vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hallo allemaal,

Laura: Het zou toch gaaf zijn als jij je ei hebt gehad!
Het is nu weer afwachten he, dat maakt het vaak zo moeilijk.
Maar ik wens je veel succes!!

Jana: Je hebt te horen gekregen dat je PCO hebt, geen leuk nieuws, maar gelukkig kun je er nou wat mee doen omdat je de oorzaak weet.
Wat fijn zeg dat je al met clomid mag beginnen, hoeveel mg krijg je?
Sterkte en jij ook succes he!

Mariska: Oh, alweer 10 weken wat gaan de weken toch snel!
Super zeg, dat je een goede echo had.
En wat leuk joh een trotse oma!!
Fijn  gevoel of niet dat je het nu kan vertellen.

Met mij gaat het wel goed.
Vanochtend de laatste provera ingenomen, dus nu een aantal dagen wachten en dan mijn menstruatie.
Hoop dat die snel komt en ik snel met de clomid kan beginnen.
Al met al duurt het ongeveer nog één week voordat ik met de clomid kan beginnen.
Net nog even met mijn zwager gebeld. Mijn zusje en de kleine zijn gistermiddag uit het ziekenhuis gekomen.
Maar stukje bij beetje gaat het beter en nu lekker thuis is ook fijn!!
Ga morgenvroeg samen met mijn moeder even op visite! Erg leuk om de kleine te zien!

Nou ik hoop echt dat we met diegene die nog niet zwanger zijn, deze maand kunnen zeggen, ja het is zover!!

Liefs van Patries.

Hoi

Jana, fijn dat je snel met Clomid kan beginnen! Inderdaad is het gegeven dat je iets hebt niet leuk, maar er kan in ieder geval iets aan gedaan worden.
Nu maar snel zwanger worden!

Mariska, lijkt me een magisch moment zo'n echo en dat je dan weet dat alles groeit zoals het moet groeien! Maakte je je daar geen zorgen over, aangezien de rest zo moeizaam ging? Zou ik denk ik wel hebben.
Nou, meid, geniet er van! Ik hoop dat je misselijkheid snel over is.

Vanmorgen was mijn temperatuur weer iets hoger, 37,1, dus moet echt mijn ei gehad hebben. Weer een last van mijn schouders.

Patries, hoop dat jij ook deze keer eens een eisprong mag hebben. Ik leef met je mee, meid. Heb deze keer zelf het wachten mogen ervaren (eisprong pas na dag 25 ofzo gehad) en werd er helemaal gek van. Ik ga voor je duimen!!!

liefs
Laura

Nog 2 dagen en dan mag ik naar het ziekenhuis naar de gyn.
BEn nu dan ook erg benieuwd wat het zal zijn. De dagen kunnen me nu niet snel genoeg gaan. Maar ben tegelijk ook wel erg bang dat er iets uit komt wat foute boel is.
Hmmmm afwachten kan ik nu alleen maar.
Tot op heden nog niet ongi zit nu dus op dag 49.

liefs Hoopvol

Hoi,

Laura: Ik hoop dat we allebei deze maand meer duidelijkheid krijgen en het gewoon eens raak is!!
Ik duim ook voor jou!
Ik ben nu aan het wachten op mijn menstruatie, het kan me niet snel genoeg gaan.

Hoopvol: Heel erg veel succes bij de gynaecoloog. Maak je niet te druk. Ik weet het, dat is moeilijk, maar straks heb je meer duidelijkheid en dat is ook best prettig. Ik hoop dat het allemaal meevalt!

Vanmorgen samen met mijn moeder naar mijn zusje,zwager en nichtje geweest. Oh wat een lief meisje zeg!
Ze heeft wel een antibiotica-kuur omdat ze een bacterie heeft.                          
Maar verder is ze snel tevreden.
Met mijn zusje gaat het ook best goed. Ze zegt dat ze natuurlijk last heeft van de wond (ingeknipt), maar verder is ze alweer rustig aan op de been.

Mijn moeder is erg begripvol en wenst mij ook sterkte steeds met de medicijnen etc. Kan er gelukkig met mijn moeder, zusje, vriendin goed over praten.
Ik merk dat ik best positief daardoor in mijn vel zit. Daarom hoop ik dat als ik ongeveer over twee weken naar de gynaecoloog ga, het ook positief is.
Mag nu toch wel een keertje!

Groetjes van Patricia.
Zodadelijk naar de accupunctuur. Naaldjes prikken voor de hoofdpijn en de vorige keer heeft hij ook in mijn buik geprikt voor de eisprong.
Even kijken wat hijn ervan zegt!

hai meiden,

ff kort verslagje van bezoek aan HA: mag weer aan de pil 2-3 maanden om cylcus weer aan te sporen...pfff snik dit betekent tot februari geen kansen...en daarna moet ik nog maar zien hoe het verloopt...hoe dan ook eisprong stimulerende middelen krijg je pas als je richting een jaar bezig bent...

voelt zo als verloren tijd dit...heb echt zoiets van heb ik weer hoor...hahah uiteraard ben ik niet de enige...

meiden bedankt voor het aanhoren

liefs

Hoi allemaal,

Polleke: Balen zeg, hoop dat die drie maanden snel voorbij zijn!
Het beste meid!

Ik ben vandaag al ongesteld geworden. Sneller dan ik dacht.
Ik heb de 10 dagen kuur provera gehad en na twee dagen er klaar mee te zijn, kwam de ontrekkingsbloeding al, normaal duurt dat bij mij 4 a 5 dagen!
Maar nu heb ik net meteen een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog voor 2 december 's middags om: 16.00uur na het werk.

Hoe is het met iedereen?

Liefs van Patries.

Dag allemaal!

Patje: Wat moet je   2 dec bij de gyn? Is dat de echo na het gebruik van Clomid? Ga je nu 100 mg slikken?  Ik duim voor je dat het aanslaat! Wat een leuke naam trouwens: Lara!

Polleke: Bah wat vervelend! Kun je gaan wachten! Hopelijk gaan die maanden dan snel voorbij en kun je het een beetje van je af zetten. Heel veel succes!

Hoopvol: Als het goed is ben je vandaag bij de gyn geweest...Ben benieuwd naar je verhaal!

Hier geen nieuws, moet nog een tabletje Clomid en dan moet ik maandag voor een echo naar het ziekenhuis. Lijkt me heel spannend omdat ik dan misschien te horen krijg of de Clomid aanslaat...

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Succes maandag bij het ziekenhuis!
Krijg je denk ik ook een inwendige echo om het eitje op te meten en inderdaad dan zien ze daaraan dat de clomid aanslaat.
En geen bijwerkingen gehad van de clomid?Jij had 50mg geslikt toch?

Ik moet 2 december naar het ziekenhuis, dan zit ik op dag: 12 van mijn cyclus en dan maken ze een inwendige echo om het eitje op groei te meten en te zien wat de clomid doet.
Ik heb inderdaad 100mg en de vorige keer sloeg deze wel aan, want het eitje groeide maar hij wou alleen niet springen, dus nu een tweede poging met 100mg.
Het kan natuurlijk zijn dat mijn lichaam er eerst aan moest wennen aan al die hormonen.
Ik ben wel benieuwd, best spannend weer.
Vorige keer hadden ze mij aangeraden om sowieso vanaf cyclusdag: 10 tot en met 20 om de dag te vrijen! Wel een opgave, maar voor een goed doel he, om de eisprong niet mis te lopen.

Ik ben benieuwd wat jij maandag te horen krijgt, hou me op de hoogte.
Vindt het fijn om te delen!

Groetjes van Patries en een fijn weekend!

Terug
Bovenaan