vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hallo Damens,

Ik ben gister naar het ziekenhuis geweest bij de gyn, en het zag er allemaal goed uit.
Ik had heel veel eitjes in de eierstokken zitten en mijn baarmoeder heeft al 3 lagen slijm opgebouwd om een eitje te verwelkomen. Maar Helaas hebben mijn eitjes er nog geen zin in om er heen te gaan. Ik heb  tot kerst de tijd gekregen. Ben ik dan niet uit me zelf ongi geworden of zwanger dan moet ik met een keur beginnen (provera) Dat duurd dan 10 dagen en dat moet mij dan ongi laten worden. Dan de 3 dag van mijn ongi  moet ik bloed laten prikken in het ziekhuis.  
Volgens de gyn  ziet  alles er prima uit. En we moeten nu gewoon door gaan met kussen want ik kan nog steeds zwanger worden alleen weten we nu  gewoon niet wanneer dat zal zijn.

Hmmm dus we zijn er  gister  weer vrolijk mee begonnen
Ik moet 5 jan weer terug komen bij de gyn.
Ohhh wat heb ik me de afgelopen dagen gek lopen maken met allemaal gekke dingen. Zo heb ik wel weer gemerkt dat het niet altijd het ergste moet zijn.
Ben erg blij dat mijn HA me al zo snel had doorgestuurd omdat hij het zelf niet helemaal vertrouwde. Nu ik dit allemaal weet geeft me dat weer vertrouwen.
Dus nu maar weer goed gaan klussen en wie weet maak dat mijn eitjes weer een beetje actief

Liefs Karin

Hallo dames!
Ik wilde even melden dat wij op zaterdag 8 november na een bevalling van ruim 15 uur de trotse ouders van het mooiste jongetje van de wereld zijn! Menneke heet Nikolai, 50 cm en 3475 gram.Alles is prima!

Ristridina: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een mooie naam! Hopelijk is alles goed gegaan en voel jij je ook goed... Heel veel geluk gewenst samen!

Patje: Jij moet dus op dag 12 de follikelmeting ondergaan...A.s. maandag is voor mij dag 11 dat ze het gaan bekijken..ik ben benieuwd of ze dan al wat kunnen zien, want ik dacht dat ik ergens had gelezen dat de eisprong zo rond de 17e a 18e dag zou moeten zijn. Ik ben wel blij dat ik nu bij de gyn loop en dat er steeds wat gebeurt. Misschien dat ze weer een afspraak willen maken voor een volgende follikelmeting. We zullen zien!

Hoopvol: Gelukkig viel het mee bij de gyn. Geen slecht nieuws gehad.. Nu maar afwachten wat er gaat gebeuren ...Succes!

Laura: Hoe is het  met jou??

Groetjes,
Jana

Hoi!

Moest vanochtend naar de gyn voor echo, idd een follikelmeting. Ze willen dat ik a.s. vrijdag weer terugkom voor een echo. Er waren er twee wat groter dan de rest...hopelijk maar dat ze groeien en springen..(weten nu dus nog niet meer, maar misschien a.s. vrijdag wel) Moet ik weer vrij vragen op mijn werk, best lastig want ik sta voor de klas...

Groetjes,
Jana

Hallo meiden,

Ristridina van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Leuke naam!
Ik hoop dat alles goed is gegaan en ga maar lekker genieten!!

Hoopvol Gelukkig viel het mee bij de gynaecoloog en is alles goed.
Succes, hoop dat je snel zwanger raakt.

Jana Ik krijg inderdaad bij cyclusdag 12 een echo, dat heb ik tot nu toe al twee keer gehad. Maar als ze zien dat het eitje groeit, krijg ik uiteindelijk nog een echo om te zien of het eitje uberhaubt gaat springen.
Succes en hoop voor je dat de medicijnen aanslaan.

Ik ga morgen met de clomid beginnen.
Ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden van de provera, ongeveer 1 dag en tot nu toe niets meer, echt gek.
Ik heb wel die dag als dag 1geteld. Wel steeds koud, buikpijn etc.
Vorige keer had ik meer bloedverlies, herkent iemand dit.
Gistermiddag voor het eerst met mijn nichtje geknuffeld! Lief meisje!

Irene hoe is het met jou en de kleine, ben eigenlijk wle benieuwd.

Groetjes van Patries.

Ristridana! Wat leuk: gefeliciteerd! Inderdaad leuke naam.
Verder alles goed gegaan (afgezien van de 15 uur)?

Geniet lekker van je menneke!

Jana en Hoopvol, wat spannend nu he? Hoop echt dat jullie snel een eisprong hebben.

Patries, sterkte met de clomid. Wel typisch dat je zo'n korte menstruatie had.
Maargoed, mijn eerste menstruatie sinds tijden was ook maar een paar druppels op een dag en toch vond de gyn het een  menstruatie.

Hier aan het afwachten. Over een week mijn NOD. Merk nog niet echt wat.
Vorige maanden had ik last van samentrekkende baarmoeder, maar nu is alles vrij rustig. Alleen sinds gisteravond weer gevoelige tepels.
Ik kan me eerlijk gezegd niet eens meer voorstellen, dat het een keer wel raak kan zijn. Ben al zo vaak teleurgesteld. Wacht het dus rustig af en probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Dus vandaar ook iets minder vaak op het forum. Lees wel mee hoor!

Dames, heel veel succes!

groetjes
Laura

Hoi Laura,

Balen dat wachten he? Even maar druk zijn met andere dingen... Wel moeilijk als je aan je lijf dingen opmerkt, je gaat toch denken: als het nou eens waar zou kunnen zijn. Ik duim voor je en veel succes met wachten.

Groetjes,
Jana

Hallo damens,

Sorry dat ik nu pas weer reageer maar ik heb het zo druk op mijn werk. Het is echt ongekend zo druk. Maar gelukkig heb ik na veel overwerk toch 1 dagje vrij VANDAAG dus.
Maar bij mij nog niks te bekennen we zijn maar gewoon rustig door gegaan met klussen in de hoop dat ik nu snel een eisprong krijg. Maar voel er niks van hihihi ik kon dat vroeger ook al niet voelen iedereen had er over maar ik voelde niks en moest ook altijd vaak naar de wc lopen om te kijken of ik ongi was geworden want ik merkte er niks van. Dat was toen natuurlijk erg fijn maar nu wou ik dat mijn lichaam toch wat singalen zou geven. We wachten maar gewoon af en ben ik met kerst nog niet ongi dat moet ik beginnen met Provera.   Afwachten maar WEER.........!

Liefs Karin

Terug
Bovenaan