Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

@ tessa, zeg houdt eens op je te verontschuldigen! Het is allemaal heel spannend voor je, dat begrijpt iedereen hier best! Het leven zit helaas niet alleen maar vol leuke berichtjes. Dus, meid kom maar op met die 'negatieve' berichtjes!
Ik voel me veel rustiger door het dokter bezoek, ik ben er van overtuigd dat het deze vakantie goed komt!

@ sv: Ik ga niet naar de zon maar naar een buurland, kan trouwens ook best zonnig zijn hoor :)

Oja Tes over de krampjes, die heb ik af en toe. Wat er ook gebeurt binnenin, er zal dus in ieder geval wel wat gebeuren!

Zo, ik ga eens wat nuttigs doen en de tassen inpakken van mij en mijn man. Vanavond krijgen we bezoek dus ga lekker uitgebreid koken! Is het trouwens bij jullie ook zo'n flutweer?

Liefs, Sukkie

Hoi meiden,

Net een prachtig mooi kloppend hartje gezien!! Wat een emi moment is dat zeg zit ik gewoon samen met mn vent te janken hahahaha.
Ze wilde het eerst uitwendig proberen maar ik had geen volle blaas dus de kans was zeer groot dat we niks zagen. Maar.... ze zette het apparaat erop en ja hoor een worm van 1,5 centimeter met een knipperlicht die heel snel aan en uit ging hihihihi.
Alles zag er voor nu goed uit dus de kans dat het nu nog mis gaat is nog eens met de helft verminderd.
We zijn echt heel gelukkig en hopen dat alles goed blijft gaan.

@Sukkie:
Lekker vakantie meid, kan je ook ff lekker je gedachten van je afzetten. Ben erg benieuwd wat er nou in die buik van jou afspeelt.
Ik hoop op goed nieuws, ik blijf hoe dan ook voor je duimen.

@Tessa:
Voor jou natuurlijk ook he! Vind het knap dat je nog steeds niet hebt getest. Ochtendurine is inderdaad het beste en het meest geconcentreerd.

@Marijke:
EN EN EN EN !!!! hoe was het meis!!!!

@Sv'tje:
nou je hebt het kunnen lezen hihihi. Erg leuk was het. Ze vertelde wat het hoofdje en het kontje was maar dat zie ik er nog echt niet aan af hahaha.
Fijn dat je je zo lekker voelt he! Mag ook wel na die eerst maanden. Vind het namelijk maar niks dat hangerige moe zijn blughhhh.

Liefs Ilse

Hey dames!
@Sukkie: Je heb gelijk, alleen vergeet ik af en toe dat al deze dingen eigenlijk ook wel normaal zijn, dat het soms logisch is om zo te reageren. Begrepen worden is zoiezo vrij nieuw voor mij, om het zo maar te zeggen. Ik word van alle berichtjes ook positiever, omdat iedereen hier zowat hetzelfde mee maakt.
Ben wel benieuwd hoor, wat er dan gebeurd in ons buikje!! :)
Veel plezier vanavond, geniet er lekker van.
@Ilse: OOOWHH! wat een leuk verhaal! Echt super voor jou en je man. Bedankt voor je steun. Ik laat het zaterdag weten, zodra ik het weet.

Sukkie, tis hier prachtig weer, wel btje wisselvallig..

Liefs, tes

hoi meiden

sorry dat ik zo lang afwezig was- ben haha mischien kan svtje me hier heen sleuren af en toe haha

vind echt het forum niets meer maar wou toch ff ons nieuws hier vertellen en zie dat jullie al goed op de hoogte waren hihi

WIJ KRIJGEN EEN ZOON!!!!!!!!!

zo das eruit ik ben zo blij dat willen jullie neit weten we hadden samen al het vermoeden dat dit een jochie ging worden en nu dus de bevestiging

miran dr meissie schopt al lekker in het rond haha die heeft slapenloze nachten ervan dacht meld ik ook gelijk ff haha
hier al wat plopjes af en toe ook ligt bij mij de placenta op mijn rug dus kan ik ukkie goed voelen helemaal super
vanavond ga ik gezellie met svtje en dr man kletsen en.......

DINSDAG 18 AUGUSTUS GAAN WE TROUWEN

zo dan zijn we nu bij slechte nieuws ben gedegradeerd tot oma haha heb echt mega veel pijn in mijn bekken niet normaal meer dus zit niet zo happy in mijn vel ons mannetje maakt het me moeilijk af en toe dus dat werkt ook mee aan mijn anti forum momenten maar probeer het weer bij te houden

dikke knuffel
marijke 19 weken zwanger van een zoon

zie ik het goed dat ik de eerste forum zoon heb hier hahah

groetjes

wouw marijke een knul wat gaaf!! gefeliciteerd!!
nu lekker genieten van de laatste voorbereidingen van het huwelijk.

hey vieguh

dank je wel en genieten doen we zeker kan niet wachten tot het dinsdag is haha.

hoe is het met jou?

groetjes marijk

19 weken zwanger van ons zoontje

Aaaah :) wat leuk zeg! Een jochie! Wordt het de stamhouder? Is idd de eerste forumzoon, de rest kreeg tot nu toe allemaal meiden. Misschien dat sv een zoon krijgt? Ik denk het wel trouwens!
Vervelend die bekkenpijn, hoop dat je het met fysio een beetje red tot het einde.

Zo, ik ga verder inpakken. Morgen zit ik heerlijk in Duitsland (maar dan zonder de halve liter bier..;-)

Groetjes en tot snel!
Sukkie
Ronde 6, 10 dagen over tijd.

Terug
Bovenaan