Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

Hoi Marijke,

Gefeliciteerd. Leuk dat je een zoon krijgt.
Hopelijk heb je tijdens je huwelijk niet zo'n last van je bekken.

Geniet ervan!

Groetjes, tes

hoi meiden

sukkie bedankt voor de felicitaties en ik duim voor je meis hoop dat je snel duidelijkheid hebt het is je gegund hoop dat je fijne vakantie hebt in duitsland

tes jij ook bedankt voor je felicitatie en ik hoop het ook van me bekken maar anders het is voor onze knul dus ik heb het er voor over

xxx

19+1 van een zoon

Hey Marijke,

Was weer supergezellig gisteravond! Ben zo blij voor jullie dat jullie een zoon krijgen en dat de echo goed was. Ben nu zelf nog nieuwsgieriger naar het geslacht van ons kindje. Heb er zelfs van gedroomd vannacht dat we nog een echo kregen en dat ze per ongeluk toch lieten zien wat het werd. Het werd een jongetje.... maar goed waarschijnlijk gewoon omdat ik nu weet dat jullie een zoontje krijgen. We wachten maar weer verder af. Nog maar 16 weken en 6 dagen te gaan ;)

@Sukkie, grappig dat jij denkt dat wij een zoon krijgen, ik heb zelf dat idee ook, maar na de echo wel wat minder omdat ik echt niet heb kunnen zien wat het werd... dacht dan zal het wel een meisje zijn.

Geniet lekker van je vakantie! Duitsland is supermooi en het weer is meestal iets beter dan in Nederland (is mijn ervaring als we er varen)

Veel liefs Svtje
23+1 weken zwanger

@Svtje: Ik begrijp dat jullie gekozen hebben om het niet te weten van te voren?
Daar hadden mijn vriend en ik het ook al over... Of we dat zouden willen of niet...
Hoe zijn jullie daarop gekomen?

Fijn weekend alvast !

Liefs, tes

Hey Tessa,

Eigenlijk wil ik het zelf supergraag weten, ben erg nieuwsgierig. Mijn mannetje is altijd erg makkelijk in van alles. Het geslacht van ons kindje wil hij echter niet weten en als dat nou 1 van de dingen is waar ik hem blij mee kan maken, dan doe ik dat uiteraard met veel liefde. Hoe benieuwd ik ook ben! Als ik het zou weten en hij niet zou ik mijn mond voorbij praten dus moet nog eventjes geduld hebben :)

Het is erg bijzonder om je er op in te stellen wat het wordt, maar denk dat het ook heel bijzonder is om de verloskundige te horen zeggen: u heeft een zoon of u heeft een dochter! De namen voor allebei liggen al tijdenlang klaar en vind ze allebei even mooi, jongen of meisje beiden meer dan welkom hier!

Hoop dat jullie snel wat duidelijkheid hebben meid! En dan lekker bedenken of jullie willen weten wat het gaat worden of niet.

Geniet lekker van je weekend!

Liefs Svtje
23+1

nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug overtijd
valesca: 30 - 4 - 1 - 6 aug ongi
boefje: 26 - 2 - 1 - 9-aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
poohh 24 - 5 - 1 - 20 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug
chanti 24 - 1 - ?
line 33 - 5 - 1 31 aug

nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 4 - 2 -

Zwangeren uitgerekend

mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lyn:
roos: 18 maart
elleste:
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 18 augustus controle vk
shar:
marijke: 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste: 31 juli eerste afspraak vk
vieguh: 11 augustus eerste afspraak vk 13 aug 1e echo
mmlc:
zebraatje:

Wat gaat het worden?

mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:

Zo, even het schema ge-updated, Marijke krijgt een jongen, het eerste jongetje van het forum, van de meiden die het geslacht wel willen weten dus dat moet ff genoemd worden natuurlijk!!!

Ben erg benieuwd wat er in de buik van Jt, Shar en mezelf groeit, kan niet wachten. Natuurlijk ook heel erg nieuwsgierig naar alle ander zwangere meiden, ben even kwijt wie het nou allemaal wel en niet wilden weten dus zodra je echo gehad hebt en je wilt het vertellen zet het er maar even in grote letters bij :)

Fijne dag allemaal, hier schijnt het zonnetje en ontspannen relax dagje ingevoerd, bofkont he!

Kus Svtje
23+1

hoi meiden,

het leek mij ook heel bijzonder om niet te weten wat er in mijn buikje aan het groeien is maar ik hou niet zo van beige kleertjes en daar zie je er toch ook weer nietzoveel van. mijn mannetje is zo van we kunnen het weten dus ik wil het weten doe je je oren maar dicht haha
dus uiteindelijk was ik ook over dacht gericht shoppen is wel zo leuk maar heeeeeeel moeilijk vandaag gelijk ff wezen snuffelen maar pff zelfs als je weet wat het word is het geen makkelijke keus

dankzij svtje hebben we een box en hij staat echt schattig (staat even in elkaar ivm trouwerij kan mijn schoonzusje ff haar meisje erin leggen als ze hier is) wel met eigen boxkleed want de mijne mag niet vies worden ben ik mischien een muts in maar wil alles nieuw houden voor ukkie

groetjes marijke

19+1 van zoontje

Hey meis,

Nee hoor je bent geen muts met betrekking tot boxkleed, moet gewoon ingewijd worden door jullie eigen kleine wonder :)

Ga mijn visite ontvangen en er een gezellige avond van maken meiden! Jullie allemaal een fijn weekend gewenst!

Kus Svtje
23+1

Terug
Bovenaan