Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Hoi Jana,

Ik hoop dat die temperatuur verhoging wijst op een eisprong. Ja, inderdaad tijdstip van naar bed gaan kan wel een rol spelen. Maar ik weet nog bij mij dat het niet super veel uitmaakte.
He meid, maar woensdag naar het ziekenhuis. Je laat me wel schrikken hoor!! Ik hoop echt dat het meevalt. Het is altijd beter om na te laten kijken. Ik zal aan je denken!!

Met mij gaat het wel. Best moe op dit moment. Ik heb afgelopen nacht een slaapdienst gedraaid en het was mijn eerste lange dienst na een tijdje thuis te hebben gezeten.
Ik moet zeggen dat ik langzaam aan het herstellen ben maar een plaatsje geven dat is moeilijk, maar begint al te komen.
Ik moet morgenochtend om: 9.50uur ook even naar het ziekenhuis of alles schoon is van binnen. Hoop het echt!!

Ik hoop dat jullie allemaal een goed weekend hebben gehad!!!

Liefs van Patries.

Jana, sterkte woensdag! Hoop dat het allemaal meevalt!
Dan nog even een zwangerschap ertegenaan!

Patries, alles schoon? Hoop het voor jullie, dan kunnen jullie in ieder geval lichamelijk weer verder.
Geestelijk is natuurlijk een ander verhaal. Was er zelf ook zo bang voor die eerste 3 maanden.
Je weet dat de kans dan best groot is, dat het misgaat, maar dat maakt het niet minder moeilijk.

Heel veel sterkte!!!

liefs
Laura

Hallo meiden,

Vanochtend naar het ziekenhuis geweest. Ik kreeg een inwendige echo. De baarmoeder zag er goed uit. Het moment na de miskraam was op de echo te zien dat de baarmoeder 3,5 cm was en was nu ingeslinkt tot 1,3 cm. Dit was normaal en een goed teken. Wel zat er nog oud bloed, dat waarschijnlijk vanzelf eruit komt.
Heb er nu al last van, oud bloed verlies. Op een gegeven moment zag ik op de echo ook een zwarte vlek en wat blijkt.is het waarschijnlijk een eitje dat al vrij groot is. (Eerst dacht de gynaecoloog dat het een vochtblaasje was.)
Maar ja om er nu voor te gaan als ik oud bloed verlies is ook wat he. Maar wie weet dat we het toch wel doen, haha.
Gelukkig hoef ik niet geholpen te worden.
Op het moment begin ik weer iets fitter te worden en moet zeggen dat ik dat wel prettig vind.

Wat lief Laura dat je reageerd, hoe is het met jou??

Groetjes van Patries.

Patje:
Fijn dat alles goed was in het ziekenhuis. En een groot eitje!!! (heb je al weer Clomid gebruikt en moet je dat anders weer gaan gebruiken?) Nu dat oude bloed eruit zodat jullie met goede moed verder kunnen.

Laura:Wat een lieve reactie! Hoe is het met jou?

Groetjes,
Jana

Succes morgen Jana, ik duim voor je!

En Patries, goed nieuws!!! Mooi zo! Dat mocht ook wel eens wat positief nieuws voor jou!

Groetjes, Irene

Dag allemaal,

Met ons alles goed hoor. Ben nu 31 weken zwanger en gaat tot op heden van een leien dakje. Geen vervelende klachten, behalve kleine dingen als oprispingen die erbij horen.
Zit nu op zwangerschapsyoga en wat ik daar allemaal hoor!

Maar lees nog steeds met jullie mee hoor! Alhoewel ik me in het begin elke keer rot zocht, maar ben er nu achter dat we steeds een pagina naar achteren opschuiven als er weer nieuwe onderwerpen worden aangemaakt.

Ben echt niet vergeten hoe moeilijk het is als het maar niet lukt. Gun het jullie ook zo.

groeten
Laura

Dag dames!

Vandaag in het ziekenhuis geweest voor borst. Niets aan de hand geluk kig. Het knobbeltje was een ophoping van borstweefsel. Moet het wel in de gaten houden...

Vandaag zit ik op cyclusdag 27...Ong. op 1 aug. zou ik (niet) ongesteld moeten worden..Bah wat duurt de wachtperiode weer lang. Heb wel vakantie, dus wel genoeg afleiding.

Laura: 31 weken alweer. Wat gaat de tijd snel. Ben je al aan het aftellen???

Groetjes,
Jana

Ha Jana,

Wat een opluchting of niet dat het gelukkig meevalt.
Je schrikt je volgens mij lam als je al iets voelt en niet weet wat het is.
Goed dat je het wel in de gaten moet blijven houden, maar zoals ik het nu lees hoeft er niks te gebeuren, gelukkig!

Dag 27, ja nog even wachten en dan heb jij je nod, wat spannend weer he.
Hoop dat het nou eens mee mag vallen en je eindelijk positief nieuws krijgt.
Succes met afwachten.

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan