Hey meiden,
@Sukkie: Dat zei mijn dokter ook, alleen dan bloed prikken volgende week, ipv een echo.
Voel jij je er ook beter door of niet?
Bij mij heeft dat beter voelen blijkbaar maar even geduurd. Eigenlijk moet ik gewoon gaan testen, maar aan de andere kant wil ik het nog niet, zul je net zien dat je gaat testen en de volgende dag ongesteld wordt.
Dus ik heb samen met mijn vriend besloten zaterdag ochtend te testen. Ja ik weet het, ik blijf het uitstellen, maar ik las hier op het forum dat je ochtend urine het best is. Morgenochtend moet ik vroeg werken en ik wil niet op me werk iets laten blijken. Dus zaterdagochtend wordt het zeker! Tenzij ik natuurlijk voor die tijd ongi wordt.
Het punt is namelijk dat ik sinds gisteravond af en toe krampjes in mijn onderbuik heb.. Sporadisch, maar af en toe hevig. Ik heb nooit last als ik ongi ben of ongi moet worden, dus ik weet niet wat ik hiervan moet denken.
Iemand dit ook gehad, of ervaring mee?
Sorry dat ik vaak zulke negatieve berichtjes heb, ik hoop dat ze n btjej afwegen met de leuke berichtjes van Svtje! En ik hoop dat ik na dit weekend eindelijk een positief berichtje kan schrijven...
Liefs, tes