vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hee patje,
Getsie zeg,!! probeer positief te denken meid, want je ei was op goeie grootte en je tempratuur was toch ook mooi omhoog gegaan, dat zijn 2 goeie dingen tegen over 1 ding wat een momentopname is dus ook fout kan zijn. Zal   in ieder geval duimen voor je dat het goed is!!!!

Hier verder geen bijzonderheden.

Liefs Esther

@Loveme, van harte gefeliciteerd!

@Irene, zo, gaat hard alweer he. Jammer dat Coen een kleine afwijking heeft. Is het operabel, wat kunnen ze er aan doen? Nou ja, als ie maar goed kan zien. Dat is het belangrijkste toch?

@Patje, wat vervelend nu toch weer. Raar verhaal ook. Bij een ei van 20mm zou je toch denken dat ie wel gesprongen is. Kan toch niet zomaar verdwijnen?

@Jana, spannend. Zwemmersonderzoek. Hopelijk is er niks aan de hand!

Hier alles prima. Ik ben morgen 39 weken. Gaat hard alweer. Bijna een jaar geleden, op 3 november nam ik mijn laatste pil. En nu ben ik op 7 november uitgerekend.
Anyway, ik moet nu naar de gyn, dus ik moet hollen. Meiden, tooi tooi tooi!

Whhaaaaa!!!!! heb ik weer hoor!!!
Ik kon het echt niet laten en ik had nog een test van de etos liggen, nou die wou ik dus net doen, had er net overheen gepiest, (sorry) hoor ik opeens de achterdeur, mijn vriendin, Ik als een gek de broek weer aan en naar beneden toe. Na drie kwartier is ze weggegaan dus ik hollen naar boven, en wat zie, tjaa een heel ienie mienie vaag streepje maar hij zit er wel. nu wil ik nog niet gaan zeggen dat ik zwanger bent want zou eigenlijk dinsdag mijn nod pas hebben als ik het zelf uitreken, Officieel zou ik nu 2 weken overtijd zijn maar mijn ei was volgens mij later. Nou jah, we gaan nu maar echt wachten tot dinsdag (oeff dat gaat moeilijk worden) met testen. Ik heb wel een raar gevoel in mijn onderbuik, beetje ongie gevoel. Nou we wachten af, ik ben eigenlijk een dom kuiken dat ik zo vroeg eigenlijk ga testen maar ben heel slecht in wachten!!!! Komt omdat ik er natuurlijk ook elke dag mee bezig ben met tempraturen enzv.

Sorry voor mijn ego berichtje.

Liefs esther
ps ik voel me nog echt niet zwanger en ik ga mezelf ook echt nog niet blij maken.

Hoi meiden,

Jeetje, wat gebeurt er opeens een boel hier. Goed nieuws, slecht nieuws, spannende onderzoeken, etc... Ik weet niet meer precies wat er allemaal geschreven is maar toch een paar korte persoonlijke berichtjes.

Als eerste Patries! Jeetje meid, wat een balen nieuws! Ik was  al bang voor slecht nieuws toen je 's avonds geen berichtje meer schreef nadat je de uitslag had gehad. Ik ben heel benieuwd hoe het in het ziekenhuis is geweest, want dat dat eitje niet gesprongen is is toch wel heel raar! Maar blijf moed houden hoor! Wij duimen allemaal heel hard voor je.

Esther, spannend! Kan me voorstellen dat je probeert nog niet te blij te zijn, je lichaam heeft je al eerder voor de gek gehouden. Maar stiekem natuurlijk wel een beetje blij en goed nieuws!

Ristridina: Spannend hoor, ook voor jou is het bijna zover. Heb je al voortekenen dat de kleine op korte termijn gaat komen? Ik beviel bij 38 weken en 6 dagen, heb de 39 weken dus niet eens gehaald. En vind je de tijd nu hard gaan, wacht maar tot de kleine er is. Coen is nu al een maand! Het wordt al echt een klein ventje.
Heel veel succes met de bevalling en dat het allemaal goed mag gaan voor jou en de kleine!

Als oppepper voor iedereen die het kan gebruiken: een fotootje van onze Coen met een vertederende smile.

Veel liefs, Irene

Hoi irene,

Wat een schatje zeg!!!! Als je die smile ziet doet dat je alle ellende in de wereld effe vergeten!!!! Gaat het goed met jezelf dan?!
Alle aandacht gaat natuurlijk nu naar dat kleine wondertje!

Liefs Esther

Hoi meiden,

Esther: Wat spannend zeg!Ik hoop dat je donderdag een positieve test hebt. Want dat streepje zegt natuurlijk wel wat.
Maar kan me voorstellen dat je nog even wacht en nog een test doet.
Succes!!

Irene: Wat een lieve foto zeg, van jullie kleine mannetje!!
Mooi kindje hoor!
Hoe is het nu met jou dan?

Iedereen bedankt voor jullie medeleven, ik voel me nu gelukkig weer iets beter.,
Ik ben afgelopen woensdagmiddag voordat ik moest werken naar het ziekenhuis geweest.
Assistent gynaecoloog en stagiaire gingen eerst met me in gesprek. En daarna heb ik een inwendige echo gehad. Het eitje zat er inderdaad nog. Het was zo' n 21mm, dus wel iets gegroeid. Assistent zei "je bent bijzonder, want ik moet even overleggen met de gynaecoloog. Ze gaf het voordeel van de twijfel, want het kan zijn dat het eitje nog springt. Maar ik moet nu twee weken afwachten of de menstruatie zelf komt en anders dan beginnen met provera en opnieuw clomid 100mg, omdat het wel wat gedaan heeft, kan het zijn dat mijn lichaam eraan moet wennen eerst.
De gynaecoloog zelf wilde eigenlijk al verhogen clomid 150mg, maar assistent dacht misschien krijg je dan een overstimulatie omdat er nu al wel 1 groeide van 100mg.
Dus ik zit op de wacht positie en meer kan ik niet doen!
Het is een tegenvaller, maar ja, aankomende maand vol goede moed er tegenaan.

Fijn weekend iedereen, groetjes van Patries.

Hoi patje,

Nou das in ieder geval geen negatief bericht want het kan dus nog zijn dat je eitje gaat springen wat ik natuurlijk voor je hoop!!!! Tsjonge wat is het toch een gedoe voor sommige mensen om zwanger te raken!!!! Frustrerend hoor.

Ik zit nog steeds te wachten, en ik kon het vanochtend niet laten( ben echt een hele goeie voor de zwschapstestfabrikanten) Heb een test gedaan van de trekpleister en gelijk kwam er een vaag steepje te staan, echt wel zichtbaar. Geeft me wel een positief gevoel,nog heel effe afwachten en dan weet ik het echt honderd procent zeker, mijn lichaam geeft wel gevoeliger borsten aan (maar ja, heb ik ook wel als ik ongie wordt) en wat voor mij ook een heel positief gevoel gaf wat ik nog nooit eerder heb gehad dat de dag na de eisprong de ochten een heel raar gevoel in mijn buik had, beetje ongie gevoel maar dan net weer anders. Oh meiden wat duurt wachten toch lang!!!! Ik ben iemand die echt niet kan wachten!!!! Was het maar volgende week dan weet ik of ik wel of niet zwanger ben, ach ik moet ook niet zeuren, geniet van elke dag zegt men dus dat ga ik dan ook maar doen.

Fijn weekend lieve meiden en fijn dat we met elkaar kunnen kletsten.

Liefs Esther

Dag allemaal!

Irene: Wat een geweldig mannetje! Mooie foto hoor!

Patries: Wel fijn dat het eitje gegroeid is! Aan de andere kant wel vervelend dat je nu weer moet wachten en kijken hoe het gaat. Geduld hebben maar...(heel moeilijk).

Esther: Een licht streepje?! Dan ben je dus misschien zwanger! Als dat toch eens waar mocht zijn! Over een paar dagen nog maar eens testen en hopelijk heb je dan  een duidelijk positieve test in handen! Ik duim voor je! Lijkt me echt geweldig: het moment dat je net weet dat je zwanger bent!

Morgen moet mijn man zijn zaad inleveren en dan weer twee weken wachten en dan horen we de uitslag van het bloedonderzoek en zaadonderzoek. Wel heel erg spannend hoor. Je hoopt zo op goed nieuws!

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan