vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Dag allemaal...

Fijn dat er een heel clubje zwangeren (+ bevallen) zijn bij ons forum... Nu de PCO meiden nog!

Patje + Laura: Staan die opvliegers ook in de bijsluiter onder bijwerkingen??  

Patje: Maar weer met Provera beginnen, menstruatie opwekken en hopen dat je lijf dan gewend is aan de Clomid 100 en dat je dan een goede eisprong krijgt en dat je gauw zwanger bent. Laat de hoop niet varen!

Hier niets bijzonders op het moment. Mijn man heeft zijn zaad ingeleverd en over twee weken kunnen we dan in het ziekenhuis terecht voor de uitslag van zaad- en bloedonderzoek. Vind het allemaal heel spannend en hoop zo op goed nieuws!   Hopelijk mag ik dan ook met Clomid beginnen. Ik vind het vervelend dat het allemaal zo lang moet duren voor je de uitslagen kunt krijgen. Je wordt er alleen maar zenuwachtiger van! We'll keep our fingers crossed!

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Die opvliegers staan wel in de bijsluiter, dus hoort erbij.
Er zijn  veel vrouwen die deze klachten hebben!
Ik vind het niet zo vervelend en vind het fijn dat het alles is wat ik als bijwerking heb.
Maar die provera heb ik altijd wel andere klachten van. Lichte hoofdpijn en humeurwisselingen etc.
Ik denk dat ik maandag al met de provera begin, iets eerder dan twee weken dat de assistent gynaecoloog zei.
Verder ben ik weer wat positiever ingesteld en we gaan weer voor!
Ik had vorige week even een dip, maar nu dit keer hoop ik op positief nieuws.

Jullie hebben nu weer de wachtweken he, uitslagen etc.
Ik hoop dat aankomende twee weken snel voorbij zijn, want inderdaad dat maakt je gauw zenuwsachtig.

Liefs van Patries.

Hallo lady's,

Even voorstellen, ik ben Damienne, 23 jaar en sinds juni 2008 gestopt met de pil en sinds september 2008 voor de 'eggie' aant klussen...
Nu heb ik cyclussen van 43 dagen ongeveer, dus ben ik ovulatietesten gaan gebruiken,
maar ik zit nu op dag 31 en nog geen positive test, dit hoort toch niet zo?

volgens mij hebben jullie het zelfde probleem he, adviseren jullie om naar de huisarts te gaan?

liefs
Dami

hallo dames,

ik wil me ook graag voorstellen, ben 29 jaar sinds augustus 2008  gestopt en zit nu op 49 dagen!! geen zwangerschap en geen ongie te zien...

ik heb het advies gekregen om weer ff met de pil te beginnen om de cyclus te prikkelen...dit gaat tegen mijn gevoel in....

wat kunnen jullie adviseren?? want volgens mij zitten hier de dames met ervaring...(helaas)

Uiteraard weet ik ook dat ik nog maar 3 maanden bezig ben, maar   vind dit echt verloren tijd!!

groetjes van mij...

Hallo Dames,

Dami: Welkom, het kan zijn dat je geen eisprong hebt. Maar ik zal toch nog even wachten, wie weet dat je een late eisprong hebt.
Succes en als het voor je eigen gevoel te lang duurt zou ik als ik jou was naar de huisarts gaan.

Polleke: Ja, ik denk afwachten, want het kan zijn dat je menstruatie nog niet helemaal regelmatig is.
Ik weet niet hoe lang je de pil hebt geslikt?
Ik heb zelf geen eisprong, daardoor komt mijn menstruatie niet uit zichzelf.
Ja, het is veel geduld hebben he!

Het is nu lekker weekend. Moet het hele weekend werken, dus wat afleiding en aankomende maandag provera weer innemen.

Fijn weekend iedereen!

Liefs van Patries.

hey patries,

11 jaar lang geslikt! hoor zoveel berichten, ook van HA dat ontpillen niet echt bestaat!! anderen zeggen van wel...kortom één grote onzekerheid...T is wel duidelijk dat als je een lange cyclus hebt vrijwel geen eisprong hebt zegt HA!!

Hoe lang zijn jullie bezig? al wat langer zeker, gezien je al medicatie hebt...

Er is ook niet anders te doen dan wachten, hopelijk wordt ik het nog een keer ongie  
Hoe blij kun je nu zijn met een ongie haha

bedankt voor het aanhoren (lezen) van mijn onzekerheden....

liefs

Hallo Meiden,

Ik ben 3 september gestopt met de pil de eerste keer had ik een cyclus van 24 dagen en nu zit ik al op dag 37 en nog geen ongi te bekennen. Heb wel sinds een week meer witte afscheiding dan normaal en het lijkt wel of het elke dag meer word. Doe zelfs al inlegkruisjes voor maar sinds 3 dagen is het daar ook erg gevoelig  . Heb ook al een tijdje er last van hele harde ontlasting (sorry ) Heb afgelopen Donderdag een test gedaan en die was negatief. Zou ik over een paar dagen nog een test kunnen doen? Of heeft dat niet veel zin....????
Wie kan mij wat meer vertellen of wie heeft het zelfde meegemaakt.

Liefs Hoopvol

Hallo Polleke,

Inderdaad ontpillen geloofd niet iedereen in, maar ik weet het ook niet.
Ik denk dat je misschien wel een paar maandjes aan het ontpillen bent, vooral als je de pil zolang geslikt hebt.
Ik had de pil 10 jaar geslikt.
Wij zijn sinds vorig jaar oktober 2007 gestopt met de pil, dus al iets meer dan één jaar.
Sinds afgelopen augustus doorverwezen naar het ziekenhuis.
Dus ja, ik weet alles van geduld hebben, best moeilijk, maar je moet onthouden dat het wel een keer goed komt!

Succes in ieder geval!

Groetjes van Patricia.

Terug
Bovenaan