30 ongekende pijn wat krampen betreft kon ze niet meer opvangen, kon niet liggen, zitten of lopen. Leek net een pinguïn door te wandelen al waggelend en te wiegen van links naar rechts met mijn heupen (nooit eerder gehad in al die jaren), tot 4 keer toe bijna flauw gevallen, en helderrood bloedverlies met toch wat dikker slijmdraden/propjes. Warme douche op mijn buik, medicatie ingenomen (aleve feminax 2 stuks) en rond 12 uur ging het weer. Daarna de halve middag geslapen. Daarna normaal bloedverlies gehad zoals bij een normale menstruatie. Is dit normaal bij een eerste menstruatie (dus niet de 1e x na de pil (ontrekkingsbloeding)) maar de 1e echte cyclus? Heb weer ovutesten besteld van sensi, komen morgen binnen. 
Bij jullie al menstruatie of juist niet? Wellicht al wat goed nieuws?

@rosieee hoe was je vakantie? Gelukt om het verborgen te houden?
@babydm jeetje vervelend dat je zulke heftige klachten hebt joh. Moet zeggen dat dat bij mij na het stoppen vd pil ook was. Minder dagen ongesteld maar wel veel heftiger. 

@jessssica het lijkt me volkomen logisch dat je cyclus wat op gang moet komen na het stoppen met de pil..ik zou me nog niet teveel zorgen maken. 
@babaydm wat balen dat je menstruatie doorkwam en helemaal met zoveel klachten. Gaat het inmiddels weer een beetje met je? Ik heb mijn menstruatie er net weer opzitten. Ik begin volgende week met ovulatie testen. Eerlijk gezegd vind ik het best spannend of ik überhaupt een eisprong heb aangezien ik zo onregelmatig ongesteld ben...

@louuu 'fijn' dat jij dit ook had, bij mij inderdaad ook korter. Stelt me een beetje geruster dat er herkenbaarheid is.
@beginnendedroom zeker! Kort maar krachtig hevige klachten. Begin op dag 10 van cyclus met ovutesten (as maandag). Vorige keer vrij laat maar wil hem nu niet missen mocht hij eerder zijn dus begin op dag 10. Bij een cyclus van 28 dagen is het ergens tussen de 10e en 17e dag meen ik. Zag een plaatje dus hou me daar een beetje aan vast.

Hoe gaat het bij/met jullie?

@babydm ik heb tussen woensdag en vrijdag mn nod (mn cyclus schommelt tussen 26-28 dagen) dus voor mij kan de tijd niet snel genoeg gaan haha.
succes met je ovulatietesten, hopelijk heb je snel een duidelijke test in handen!! @beginnendedroom voor jou ook natuurlijk! ??

Ik kon het echt niet meer opbrengen om te wachten ? net een early test gedaan, mega dun maar wel echt een streepje.. meteen een clear blue test gedaan > 1-2 zwanger!!!
Zo bizar dat het nu al gelukt is ? nu duimen dat het goed blijft gaan!

lpkghp.jpeg

Hi allemaal
Ik schrijf en lees ook graag mee. 
Wij hebben op 29 juli besloten om met de pil te stoppen. Vanaf 1 augustus 2020 onttrekkingsbloed gehad. Ik heb ook een geen idee wat mijn cyclus is en ben dus begonnen met ovulatie testen om te kijken of er een ovulatie plaatsvond. Dat was zo op 14 augustus! Was ik verbaasd over. Mijn nod zou nu ongeveer rond 27 augustus moeten zitten. Ik weet dat de kans heel klein is maar vind t toch heel spannend allemaal. Hoop dat ik mee mag schrijven.

Terug
Bovenaan