Goeiemorgen dames,
Lekker geslapen allemaal? Zwangeren niet te veel last van ochtendziekte?
Hier helemaal fit in mijn velletje

vanmiddag komt er een vriendinnetje theedrinken en vanaaf gaan we gezellig bij Richard en Marijke op visite. Helemaal leuk want dan kunnen we gelijk de echofoto's zien. Zooooo spannend, Marijke weet strakjes gewoon of er een klein ventje of klein meisje in haar buik zit.... ben zoooo benieuwd!!! Wij zullen het in december pas weten dus nog 17 weken precies wachten. De tijd gaat wel supersnel hoor moet ik zeggen.
Gister een voedingskussen gekocht op aanraden van een van mijn schoonzusjes, ze zijn in de aanbieding bij de prenatal en ik moet zeggen heel comfortabel. Heb er vannacht gelijk mee geslapen en je kunt er een heerlijk nestje van maken, zeker met zo'n groeiende buik een erg goed idee
@Line, fijn dat je jezelf toegevoegd hebt, raak af en toe het overzicht helemaal kwijt! Geniet lekker van je vakantie en alles wat je niet afkrijgt zie je lekker daarna.
@Josanne, van harte gefeliciteerd met je dochtertje! Maak er een gezellige dag van, uiteraard met veel cadeautjes voor jullie kleine meid!
@Valesca, balen meis dat je nog steeds zo'n last hebt van krampjes. Hoop dat het snel af mag zakken en anders zou ik toch maar keertje richting huisarts gaan....
@Zebraatje, dat moe zijn in de eerste paar weken hoort er echt bij en als je kunt moet je daar ook zeker aan toegeven. Je lichaam is hard aan het werk
Zometeen beetje huisje aan kant maken en boodschapjes doen en dan theeleuten.
Meiden werkse voor degenen die alweer begonnen zijn en voor degenen die nog vakantie gaan krijgen geniet er lekker van!
Veel liefs Svtje
23 weken zwanger