vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hallo Jana,

Succes voor je man morgen!
Over twee weken de uitslag van het bloed en het zaad, best spannend allemaal he!
Heel erg veel succes met afwachten en ik hoop voor jullie op positief nieuws.

Groetjes van Patries.

Hoi allemaal

Hier weer berichtje van mij. Had niet veel te melden de afgelopen dagen. Zit te wachten op ei, maar wel meegelezen.

Irene, wat een heerlijk mannetje heb jij zeg! Hopen dat het allemaal meevalt met zijn oogjes.

Patries, wat een gedoe allemaal. Nu maar hopen dat dit ei toch gaat springen!

Esther, spannend!   Eind deze week weer testen?

Jana, ook een spannende tijd. Wat duurt dat allemaal lang met het zaad van je man! Zou gek worden van het wachten!
Bij ons hebben ze dat nog niet voorgesteld. Moet het eerst een half jaar met clomid proberen. Als dat niet lukt wil ik toch echt wel dat ze naar het goedje van mijn man gaan kijken!

Ristridina, laatste loodjes! (misschien ben je nu al aan het bevallen??)
Ben heel nieuwsgierig naar je spruitje!

Maris, al bij de verloskundige geweest?

Jeetje wat een spannende tijden weer! Zit zelf op mijn ei te wachten. Zit op dag 16. Had vorige maand ca. dag 22 mijn ei, dus ben weer met ovu-testen begonnen. Had een heeeeeel licht streepje, dus er zal wel iets aan zitten te komen, maar niet morgen al ofzo. We moeten maar weer flink aan de klus!
Moet wel zeggen dat het de rest van de maand wel een beetje op een laag pitje staat, na een week intensief.

groetjes
Laura

Lieve meiden,

Ik wil jullie vertellen dat ik na 17 rondes kan vertellen dat ik    ZWANGER ben!!!!!
Heb vandaag een digitale gedaan want ik werd helemaal gek van die vage strepen en deze gaf duidelijk zwanger aan. Heb er thuis nog maar 1 gedaan want kon het niet geloven maar staat ook echt duidelijk zwanger!!! Ben helemaal door het dolle!!! Wel spannend natuurlijk nog steeds want heb al 2 vroege miskramen gehad maar heb er nu wel een positief gevoel bij!
Ik ga jullie natuurlijk niet verlaten hier, vind het veels te gezellig hier en echt toen ik net thuis kwam moest en zou ik eerst achter de computer gaan om jullie het blijde nieuws te vertellen!!!!

Ik duim en duim ook voor jullie dat het een vruchtbare maand mag zijn!!!

Liefs Esther

Hoi Allemaal,

Ik dacht laat ik nog even lezen, voordat ik moet werken.
Was benieuwd naar nieuws van Esther!

Esther: Wat super gaaf zeg en dat na 17 rondes!!
Je bent zwanger!!!van harte gefeliciteerd!!
Ik hoop dat alles goed gaat en wens je het beste.
Leuk dat je nog blijft meelezen en praten.

Ristridina: Hoe is het met jou?De laatste loodjes, heel erg veel succes!

Hier niet veel nieuws, mijn menstruatie nog niet spontaan gekregen, dus denk dat ik volgende week woensdag met provera mag beginnen.

Fijne week iedereen!!
Groetjes van Patries.

Esther: Van harte gefeliciteerd! Super! Heel veel succes gewenst met je zwangerschap!

Laura en Patje: Is weer wachten he?

Gr.
Jana

Hoi Allemaal!

@Esther: Wat een goed nieuws. Van harte gefeliciteerd!

Patries, wat een vervelend nieuws dat je eitje niet gesprongen is. Zo kanje natuurlijk niet verder. Ik hoop dat de tijd snel voor je gaat, zodat je snel met een nieuwe ronde kan beginnen.

De andere meiden die bezig zijn met onderzoeken, ik hoop dat jullie niet heel lang hoeven wachten op de uitslag. En dat het ook snel zover mag zijn voor jullie.

Ik ben vandaag voor het intake gesprek naar de verloskundige geweest. Eigenlijk is dat alleen maar vragen beantwoorden en ik heb een heleboel informatie gekregen. Het wat ze gekeken heeft, is mijn bloeddruk. Maar ik heb wel direct een afspraak voor de echo! Dinsdagmiddag 18 november! Ze vond het wel een goed plan om het "vroeg" te doen, want dan kunnen ze goed zien hoe ver ik al ben. Is toch wel belangrijk. Het wordt zo wel steeds meer echt.
Ik houd jullie op de hoogte en ik hoop hier snel te lezen dat er meer zwangeren komen!

Groetjes Mariska

Dag allemaal,

Esther, GEFELICITEERD!!! Jee, wat heb je daar lang op moeten wachten zeg!
Geniet er lekker van!

Mariska, leuk weer eens wat te horen en fijn dat je al zo snel een echo krijgt.

Vind het wel leuk dat er de laatste tijd weer eens een paar zwanger zijn geworden.

Nu de rest nog.

Wordt hier helemaal gek van de opvliegers. Wordt er af en toe gewoon naar van, dan heb ik het zooooo heet.   Hoe heet moet jij het wel niet hebben, Patries, met 100 mg clomid. Vrees toch echt dat het daaraan ligt. Vroeger had ik dit nooit.

groetjes
Laura

Hallo meiden,

Laura: Inderdaad horen die opvliegers erbij.
Het is wel vervelend dat jij er echt naar van wordt.
Ik heb ook last van opvliegers, maar krijg dan warme wangen en verder valt het wel mee!
We moeten maar zo denken, het is voor een goed doel he!
Maar verbergen kan je het niet, helaas.
Ben jij nu weer gestart met clomid 50mg?

Ik ga volgende week maandag beginnen met provera om eerst de menstruatie op te wekken, want een eisprong heb ik niet gehad.
Dan weer mijn menstruatie afwachten en dan beginnen van dag 5 tot en met 7 met clomid 100mg, hoop dat het eitje dan begin december wel springt!
Nu vind ik dat het bij ons ook wel eens raak mag zijn.
We blijven positief en wie weet!!

Hoe is het met de anderen?

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan