Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

hey meiden,
duurde weer even voordat ik ingelogd was was me wachtwoord vergeten hahaha zullen de hormonen wel zijn maar ik ben er weer!!!!! Hier gaat alles toppie aanstaande woensdag alweer 27 weken. 10 aug hebben we de pretecho en kunnen we ons meisje weer zien al weet ik nu al dat ze super druk is en het schoppen word al harder en harder echt heel leuk om te voelen af en toe ook wel minder als ik wil slapen maar ja heb het er voor over hoor!!!!!! Nog 7 weekjes werken en dan verlof whoehoe!!!!! kan niet wachten totdat me kleine meisje in me armen ligt!!!!!!
hoe is het verder met svtje? senorita?
dikke knuff voor iedereen en ik duim nog steeds voor jullie miranda
26w/5d

Hey Valesca,

Spannend hoor meid! Hoop het zo voor je!!!

@Line, meis balen van je ongi zeg, hoop voor je dat het snel over mag zijn. Wat is je nieuwe NOD?

@Zebraatje, je staat weer in de lijst hoor!

@Marjan, van harte welkom, klets lekker met ons mee, hier altijd wat te beleven. Goede support en lekkere kletspraat :)

nod's juli leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 9 juli: ongi
roos: 21 - 3 - 1 - 9 juli: zwanger
elleste: 30 - 3 - 1 - 14 jul: zwanger
vieguh: 27 - 2 - 1 - 18 juli: zwanger
line: 33 - 4 - 1 - 27 juli:
kwisjuh: 30 - 5 - 1 - 28 juli:
chanti: 24 - 1 - 1 - ?:

nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug
valesca: 30 - 4 - 1 - 6 aug
boefje: 26 - 2 - 1 - 9-aug
zebraatje 2 - 1- 10-aug
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
sukkie: 24 - 6 - 1 - ?
poohh 24 - 5 - 1 - 20 aug

Zwangeren uitgerekend

mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lyn:
roos: 18 maart
elleste:
vieguh: 25 maart
mmlc:

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 18 augustus controle vk
shar:
marijke: 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste: 31 juli eerste afspraak vk
vieguh: 11 augustus eerste afspraak vk 13 aug 1e echo
mmlc:

Hier alles gelukkig prima. Nog steeds weinig forum/msn tijd en dat gaat nog even zo door, mijn visite is errug gezellig dus das een goed teken he! Woensdag gaat mijn ene logeetje weg en komen er 2 andere voor terug. Mijn vaarweken gaan zo wel supersnel voorbij :) Mis jullie meiden en denk aan jullie allemaal!!!

Dikke knuffel Svtje
21+4

Hallo!

@ valesca, ik heb hetzelfde als jou en dat ook al een week! Nu zijn de krampen wel veel minder trouwens. Als ik krampen had werd ik gewoon ongi maar hoop zo dat het nu niet zo is!!

@lynn, al weer 9 weekjes! Wauw zeg, dat gaat toch al echt de goede kant op. Als je eenmaal begint te groeien en het aan mensen gaat vertellen zal je zeker een heel zwanger gevoel gaan krijgen!

Ik probeer me hier rustig te houden maar dat is heel moeilijk. Vorige maand cyclus van 28 dagen, maar gisteren niks. Maand ervoor 29, maar nu nog niks.. hou een gemiddelde van 30 aan en wacht dus woensdag af maar het is zo zo zo spannend!
Wat betreft kwaaltjes kan ik kort zijn, ik voel alles en niks :) Het enige dat heel duidelijk is en niet tussen de oren kan zitten zijn mijn vertraagde stoelgang en de steekjes. Maar ja, ik zal het pas weten als ik echt overtijd ben. Dus wachten wachten wachten....

@line, wat stom zeg! Balen hoor. Op naar de volgende ronde!

@ miepie, wat fijn weer van je te horen. Dat gaat allemaal heel goed daar zo te horen, en over 7 weken al verlof! Wauw. Jullie zullen al druk bezig zijn met alles klaar te maken he!

@ iedereen die ook wacht, ik voel met jullie mee!

ohhhh spannend sukkie !!!

Ik had ook dinsdag en woendag....ik had ruim 48 uur niet kunnen poepen (lekker smakelijk, sorry), maar dat is nu over.

Ik ga voor je duimen sukkie (Y)

@Sukkie en Valesca:
Wat spannend zeg voor jullie!!
Ik blijf duimen!
Blijven toch rotdagen die wachtdagen!!

@Marjan:
Welkom op het forum. Klets lekker mee en voor jou natuurlijk hoop ik ook op een snelle posistieve test.

@Line:
He meid balen dat je ongesteld geworden bent!!
Hoop dat de RD's snel weg zijn en dat je voor de nieuwe ronde kan gaan.

@Sv'tje:
Meid je hebt het maar druk....
Wel op jezelf blijven letten he!!

Hier beginnen de kwaaltjes nu echt toe te nemen denk ik. Heeeel erg moe de hele dag en vanochtend bijna gespuugd. Voor de rest geen trek in eten. Zeurend gevoel in onderrug mja thoort erbij.
Ik eet mn fruit en drink veel maar voor de rest nee geen trek. Niet dat ik meer misselijk ben maar ik moet niet aan eten denken. Dat had jij toch ook Sv'tje?
Volgende week lekker echo!! Kijk er heel erg naar uit!

@Elleste:
Hoe is het met jou meid!
Ook lekker aant kwakkelen

Iedereen fijne dag en tot forums

Hoihoi,

Sorry dat ik even niks heb laten horen, ben het hele weekend niet lekker geweest. Gisteren de hele dag in bed doorgebracht blegh... Voel me nu een beetje beter, dus gelijk maar weer naar de computer gerend..

@Valesca, ik had ook al een week van tevoren een raar gevoel in mijn buik. Ik associeerde dat niet direct met ongiklachten, maar het voelde wel anders dan anders. Ik hoop voor je dat jouw klachten niet voor niets zijn :)

@Sukkie, hoe is het? Aan het wachten? Wanneer ga je testen? Houd je dat vol tot woensdag? Houd ons op de hoogte!

@Line, he wat jammer nou.... zit niks anders op dan maar weer door te gaan naar de volgende ronde. Hopelijk een goede ronde, dit keer..

@Marjan, welkom hier. Hoop dat het voor jou ook niet lang hoeft te duren. Klets ondertussen gezellig met ons mee.

@Lyn, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Het voelt heel onwerkelijk, ook al ben ik al bij de vk geweest. En weet je, ik durf het hier bijna niet te zeggen, maar het gevoel van blijdschap neemt bij mij steeds meer af. Ik begin me een beetje down te voelen... Ik ben een paar jaar geleden overspannen geweest en dezelfde gevoelens komen een beetje terug. Ik heb het al met de vk besproken en zij zei dat ik het in de gaten moet houden, omdat de hormonen dat waarschijnlijk met me doen. Daar ga ik dan maar vanuit, maar ik maak me wel zorgen, want ik voel me gewoon steeds minder blij. (Ik hoop trouwens dat jij het niet in deze mate hebt hoor...)

@Ilse, dus de kwaaltjes hebben je te pakken? Ja hier ook hoor... Ik ben ook bij vlagen erg misselijk en ik heb echt heel erg last van dat zeurende gevoel in mijn buik. Het is er constant, en ik kan niet eens lekker liggen in bed. En zoals ik hierboven al vertelde, voel ik me gewoon niet zo happy meer.

Ik vind het ook heel erg om het hier te zeggen, juist ook omdat ik niet ondankbaar wil klinken. In plaats van dat ik een gat in de lucht spring, spring ik in een zwart gat. Ik snap dat het voor velen niet herkenbaar is, maar ik wil het zo graag kwijt, want het zit me echt heel hoog. Ik heb het al wel meer dan een week, maar steeds bij vlagen, dan ben ik weer heel blij en daarna niet meer. Maar sinds dit weekend sta ik met dat gevoel op... Ook dingen die ik normaal erg leuk vind, doen me niet zoveel meer.

Sorry dat het zo'n enorme klaagzang is geworden, ik ga mijn best doen om dat in ieder geval niet te vaak te doen!

Liefs Elleste

Elleste, ik denk dat het ook de hormonen zijn.....het is niet niks wat er allemaal met je lijf gaande is.....dat is erg wennen en spannend. Ik kan het me wel voorstellen eigenlijk.

En als je iets dwars zit, moet je dat lekker kunnen uiten meis.....zeker ook gewoon doen hoor !! Beter dan ermee te blijven lopen

Heel veel sterkte met alles

Liefs

De krampen zijn nu echt heel hevig.....ben kots misselijk en heb een heel drukkend gevoel op mijn buik....mijn buik rommeld ook...niet de darmen, maar echt de buik lijkt het wel.

Ik denk dat ik morgen maar vast een test ga proberen.....ik zou het nu gewoon gek vinden als ik niet zwanger ben, maar durf er niet vanuit te gaan

pfffffff ik zit best te stressen hier....wat ik helemaal niet wil doen !

Terug
Bovenaan