Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

hey tess

gefeliciteerd meis met je zwangerschap en nu proberen te genieten hihi

xxx
marijke
19+3

tes, GEFELICITEERD !!!

Gewedlig nieuws zeg !! super !!

Geniet er lekker van :)

Hey Tess,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Hoera, weer een zwangere erbij!!! Geniet er lekker van! Hopelijk krijg je niet al te veel last van kwaaltjes, ze zijn voor het goede doel uiteraard! Pas goed op jezelf :)

@Jootje, ben je nog lekker buigebruind in het zonnetje? Leuk hoor zo'n klein dametje rond je heen, maar kan me voorstellen dat je een uurtje in het zonnetje dan af en toe ook wel even nodig hebt ;)

Gister gezellig op verjaardagsvisite geweest en lekker gebbqd. Vanavond eten bij vrienden thuis, dus kan vanmiddag lekker beetje relaxen. Alles nog prima met onze Puk, maar heb (denk door de warmte) wel snel last van een licht gevoel in mijn hoofd. Moet dinsdag naar de verloskundige dus zal het gelijk eens even aankaarten. Ondertussen doe ik gewoon rustig aan :)

@Sukkie, duim mezelf nog steeds een hoedje hoor!!!

Meiden, allemaal een fijne dag!

Liefs Svtje
23+3

Hey meiden,

Een nieuwe zwangere heeft uiteraard ook recht op een plaatsje in het beroemde zwangerenlijstje :) Bij deze Tess:

nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug overtijd
valesca: 30 - 4 - 1 - 6 aug ongi
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
poohh 24 - 5 - 1 - 20 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?

nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 4 - 2 -

Zwangeren uitgerekend

mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lyn:
roos: 18 maart
elleste:
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
tess:

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 18 augustus controle vk
shar:
marijke: 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste: 31 juli eerste afspraak vk
vieguh: 11 augustus eerste afspraak vk 13 aug 1e echo
mmlc:
zebraatje:
tess:

Wat gaat het worden?

mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
tess:

Knuffel Svtje
23+3

nod's sept leeftijd ronde kindje nod
valesca 30 - 5 - 1 - 1sep.

Bij mij staat dat ik voor een 2e kindje ga, maar eerst nog even de eerste hoor hahaha

Hey TESS,
GEFELICITEERD!!!! Wat moest je daar lang op wachten zeg maar nu is er duidelijkheid dus dat is een lekker gevoel!!
Geniet ervan meis!!

@Line:
Fijne vakantie.

@ Marijke:
Fijne dag dinsdag maak er wat moois van!!

@Sv'tje:
Lekker van je vrije tijd aant genieten?

@Sukkie:
Hoe ist met jou?

Hier alles zn gangetje. Zit me nu weer druk te maken om de grootte van het kindje pffff word gestoord van mezelf.
Op internet lees je dat het nu ongeveer 2 cm moet zijn en bij mij is puk 1,4 cm. Maar de vk zei dat het goed was en rekende ook gewoon 8 weken uit.
Maar toch.... ik weet niet wat het is maar het is irritant.
2 september lekker mn termijnecho en hoop dat uiteraard dan ook weer alles goed is.
We hebben zelf het idee dat het een jongetje wordt. Geen idee waarom maar dat denken we. Maar het maakt ons niet uit.

Iedereen een fijne dag.
Liefs Ilse

hey vieguh

je moet je niet gek laten maken door dat stomme internet want ik had een mail dat mijn kindje 250 gram woog en bij echo was het echt 300 haha dus dan zou ik een dik kind hebben maar dat was niet zo en miepie had dat ook het zijn daar maar getalletjes ga maar rustig van je verloskundige af die hebben er voor geleerd

veel succes verder snap je angsten wel hoor

xxx
marijke
19+3

hey vieguh

je moet je niet gek laten maken door dat stomme internet want ik had een mail dat mijn kindje 250 gram woog en bij echo was het echt 300 haha dus dan zou ik een dik kind hebben maar dat was niet zo en miepie had dat ook het zijn daar maar getalletjes ga maar rustig van je verloskundige af die hebben er voor geleerd

veel succes verder snap je angsten wel hoor

xxx
marijke
19+3

Terug
Bovenaan