Goeiemorgen lieve meiden,
Terug van weggeweest, weer lekker in ons huisje. Uiteraard aan boord ook een prachtige woning hoor. Met onze logeetjes was het supergezellig, heb echt vakantiegevoel gehad de afgelopen 2 weken aan boord, heerlijk weer en veel gezelligheid.
Voel me echt heel goed, voor degenen die mij op hyves of msn hebben, gister foto's geplaatst van mijn buikje, die toch echt niet meer te missen is nu

helemaal leuk!
Heb jullie allemaal gemist hoor, af en toe geprobeerd snel te reageren. Ga nu niet alles meer teruglezen maar stap gewoon in vanaf nu.
Heb in ieder geval het schema even van pagina 7 gehaald, wat een verwaarlozing he! Zal kijken of ik het een beetje up kan daten en als jullie dan wat missen dan moet je het maar even bijvoegen.
nod's juli leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 9 juli: ongi
roos: 21 - 3 - 1 - 9 juli: zwanger
elleste: 30 - 3 - 1 - 14 jul: zwanger
vieguh: 27 - 2 - 1 - 18 juli: zwanger
line: 33 - 4 - 1 - 27 juli:
nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug overtijd
valesca: 30 - 4 - 1 - 6 aug ongi
boefje: 26 - 2 - 1 - 9-aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
poohh 24 - 5 - 1 - 20 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug
chanti 24 - 1 - ?
nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 4 - 2 -
Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lyn:
roos: 18 maart
elleste:
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 18 augustus controle vk
shar:
marijke: 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste: 31 juli eerste afspraak vk
vieguh: 11 augustus eerste afspraak vk 13 aug 1e echo
mmlc:
zebraatje:
Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke:
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
elleste
vieguh
mmlc
zebraatje
Het schema is niet helemaal compleet zoals jullie zien. We missen wat uitgerekende data.
@Lynn, wat is jouw uitgerekende datum? Hoe voel je je verder? Veel last van kwaaltjes of valt het mee?
@Elleste, ook jouw uitgerekende datum hoort natuurlijk in ons lijstje thuis! Verloopt jouw zwangerschap een beetje okay?
@Mmlc, zou jij je uitgerekende datum ook even door willen geven of in willen vullen?
@Zebraatje, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, had het al voorzichtig gedaan, maar nu voor het echie! Geniet er lekker van!!!Spannend hoor meid dat je al zo vroeg een eerste echo krijgt. Heerlijk dat het voor je vaders verjaardag is en dat je hem zo kunt verrassen met de echofoto. Hoe voel je je? Als je de echo gehad hebt kun je waarschijnlijk de uitgerekende datum ook doorgeven, als je em nu denkt te hebben kun je em ook doorgeven en em later eventueel weer veranderen hoor. Vaak blijkt er niet zo heel veel verschil in te zitten.
Mijn man en ik zijn altijd 2 weken samen aan boord en 2 weken samen thuis, dus echt wel luxe, altijd samen. Vind het helemaal geweldig! Onze relatie is dan ook enorm sterk! Verwend ben ik zeker met al die cadeautjes, echt zo leuk! Heb je je drakenvoetjes inmiddels gekocht?
@Vieguh, dus de misselijkheid heeft jouw gevonden meid. Pfff, succes er maar mee. Eten helpt inderdaad goed. Ik had het steeds na het avondeten en dan hielp het bij mij om even plat te gaan liggen. Hoop dat het mee mag vallen, maar hoort erbij he

Geniet lekker van die kleine in je buik. Wat gaaf dat je nichtje ook zwanger is na zo'n lange tijd! Wat een wonder dan he

lekker samen genieten.
@Roos, vanmiddag voor het eerst naar de verloskundige, gaaf hoor!!! Waarschijnlijk heb je een intakegesprek, vond ik zelf erg gezellig, kreeg ook nog een pakket met tijdschriften, een knuffeltje en veel folders met nuttige info. Hoop dat jij het net zo leuk ervaart.
@Sukkie, heb inderdaad geen echo's meer. De eerstvolgende keer dat wij ons kindje zien is als het geboren wordt, best een gek idee. Ben ook echt aan het aftellen en 17 weken en 1 dag tot de bevalling klinkt echt niet zo ver weg meer.... pfff. 18 augustus ga ik weer op controle bij de verloskundige, hartje luisteren, bloeddruk meten etc. Ook heel gaaf natuurlijk. Krijg een behoorlijk buikje dusse denk dat die kleine wel goed groeit. Voel em ook goed bewegen sinds een week of 2 en het wordt steeds sterker. Nu ook al overdag en niet meer alleen 's avonds in bed. Zo bijzonder meid, gun het je van harte dat jij dit ook heel binnenkort in je mag voelen. Zo spannend, overtijd! Heb je kwaaltjes die je eerder niet gehad hebt? Duim mezelf 3 x in de rondte voor je!!!!Fijn dat je even bij de dokter terecht kan in ieder geval. Het sleutelwoord wachten is weer helemaal hip geloof ik. Hoop dat je snel duidelijkheid mag hebben!
@Tes, natuurlijk kun je hier je verhaal kwijt, heerlijk toch als je er verder met niemand over kunt of wilt praten. Daar zijn we voor! Je bent in het goede groepje beland hoor

Het boek van Kluun, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt is super, krijg nou tieten van Claudia de Breij is ook wel leuk, maar best grof en de geboorte van een moeder heb ik in 1 x uitgelezen

haha
@Boefje, balen meis van je ongi, hoop dat het snel over mag zijn en niet te heftig. Met frisse moed op naar de volgende ronde!!!
@Kwisjuh, zul je altijd zien, wil je graag naar huis dan is je koffer zoek... gedoe altijd. Wel fijn dat ze em toch gevonden hebben. Gewoon al je eigen spulletjes weer terug.
Balen dat je ongi geworden bent, maarre jouw kennende sleep je op je volgende trip gewoon weer een nederlands testje mee
Ons huisje en schip zijn beiden thuis inderdaad, heb op 2 plekken mijn eigen plekje. Normaal gesproken aan boord weinig sociale contacten dus meestal verlang ik wel naar huis. Nu afgelopen 2 weken echt bijgetankt met visite dus heel snel gegaan. Je hebt roeiboten, zeeschepen en binnenvaartschepen. Volgens mijn mannetje mag je alles wat groter is dan 20 meter een schip noemen! Klopt inderdaad dat schippers vaak beledigd reageren als er over een boot gepraat wordt. Je heet dan ook geen booter maar een schipper

Plezier is boot, beroep is schip, laten we het daar op houden.
Succes met lijnen meid, lekker veel water drinken hielp bij mij echt super, plus special k eten en fruit tussendoor. Ben er 10 kilo mee kwijtgeraakt in 4 maanden. Hoop uiteraard voor je dat het zover niet hoeft te komen dat je gewoon mag stoppen omdat je zwanger bent en zwanger en lijnen gaan niet samen

Je staat weer in de tabel hoor!
@Allemaal het lijstje klopt voor geen meter geloof ik, de tabel van juli mag weg, de tabel van augustus is incompleet maar ben alvast de tabel van september gestart. Alles wat weg kan of verandert mag worden, ga jullie gang of geef het ff door. Neem in ieder geval af en toe ff de tabel mee naar volgende pagina, ik heb er ook niet altijd erg in en het is gewoon een kwestie van kopietje maken en plakken.
Heel veel liefs Svtje
22 weken en 6 dagen zwanger