Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

Hey Dames!

Hier maar weer eens een berichtje van mij,deze keer rond een normale tijd. Ben gisteren terug gekomen uit de VS, maar bvij aankomst was m'n koffer er niet! Erug vervelend altijd,maar ik kreeg gisterenmiddag al een sms dat ze hem gevonden hadden en ze komen hem vandaag thuis afleveren. Dan kan ik dus lekker de was gaan doen. Voor de rest is t nog n beetje bijkomen van de jetlag.In de VS zou ik nu nog lekker liggen te maffen....

Allereerst @ Zebraatje: GEFELICITEERD!!! Ik was de verhaaltjes terug aan het lezen en had toen meteen al zoiets: een streep is een streep! Eens kijken of ik dat ook heb als t bij mezelf zover is! Geniet ervan meis,super dat t zo snel gelukt is!

@ Elleste: Ik was in de VS ongi geworden,dus wij gaan weer voor de volgende rond. Die is overigens nu want ik had gisteren krampjes dus ik denk mijn eisprong. Heb nog n ovulatietest gedaan maar niks positief hoor...snap nog steeds niks van die dingen!

@Lyn79: Ik was lekker op vakantie in de VS maar mijn mannetje moest 3 dagen werken. Enne...hard aan de slag zijn we zeker geweest hihi

@Sukkie: en?en?en? Je zou vanmorgen gaan testen toch? Ben zo benieuwd,hopen dat t uitblijven van je ongi t enige echte teken is en dat je gauw positief mag testen!!

@ TessavO: Jouw klachten klinken toch wel heel erg naar zwangerschapskwaaltjes! Hoe lang ben je nu overtijd? Ik snap heel goed dat je zenuwachtig bent, zou ik ook zijn in jouw plaats. Ik duim nog steeds voor je!!

@Ilse: Hoe was het bij de VK? Of was dat morgen?? Donderdag heb je je eerste echo,dan is het allemaal wat echter he? Ik bedoel dan kun je eigenlijk het 'bewijs'zien van dat wat je zoveel rare,nieuwe gevoelens geeft. Le4uk dat je tegelijk met je nichtje zwanger bent,kun je samen shoppen inderdaad en ook lekker tegenelkaar aan klagen als t ff minder gaat. Ook heeeel belangrijk hihi!

@ Boefje: Ik duim voor je dat je morgen een positieve test in handen hebt! Hoeveelste ronde is het voor jou?

@ SV-tje: Leuk dat jullie een logeetje hebben,wanneer ga je weer aan wal? Dan heb je dus weer 2 weken 'thuis',al is t schip eigenlijk ook je thuis toch? Misschien kun jij me vertellen wat t verschil is tussen een boot en een schip? Ik heb namelijk geen idee en ik weet wel dat mensen altijd heel beledigd zijn als je t verkeerd zegt. heeft t iets met de afmetingen te maken? Dus size DOES matter?? hihi

Meiden ik ga de bende hier weer opruimen. Heb gelukkig nog 2 weken vakantie dus gaan heerlijk alles op orde brengen in de komende tijd. De tuin is namelijk een jungle geworden door die hittegolf!
En ik ga ook serieus wat aan de lijn doen nu, dit kan echt niet meer haha!

xxx Kwisjuh

Nieuwe NOD 28aug
Ronde 6

Hey dames!

@Boefje: ik dacht al waar ben je? Maar ik kan goed begrijpen dat je je niet mee wil laten slepen. Dat wil ik ook nog steeds niet, kan me alleen wat het forum betreft niet echt beheersen. Ik vind het zo leuk om andere verhalen te horen en jullie mening over mijn verhalen! Opzich, als ik de site afsluit, en het druk heb op me werk, denk ik er niet meer aan, maar dan moet het wel druk zijn natuurlijk!!

@Zebraatje: Zo'n clearbluedigitaal is echt een uitkomst he?!? Is het de prijs wel waard! (die dingen zijn vet duur!)
Onwijs leuk voor je meis!! Ik zei al tegen een vriendin, er moet deze maand iemand op het forum goed nieuws hebben, dat helpt de rest.
Wel gek, ik heb zowat dezelfde kwaaltjes als jij, vooral dat moe zijn!! En die tepels.. aargh... Ik weet alleen niet of ik zwanger ben....

@Kwisjuh: Bedankt, zodra ik wat weet, zal ik meteen online gaan! :) Ik duim voor jou voor het einde van de maand ;-) Ik zou zeggen, geniet wel van het klussen ook he!! En natuurlijk van je vakantie, ik ga helemaal niet deze zomer...

Meiden, fijne dag!

Groet, tes
(volgens mij ongeveer 10 dagen over tijd...)

Hoi allemaal!
Vanmorgen nog niet getest, ik durf niet!!
Ben nu precies een week over tijd.

@kwisjuh, zie dat je ook ronde 6 al weer in gaat, laten we hopen dat dit een vruchtbare ronde voor je is!

Ik wil morgen toch even testen (als ik durf), als het dan niet zo is ga ik toch echt met de dokter bellen. Zo voor dat ik op vakantie ga wil ik wel wat meer zekerheid. Pff eng hoor!

Het weer is hier niet echt optimaal, hoop dat het bij jullie beter is!

Groetjes Sukkie
Ronde 6 37/30

@Sukkie: neem de tijd voor het testen.. is misschien wel handig als je een beetje ontspannen bent. Misschien ook handig als er iemand bij is? De laatste keer dat ik testte vond ik het ook heel fijn dat er iemand bij was, of om de vreugde te delen of om de teleurstelling te delen.
Dat helpt mij in ieder geval.

Ik hou het nu niet eens meer bij, hoelang ik over tijd ben. De dokter weet ervan, en ik moet afwachten of testen.

Succes morgen Sukkie! Hoop dat je een kleintje in je buik heb!!

@ Tessa, bedankt voor je steun!
Mijn man is er uiteraard bij, hij is mogelijk nog nerveuzer!
Jullie horen het wel!

Groetjes Sukkie

Hey meiden
ik heb daarnet snel even bijgelezen we zijn net terug van een weekje vakantie en het was heerlijk lekker warm weer en 3 keer naar strand geweest echt heerlijk
voor de zwangere die er bij zijn gekomen;van harte gefeliciteerd het is jullie gegund geniet ervan
voor de meiden die ongesteld zijn geworden.balen succes in de volgende ronde
en voor de wachters;heel veel sterkte met wachten
doe het maar even zo dan vergeet ik niemand hoop ik
zelf heb ik volgens mij vorige week mijn ei gehad maar weet het niet zeker is ook wel eens een weekje later maar door de vakantie ben ik er veel minder mee bezig geweest en dat is ook wel eens erg relaxed moet ik zeggen dus ga ervanuit dat ik eind aug ongesteld moet worden we zien wel even en sukkie ik wens jou heel veel succes heb het zelf ook wel eens meegemaakt echt zenuwslopend is dat

liefs jootje

Helaas pindakaas, vannacht ongi geworden!!!!! Nog wel even getest net, maar die gaf zoals verwacht negatief aan.
Snap er niets van, voelde me echt zwanger. Gisterenavond zelfs onwijze duizelingen, terwijl ik daar nooit last van heb. Maar zo zie je maar weer dat je lijf en je geest je echt heel erg in de maling kunnen nemen. Het topic hier met titel; Iedere maand een beetje zwanger, sluit ik me helemaal bij aan.

Maar goed, vandaag wordt ons nieuwe bed bezorgd. Dat moet deze ronde dan maar eens goed ingewijd worden, hihi!!
Ik ga nu ronde 3 in dus we hopen op drie maal scheepsrecht!

Hoe is het bij de andere wachters/testers?

Groetjes

Hallo meiden!

Vanmorgen getest: Negatief.
Pff wordt er een beetje moe van! Heb de dokter gebeld en wat een opluchting, de assistente heeft me voor morgenvroeg ingepland!
Ik kan een plasje meenemen, ook al zal dat daar ook negatief zijn ik kan nu in ieder geval met mijn vragen terecht! Ik zat al op een punt waar ik zoiets had van, nou laat me dan maar ongi worden want dit is ook niks!
Zit wel pas in ronde 6 maar zou het wel mooi vinden als ik toch echt overtijd ben door zwangerschap!
Jullie horen het!!!

@boefje, wat een raar lichaam hebben we toch he! Veel plezier in je nieuwe bed, wie weet helpt het.

@ Josanne, bedankt :)
Klinkt heerlijk ontspannend je vakantie!

Groetjes Sukkie
Ronde 6 38/30

Terug
Bovenaan