vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Irene: Wat een prachtige foto's van jullie zoon!!! Geweldig...en wat fijn dat het allemaal zo goed gaat!!! Fijn dat je meeleest en meeleeft!

Patje: Veel succes morgen met bloedprikken! Hoe zit het met de uitslag hiervan?? Gaan ze je opbellen of je met Primolut en Clomid 150 moet beginnen? Hopelijk gaat die 150 mg, als je tenminste nu geen eisprong hebt gehad, werken als een trein...Het zij jou zo gegund!!

Groeten,
Jana

PS. Hier niets bijzonders..moet a.s. maandag bloedprikken op progesteron.

Hoi Jana,

Bedankt dat je me succes wenst voor het bloedprikken. Het prikken zelf zie ik niet tegenop maar meer naar de uitslag, spannend weer!
Jij ook alvast succes maandag!
Ik krijg dinsdagochtend de uitslag van de progesteronwaarde.
Ik heb nu al een recept gekregen voor primolut en 150mg clomid. Moet daar sowieso mee beginnen ook al heb ik een eisprong gehad.
Maar goed ga er maar niet vanuit. Ik hoop inderdaad dat die 150mg wel aanslaat.
Het wordt tijd he, dat wij ook eens positief nieuws hier op de site kunnen vermelden!!!!

Liefs van Patries.

Hallo lieve meiden,
Ik lees wekelijks met jullie mee hoor, en in gedachten duim ik ook nog steeds voor jullie.!! Lees dat veel van  jullie nog steeds met clomid en primolut bezig zijn, ik hoop echt voor jullie allemaal dat het binnenkort echt raak mag zijn. Ik weet hoe frustrerend het is om elke x maar weer die rode duivels te zien. Van de week zag ik een vallende ster en heb een wens voor jullie gedaan.

Hier gaat het tot nu toe goed, heb wel een bloeding gehad en hebben gelijk een echo gehad en het hartje klopte, een week later nog eens een echo gehad en zag er goed uit maar het is alleen een eigenwijsje, hij wil zich niet goed laten zien dus volgende week krijg ik nog eens een termijn echo. Zelf gerekend zou ik nu 9 weken zijn dus blijft nog steeds spannend, maar goed voel me goed en begin echt al te groeien!
Nou lieve meiden heel veel succes allemaal.

Liefs Esther

Hoi Meiden,

Hier een berichtje van mij. Ik lees regelmatig met jullie mee hoor. Ik zie dat jullie nog steeds in onzekerheid zitten of dat medicatie nog goed moet gaan werken. Ik hoop echt dat het snel zover bij jullie mag zijn. Ik kan me die onzekerheid iedere keer wel herinneren en het eindeloze wachten.

Met mij gaat het prima. Ik ben nu ruim dertien weken. De meeste misselijkheid is over. Nog wel een beetje moe, maar dat is wel te doen. Ook kan ik me eigen broeken nu echt niet meer aan. Dus ik kan er echt niet meer onderuit. Maar mijn hele familie en alle vrienden zijn op de hoogte. Ik vind het nog steeds raar, maar ik heb nog tijd om te wennen .

Heel veel succes en houd moed meiden!

Groetjes Mariska

Hallo Meiden,

Ben al een hele week ziek met hoge koorts en een keelontsteking. Vandaag eindelijk er iets tegen gekregen van de dokter.
Ben ook nog steeds niet ongi geworden. IK BAAL DAAR ZO VAN GRRRR.....!!!!
sorry moest even stoom afblazen........................!

Ik heb dus nu weer een kuur gekregen voor mijn keel en die duurd nu nog 5 dagen. En dan ben ik daar van af. gelukkig merk ik het verschil al wel terwijl ik er vanmorgen pas mee begonnen ben.
Maar als ik eind volgende week nog niet ongi ben geworden dan mag ik met probera beginnen dat is voor mij voor het eerst. Dus ik heb ook geen idee wat me te wachten staat.
Weet wel dat als ik dan ongi ben geworden de 3 dag naar het ziekenhuis moet om bloed af te nemen.
Vind het allemaal toch wel wat, 3 sept heb ik mijn laatste pil gehad en we zijn toen heel bewust gestopt we willen heel graag kinderen.
En nu dit alles...... ik ken er niks van ik ben hier in nog echt een leek in.

Heb natuurlijk wel een beetje op het internet rond gekeken maar daar word ik nou ook niet echt gelukkiger van.
Nu heb ik even een vraagje als ik volgende week met de provera begin mag ik dan nog wel door gaan met "klussen".
Of is dat niet verstandig?????
Mijn man neemt me dan namelijk mee een weekendje weg inverband met mijn verjaardag.
kan iemand mij hier iets over vertellen....!

Liefs Hoopvol

Esther:Oh, wat balen zeg een bloeding, ik denk dat je dan wel even in onzekerheid leeft, maar gelukkig was de echo goed!
9weken, op naar de drie maanden en dan is grootste spannende periode voorbij. Het blijft natuurlijk altijd spannend, want een zwangerschap is al bijzonder opzich!!
Geniet ervan!
Oja, ik vond het trouwens lief wat je zei over die vallende ster, ik hoop dat 2009 allemaal ons jaar mag worden!!!

Mariska: Zo Mariska, wat gaat dat snel alweer 13 weken, wat goed zeg.
Ja, op een gegeven moment moet je eraan en kan je echt je eigen broeken niet meer aan. Maar voor een goed doel he! Wel super fijn en trots dat iedereen het mag weten he!
Ook jij geniet ervan!

Hoopvol: zo te lezen is het allemaal nieuw voor je en natuurlijk best spannend.
Zo voelde ik me ook in het begin en soms nog hoor.
Provera is om je menstruatie op te wekken, soms kan het zijn dat je daar wel wat bijwerkingen van krijgt, had ik tenminste. Zoals stemmingswisselingen etc.
Hoeft bij jou natuurlijk helemaal niet zo te zijn.
Je mag gewoon vrijen,  want dat kan geen kwaad.
Ik heb ook twee keer provera geslikt en bij mij werkte dat prima, alleen heb ik geen eisprong dus moest ik ook clomid slikken.
Succes!!en met dat weekendje weg,  ga er maar gewoon op los, haha!!

Groetjes van Patries en iedereen fijn weekend.
oja, ik heb zelf  vandaag bloed  geprikt en dinsdag de uitslag van de progesteron.
Ik ben nu sinds  gister ziek thuis, virusje en verkouden. Wel balen,  maar even relaxen en rustig aan doen.  

Hoi meiden,

Was ik alweer, maar met een vraag.
Ik heb nog nooit een eisprong gehad dus weet eigenlijk niet goed hoe dit voelt.
Ik heb namelijk nu al iets meer dan drie kwartier, pijnwscheuten en steken in mijn buik aan de linkerkant.
Het doet zo'n pijn, dus vraag me af, kan dit een eisprong zijn?
Ik kan zelfs moeilijk mijn  been optillen, ik lig op de bank. Het gaat al iets beter.
Misschien moet ik even een ovulatietest doen??

Groetjes van Patries.

He Patries,

Wat vervelend dat je pijn hebt, maar een eisprong zou best kunnen. Ik heb zelf niet echt pijn, maar wel wat getintel...
Misschien is een ovulatietest nog niet zo'n gek idee.

Heb ik gelijk ook even een vraagje: Heb vandaag een beetje bloedverlies gehad en heb geen idee wat ik ervan moet denken. Volgens mij is het oud bloed.. zou dit een voorloper zijn van de menstruatie die ik rond de 20e zou moeten krijgen of kan dit bij innesteling horen???

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan