Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

hey meiden!
zo he he even bijkomen hoor heb 2 drukke dagen gehad gisteren de verjaardag van mijn dochter was erg druk maar heel gezellig ze is erg verwend!en vandaag alles schoongemaakt ook nog bij mijn vriend in zijn huis schoongemaakt (waar we in november gaan samenwonen)en gespeeld met dochter en nieuwe speelgoed nu slaapt ze net
marijke:wat leuk dat jullie een jongen krijgen ik hoop stiekem dat bij ons de 2de ook een jongetje wordt
svtje:bij jullie ook spannend als je ervoor kiest om niet het geslacht te weten lijk mij ook wel wat hebben hoor,maar ik kon het echt niet was veel te benieuwd!
sukkie:hele fijne vakantie meid!je kan nu wel wat onspanning gebruiken en hopelijk kom je met goed nieuws terug
en zelf moet ik ook nog een weekje afwachten moet eind vlogende week ongesteld worden dus ben erg benieuwd ik voel in ieder geval nog helemaal niks maar dat hadt ik bij mijn dochter ook niet alleen op de nod dag kreeg ik een beetje gevoelige borsten dus we wachten maar weer af maar na 6 rondes mag het van mij nu wel!moet wel zeggen fat ik afgelopen maand er heel relaxed er onder was waarschijnlijk door onze vakantie

liefs jootje

@ Sukkie: Fijne vakantie meis,positief blijven en alvast een beetje genieten,wie weet zit er wel zon klein wondertje in je buik!

@ Vieguh: Wat gaaaaf! Lijkt me zo mooi om dat kleine wurmpje te zien wat je samen gemaakt hebt. Nogal logisch dat je daar met z;n tweeen zit te janken!! Geniet ervan meis!

@ sv-tje: Ik zou echt super graag willen weten wat t wordt dus ik vind t echt knap en super lief dat je t voor je mannetje niet wilt weten. gelukkig is die van mij ook zo nieuwsgierig hihi!

@ Marijke: Gefeliciteerd met je zoon (in wording) en met je aanstaande huwelijk natuurlijk! Jammer dat je zo'n last van je bekken hebt,hopen dat t gauw beter wordt. Heb je iets van oefeningen ervoor gekregen? Of is t vooral rust houden? En wat betreft dat boxkleed,snap ik helemaal dat je die voor je eigen mannetje wilt houden! Zou ik ook willen haha dan zijn we samen muts!!

@ Tess: Negatief bestaat niet op dit forum! Hier mag en kan iedereen lekker roepen wat haar dwarszit en das maar goed ook! Zo zijn er altijd mensen die t zelfde hebben meegemaakt of misschien ergens een oplossing voor weten. Je hoeft echt niet bang te zijn dat iemand je negatief vind hoor! Wie weet heb je morgenochtend wel een positieve test in handen en dan ben jij degene die lekker positief gaat schrijven hier! Ik duim voor je meis!

Ik vertrek morgen met me mannie voor een weekendje naar Duitsland samen met een bevriend stelletje van ons. Gezellig! Druk aan de klus dat wel haha! Ze weten dat we bezig zijn om zwanger te worden en dus ze weten ook dat we 'baby's moeten maken' zoals we dat altijd tegenelkaar zeggen haha! Toch wel fijn als je er met mensen over kunt praten. De meeste vriendinnen weten dat we bezig zijn,alleen de familie weet t niet. Ik weet namelijk hoe mijn moeder is;"'En? Is t al gelukt?" Daar heb ik niet zo'n zin in elke maand....en tegen vriendinnen kun je dat gewoon zeggen van te voren!

Fijn weekend allemaal

xx Kwisjuh

ronde 6 NOD 28aug

Hoi allemaal,

Marijke, wat leuk een zoon! Praktische overwegingen zijn prima vind ik altijd. hoef je niet twee maar gewoon een naam te bedenken :).

En Ilse, ook echo gehad, wat mooi, lijkt mij ook inderdaad een momentje om het niet droog te houden... (bij mij toch al niet zo moeilijk).

Josanne, wachten maar en hopen, duimen draaien enz. Volgende week meer duidelijkheid. Je cyclus regelmatig?

Sukkie, fijne vakantie! laat die tampons maar thuis, ik voel aan mijn water dat het niet nodig is... :)

Ikzelf ga volgende week een weekje naar de ardennen, nu effe chillen in en om huis. Genoeg klusjes te doen, maar we gaan lekker relaxen! Morgen lekker zonnen en zwemmen, ze hebben net 28 graden beloofd....

Groetjes,

Hey Jootje,

Jij bent dus lekker aan het aftellen naar je NOD, pfff wachten duurt altijd lang he! Lekker veel afleiding zoeken en met zo'n kleine meid rondom je moet dat wel lukken denk ik. Ronde 6 is een prachtige ronde ;) ik heb zelf in ronde 6 positief getest, vandaar :) Gun het je van harte meid, hou ons op de hoogte!

@Kwisjuh, gezellig hoor een weekendje naar Duitsland, altijd goed. Lekker met vrienden die er ook van af weten dat jullie aan het klussen zijn ;) Hoop maar dat het ontspannen weekendje mag resulteren in een positieve test, dat zou wel erg gaaf zijn! Geniet ervan in ieder geval.

@Line, jij hebt je vakantie ook nog lekker in het vooruitzicht, klinkt goed Ardennen. Beter dat het morgen zulk mooi weer wordt, geniet er lekker van!

Hier is onze visite net weg en dacht check het forum nog even, ben er weer aan het inkomen om minimaal 1 en meestal gewoon weer lekker meerdere keren per dag tegen jullie aan te kletsen. Morgen is ons nichtje jarig en gaan we lekker BBQen, met zulk weer komt het vast helemaal goed. Kan ik lekker mijn buikje een beetje showen :) haha

Ga lekker mijn bedje opzoeken, slaap lekker allemaal!

Veel liefs Svtje
23+1

hey meiden

ik ga ook proberen elke dag iets te typen heb ik ook een beetje afleiding haha zo spannend alleemaal dinsdag ben ik gewoon getrouwd wouw

gister lekker wezen shoppen heb ook een voedingskussen gekocht lime groen hihi we willen de kleuren lime groen en turquoise aanhouden vind dat gave kleuren en kan prima voor een mannetje

@ jootje
hey meis
hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben en ja ideale beeld is toch van alle soorten 1 haha als wij ooit een 2e mogen krijgen zou ik ook wel een meisje willen hoor maar een mannetje om te beginnen vind ik helemaal super ben namelijk zelf niet zo'n meisje meisje haha hou van stoer dus ja mischien gaat het ooit kriebelen

@svtje
veel plezier met showen van die buik he haha het is een super mooi buikie dus die mag je laten zien ook!!! en over 7 dagen gaan we feesten he meis haha jij 3 jaar getrouwd en wij knalfeest dus komt goed uit heb er zin in ben benieuwd wat je van mijn outfit vind krijg nu al helemaal de kriebels ervan

@ kwisjuh
ja de pijn zal blijven tot de bevaling of langer maar ja begin me er bij neer te leggen ondanks dat ik een postoel naast mijn bed heb grrrr voel me oma haha maar ja als ik dan minder last heb doe je het graag en wat betreft de oefeningen ik loop bij de fysio en heb aangepast werk maar weet niet hoe lang ik dat nog vol hou want heb best wel veel pijn heb me heel lang groot gehouden maar lukt nu niet meer dus geef ik er maar aan toe
jij succes met nod duim voor je

@line
nou we hebben al 2 namen dus dat hadden we al gehad maar nu ga je twijfelen of deze naam echt leuk is voor de rest van uk zijn leventje haha dus je bent nooit van piekeren af haha
veel plezier in de ardennen en ook voor jou duimen ik natuurlijk

zo ik duim natuurlijk voor alle meiden hier maar moet er nog een beetje inkomen dus meiden zet je nod ff onder je verhaal want ik leid aan zwangerschaps dementie haha

bij mijn 20 weken echo kwam trouwens uit dat ik 3 dagen verder ben maar gaan ze niet veranderen dus mijn datum die ik zelf had berekend was 3 januari en als ik die 3 dagen eraf haal komen we op 4 januari zo zie je maar mama heeft altijd gelijk haha

xxx
19+2

Goedemorgen dames,

Zal ik jullie vertellen, precies wat Kwisjuh zegt!! Ik breng jullie positief nieuws, want de test was positief!! Ik ben zwanger!!!!!
Ik kan het echt nog nauwelijks geloven gewoon.. Het voelt zo gek allemaal... Maar heel fijn, mooi.
Ik ga zometeen even de stad in, een clearblue digital halen, kijken hoelang al :)

Mijn vriend is op z'n werk, dus ik ga Jip&Janneke champagne kopen, dan weet ie het hahah vond ik een leuk idee :)

Geniet van het mooie weer dames, en succes, hoop dat jullie ook snel 2 streepjes zien!!!

Liefs, tes

Hey meiden
fijn dat jullie zo meeleven ik hoop zelf ook een positieve test in handen te hebben natuurlijk maar heb niet het gevoel dat ik zwanger ben hadt eerst altijd een regelmatige cyclus van 28 en 29 dagen maar laatste 2 maanden van 35 en 37 en dan duurt het wachten nog langer nu volgens mij weer 28 dagen want merk altijd wanneer ik mijn eisprong heb aan veel afscheiding(sorry voor detail)
en ja veel afleiding heb ik gelukkig wel zo een kleine meid kan je heel de dag bezig houden dan komt ze naar me toe en zegt dan;kom mama spelen zo lief maar soms ook vermoeiend hoor het is echt een pittige tante die graag haar zin wil!
maar ik denk dat ik zo in de tuin maar eens bij ga bakken want het is heerlijk zonnig hier en dochter doet haar middagdutje dus even uurtje voor mezelf
en line voor ik het vergeet een hele fijne vakantie in de ardennen.alvast
tot snel meiden
liefs jootje

Ha Tess!
Ik lees net je super goede bericht meis wat leuk!van harte gefeliciteerd meid echt helemaal geweldig voor je!hoeveel dagen ben je nu overtijd?want dan heb het bij jou toch ook wel even geduurd voordat je positief teste?maar gaaf hoor hoeveel rondes hebben jullie erover gedaan?leuk dat je je vriend zo gaat verassen
ik moet zelf nog een kleine week wachten dus spannend.heb je veel kwaaltjes?
liefs jootje

Terug
Bovenaan