Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

Zebraatje....GEFELICITEERD !!!! wat super voor je zeg !!

Geniet er lekker van meis

Liefs

Gefeliciteerd Zebraatje!!! Super leuk voor je!

Ik heb ook een spannend verhaal..
Ik was vandaag al bij de dokter, gezien ik nu ook een week over tijd ben.
De dokter meldde mij dat ik deze week tot het einde van de week nog even kan testen, mocht ik aan het begin van de volgende week nog niks weten, dan gaan we waarschijnlijk bloed prikken.

Dit heeft hij gedaan omdat ik tot nu toe nog geen gelijke cylcus heb gehad, dus het is een beetje moeilijk vast te stellen wanneer precies mijn NOD is/was.. Vandaar... Pfoe wat ben ik zenuwachtig! Ik zou het liefst elke dag een test doen, maar dat lijkt me geen goed plan.

Ik wil even melden dat ik heel blij ben dat ik hier mee mag kletsen, en dat ik het heel fijn vind dat jullie mij zo maar accepteren. Van t weekend de zoveelste reactie gekregen van mensen die in eerste instantie een positieve reactie gaven. Toen kon ik het even niet meer aan. Naderhand bedacht dat deze onwijs hevig emotionele reactie misschien ook wel een kwaaltje van zwangerschap kan zijn. Me vriend is lief, maar begrijpt het niet zo goed, gezien hij meer positieve reacties krijgt. Het is erg moeilijk het hem uit te leggen.

En daarom wilde ik dus tegen jullie zeggen dat ik het onwijs lief vind van jullie.

@Sukkie: jeetje wat spannend!!!!! Jij ook zo zenuwachtig???
@Svtje: een goede tip, ik ben zelf al een boekenverslinder, en heb alles van Kluun, behalve die. Of ik nou zwanger ben of niet, die ga ik wel kopen. Geniet ervan meis!

Verder iedereen, succes, genietse of sterkte.

Ik vind het leuk om iedereen z'n verhaal te horen!

Groet, Tes

Hey zebraatje:
Ja ik vond het ook erg onwerkelijk ja allemaal, zeker ook omdat ik in ht begin weinig voelde van het zwanger zijn.
Alleen erg duizelig en raar daarom maar getest. Nog voor NOD positief!!
Leuk dat al drakenslofjes gaat kopen. Ik wacht liever nog even tot na mn echo donderdag ben anders te bang dat ik op me bek ga.

@Sukkie:
Ja ik denk ook wel dat het dan allemaal echt word. Zeker voor mn man!!
Hoe is het met jou voor de rest??

@Roos:
Spannend hoor je eerste afspraak bij de VK.
Ik heb um morgen om half 11. Ben reuze benieuwd.
Veel plezier alvast.

@Elleste:
Meis hoe is het met jou??

Ik heb van de week te horen gekregen dat mn nichtje ook zwanger is. Ze heeft er 1.5 jaar over gedaan en was aan clomid begonnen. Nu werd ze daar echt niet goed van en heeft de laatste maand die zooi laten staan in afwachting van haar eerste IUI.
Nou dat was mooi niet meer nodig!! Ook weer zo'n mooi voorbeeld van het naast je neer leggen en dan juist zwanger worden. (begrijp me goed, dat is natuurlijk niet bij iedereen zo)
Maar goed ik had haar verteld dat ik zwanger was omdat ik niet wilde dat ze het via via te horen zou krijgen. Voelde me er toch wel lullig over dat het bij mij in ronde 2 al raak was.
Goed ik dus met enige moeite verteld dat ik zwanger was en toen kwam zij ook met het grote nieuws hahahaha.
Ben helemaal blij voor dr!!
Ze is nu 1 maand verder dan ik, dus dat wordt lekker shoppen saampies.

Lieve meiden ik ga weer ff wat eten want ik voel me alweer beroerd worden.
Liefs ilse

@Ilse
Wat leuk van je nichtje! Lijkt me heel leuk dat je samen ervaringen kan delen en natuurlijk kan shoppen....

Ondertussen voel ik me steeds beroerder worden... veel duizelig, moe en misselijk. Heel vervelend, gezien de dokter ook heeft gezegd dat ik nu in principe nog niet mag testen.
Veel plezier bij de vk morgen.

Groet, tes

Heey allemaal!
Tsja hoe het met mij is.. ik ben nog steeds niet ongi. Nu 6 dagen overtijd. Ik ga denk ik morgenvroeg nog eens testen en daarna weet ik het niet. Ga namelijk zaterdag op vakantie en als ik naar de dokter zou willen zou het nog deze week moeten. Heb met mijn nichtje gepraat die een co-schap bij de gyn heeft gelopen en zei raadde me ook aan even te wachten. Als ik zwanger ben test ik heus wel positief een keer zei ze.. dus het blijft even afwachten!

@ Tessa, fijn hoor dat je dokter zo begripvol is!

@ iedereen, een fijne middag/avond en ik houd jullie op de hoogte!

@Sukkie: Ja zeker wel fijn. Jou dokter niet dan? Ik heb altijd maar zo iets, naar de dokter gaan kan geen kwaad, of telefonisch..

Succes nog!!

Groet, tes

Hoi allemaal,

Hier even niet veel geschreven maar wel meegelezen hoor. Wil me alleen soms niet teveel laten meeslepen.

@ Zebraatje; Gefeliciteerd meid!!!! Wat goed in ronde 2!!
Hier nog geen ongi. Heb met mijn man afgesproken dat we woensdag gaan testen als ik dan nog niet ongi ben. Ben dan nl 3 dagen overtijd. Wat hij niet weet is dat ik echt pijnlijke borsten heb, heel veel honger, moe en veel wittige afscheiding, dus wie weet!

Ik houd jullie op de hoogte als er nieuws is!

Groetjes

Hoi allemaal, kon het niet laten vanmorgen een cbdigital te doen, haha... nu is t letterlijk zwanger, 3-4 weken, echt goed. Nu idd de echo nog even afwachten. Deze is 3 september, 4 september is mijn vader jarig dus als alles goed is kunnen we mijn vader dan een echo foto cadeau geven, spannend zeg, voel me af en toe al een beetje misselijk, komt vooral door bepaalde geuren waarvan ik ineens niet zo goed kan thuisbrengen wat ik nou ruik, alleen dat ik het als naar ervaar haha. En ik heb het steeds erg warm, terwijl ik het normaal altijd koud heb, mijn vriend zei al dat beloofd wat, 9 maanden he?? haha..
@ boefje: Ik herken me in wat je zegt: Ik zei aan het begin van 2e ronde ook, even niet elke dag op het forum, gewoon je dingetjes blijven doen. Is toch helemaal ok? Ben benieuwd naar je test woe!! Ik heb ook echt last van mijn borsten, erg gespannen en last van mijn onderrug (net als je wel eens hebt tijdens ongi) gisteren om 20.00 had ik al het gevoel dat het 23.00 was!! pfff, ben benieuwd, vannacht heel goed geslapen dus kan er weer tegenaan!! Wel grappig, had van de week een grapje gemaakt tegen mijn moeder toen we weg gingen van de camping, dat ik nu al zin heb in mijn zwangerschapsverlof! haha... toen legde ze haar hand op mijn buik en zei: misschien zit er al wel een ukkie in?? Toen was ik nog vol overtuigd dat het vast niet zo was al in de 2e ronde, wl dus!!
Ik duim voor een positieve test voor je voor woe!! Laat je t me weten??

Verder voor iedereen natuurlijk: Succes met klussen, Succes met wachten of snel door de rd heen en dan er weer tegenaan!! Hoop dat iedereen snel een positieve test in handen mag hebben, xxx

Terug
Bovenaan