Hoi allemaal, kon het niet laten vanmorgen een cbdigital te doen, haha... nu is t letterlijk zwanger, 3-4 weken, echt goed. Nu idd de echo nog even afwachten. Deze is 3 september, 4 september is mijn vader jarig dus als alles goed is kunnen we mijn vader dan een echo foto cadeau geven, spannend zeg, voel me af en toe al een beetje misselijk, komt vooral door bepaalde geuren waarvan ik ineens niet zo goed kan thuisbrengen wat ik nou ruik, alleen dat ik het als naar ervaar haha. En ik heb het steeds erg warm, terwijl ik het normaal altijd koud heb, mijn vriend zei al dat beloofd wat, 9 maanden he?? haha..
@ boefje: Ik herken me in wat je zegt: Ik zei aan het begin van 2e ronde ook, even niet elke dag op het forum, gewoon je dingetjes blijven doen. Is toch helemaal ok? Ben benieuwd naar je test woe!! Ik heb ook echt last van mijn borsten, erg gespannen en last van mijn onderrug (net als je wel eens hebt tijdens ongi) gisteren om 20.00 had ik al het gevoel dat het 23.00 was!! pfff, ben benieuwd, vannacht heel goed geslapen dus kan er weer tegenaan!! Wel grappig, had van de week een grapje gemaakt tegen mijn moeder toen we weg gingen van de camping, dat ik nu al zin heb in mijn zwangerschapsverlof! haha... toen legde ze haar hand op mijn buik en zei: misschien zit er al wel een ukkie in?? Toen was ik nog vol overtuigd dat het vast niet zo was al in de 2e ronde, wl dus!!
Ik duim voor een positieve test voor je voor woe!! Laat je t me weten??
Verder voor iedereen natuurlijk: Succes met klussen, Succes met wachten of snel door de rd heen en dan er weer tegenaan!! Hoop dat iedereen snel een positieve test in handen mag hebben, xxx