Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

@ Line, Ik neem ze al ruim een week niet, omdat ik nog nieuwe moet halen....oh oh moet ik snel doen dus. Maar heb ook nog steeds de krampen alsof ik ongesteld moet worden...denk niks onde de leden te hebben hoor...gaat vanzelf weer over ;)

vast een fijne vakantie en succes met het klussen :)

@ Line; Dank voor je lieve woorden. De teleurstelling heb ik weer achter me gelaten. We gaan gewoon voor ronde 3. Zo lang zijn we immers nog niet bezig!!
Mijn man vindt het soms wel lastig, hij is niet zo'n ster in zijn emoties uiten, ik des te beter! Maar we hebben een goede steun aan elkaar, het is een schat!

Jij straks lekker op vakantie! Gaan jullie weg of blijf je lekker thuis? Schijnt altijd heel goed te zijn een vakantie tijdens het zwanger proberen te worden dus hoop dat dit voor jou ook zo mag werken! Ik duim voor je!

@ Sukkie en Tess: hoe is het met jullie? Al wat meer nieuws? Wel spannend allemaal zeg. ik denk aan jullie!

Aan alle anderen: succes met wachten, klussen of de kwaaltjes!

Groetjes,

Boefje

Goeiemorgen dames,

Lekker geslapen allemaal? Zwangeren niet te veel last van ochtendziekte?

Hier helemaal fit in mijn velletje :) vanmiddag komt er een vriendinnetje theedrinken en vanaaf gaan we gezellig bij Richard en Marijke op visite. Helemaal leuk want dan kunnen we gelijk de echofoto's zien. Zooooo spannend, Marijke weet strakjes gewoon of er een klein ventje of klein meisje in haar buik zit.... ben zoooo benieuwd!!! Wij zullen het in december pas weten dus nog 17 weken precies wachten. De tijd gaat wel supersnel hoor moet ik zeggen.

Gister een voedingskussen gekocht op aanraden van een van mijn schoonzusjes, ze zijn in de aanbieding bij de prenatal en ik moet zeggen heel comfortabel. Heb er vannacht gelijk mee geslapen en je kunt er een heerlijk nestje van maken, zeker met zo'n groeiende buik een erg goed idee :)

@Line, fijn dat je jezelf toegevoegd hebt, raak af en toe het overzicht helemaal kwijt! Geniet lekker van je vakantie en alles wat je niet afkrijgt zie je lekker daarna.

@Josanne, van harte gefeliciteerd met je dochtertje! Maak er een gezellige dag van, uiteraard met veel cadeautjes voor jullie kleine meid!

@Valesca, balen meis dat je nog steeds zo'n last hebt van krampjes. Hoop dat het snel af mag zakken en anders zou ik toch maar keertje richting huisarts gaan....

@Zebraatje, dat moe zijn in de eerste paar weken hoort er echt bij en als je kunt moet je daar ook zeker aan toegeven. Je lichaam is hard aan het werk :)

Zometeen beetje huisje aan kant maken en boodschapjes doen en dan theeleuten.

Meiden werkse voor degenen die alweer begonnen zijn en voor degenen die nog vakantie gaan krijgen geniet er lekker van!

Veel liefs Svtje
23 weken zwanger

Lieve meides,

@Sukkie:
Hoe was het bij de dokter?? Laat het ff weten want leef echt met je mee!

@Valesca:
Vervelend dat je je niet lekker voelt. Hormonen zijn irritante dingen in je lijf dat weet ik wel. Succes.

@Boefje:
That's teh spirit meid. Op naar ronde 3 en er lekker ontspannen onder blijven.

@Line:
FIjne vakantie meid. Ga je nog ergens naar toe?

Hier op en top zenuwachtig. Straks echo en ben echt bang voor slecht nieuws. Ik weet dat ik positief moet blijven maar hou me liever het slechte voor zodat het alleen nog maar kan meevallen.
Ook manlief is op van de zenuwen. Gelukkig zijn we nu allebei aant werk anders hadden we elkaar gek lopen maken denk ik.
Ik laat uiteraard ff weten hoe het was.

@Alle anderen die ik niet genoemd heb:
Succes met alles.

Liefs Ilse

Lieve meides,

@Sukkie:
Hoe was het bij de dokter?? Laat het ff weten want leef echt met je mee!

@Valesca:
Vervelend dat je je niet lekker voelt. Hormonen zijn irritante dingen in je lijf dat weet ik wel. Succes.

@Boefje:
That's teh spirit meid. Op naar ronde 3 en er lekker ontspannen onder blijven.

@Line:
FIjne vakantie meid. Ga je nog ergens naar toe?

Hier op en top zenuwachtig. Straks echo en ben echt bang voor slecht nieuws. Ik weet dat ik positief moet blijven maar hou me liever het slechte voor zodat het alleen nog maar kan meevallen.
Ook manlief is op van de zenuwen. Gelukkig zijn we nu allebei aant werk anders hadden we elkaar gek lopen maken denk ik.
Ik laat uiteraard ff weten hoe het was.

@Alle anderen die ik niet genoemd heb:
Succes met alles.

Liefs Ilse

Hoi meiden!

Ben net terug van de dokter. Die stelde voor dat ik volgende week woensdag nog een test doe (op vakantie) en me verder gewoon zwanger gedraag; niet drinken/roken en geen ongepasteuriseerde kazen etc. Als de test woensdag weer negatief is mag ik bij terugkomst naar het ziekenhuis voor een echo. Ben 28 augustus denk ik weer terug dus dat duurt nog wel even. Ze had het wel al eens meegemaakt dat een vrouw negatief bleef testen en toch zwanger bleek. Ze kon me niet blij maken maar ook niet teleurstellen. Alles is dus nog mogelijk!
En ze drukte me nog eens op het hart dat een half jaar nog heel normaal is om zwanger proberen te worden. Na 1 jaar moet je wel even naar de huisarts. Zo, na dit lange verhaal is het allemaal wel duidelijk denk ik :)

@marijke, las bij Sv dat je de 20 weken echo krijgt. Ik ben heel benieuwd! Gaat alles goed?

@ Sv; haaa daar is ze weer :) Je schrijft helemaal vrolijk dus neem aan de je je goed voelt!

@ Line, nog even hard werken en dan vakantie!! Geniet er van meid.

@ boefje, veel plezier met klussen!

@ iedereen, wederom bedankt voor het meeleven! Misschien kan ik jullie van vakantie uit op de hoogte houden maar dat weet ik nog niet.
Ik vertrek zaterdagmorgen dus zal morgen nog wat schrijven.

Groetjes Sukkie
Ronde 6 39/30

Hey Vieguh,

Wat een spannende dag voor jou! Hoop echt dat alles goed mag zijn met je wondertje en dat je kunt genieten van de echo. Hou ons op de hoogte he meis!

@Sukkie, voel me super, vandaar dat ik zo vrolijk schrijf inderdaad.

Nog steeds in onzekerheid dus, zou wel een prachtig moment zijn om op vakantie positief te testen! Waar ga je naar toe op vakantie? Ga je de zon opzoeken? Of blijf je in ons eigen landje? Lekker zwanger blijven gedragen en het zekere voor het onzekere nemen. Ik blijf voor je duimen, zou zo geweldig zijn!!!

Take care meiden!

Liefs Svtje
23 weken zwanger :)

Hey meiden,

@Sukkie: Dat zei mijn dokter ook, alleen dan bloed prikken volgende week, ipv een echo.
Voel jij je er ook beter door of niet?
Bij mij heeft dat beter voelen blijkbaar maar even geduurd. Eigenlijk moet ik gewoon gaan testen, maar aan de andere kant wil ik het nog niet, zul je net zien dat je gaat testen en de volgende dag ongesteld wordt.

Dus ik heb samen met mijn vriend besloten zaterdag ochtend te testen. Ja ik weet het, ik blijf het uitstellen, maar ik las hier op het forum dat je ochtend urine het best is. Morgenochtend moet ik vroeg werken en ik wil niet op me werk iets laten blijken. Dus zaterdagochtend wordt het zeker! Tenzij ik natuurlijk voor die tijd ongi wordt.

Het punt is namelijk dat ik sinds gisteravond af en toe krampjes in mijn onderbuik heb.. Sporadisch, maar af en toe hevig. Ik heb nooit last als ik ongi ben of ongi moet worden, dus ik weet niet wat ik hiervan moet denken.

Iemand dit ook gehad, of ervaring mee?

Sorry dat ik vaak zulke negatieve berichtjes heb, ik hoop dat ze n btjej afwegen met de leuke berichtjes van Svtje! En ik hoop dat ik na dit weekend eindelijk een positief berichtje kan schrijven...

Liefs, tes

Terug
Bovenaan