Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

Hallo meiden!

Wat een stilte hier zeg, ben ik niet gewend! Waarschijnlijk heeft iedereen het erg druk.
Fijn dat er weer een paar niet zwangeren zijn bijgekomen! (niet dat het met jullie zwangeren niet leuk is hoor...;-)

@Roos, ik probeer me idd in te houden tot mijn nod. Tot nu toe is dat iedere keer gelukt en gebeurde er vanzelf wat. Nu zit ik 2 dagen van mijn vorige cyclusduur af. Dus even spannend!

Verder heb ik niets nieuws te melden, geen bloed gezien nog (behalve uit mijn neus hahah,gisteren en vandaag flinke bloedneus gehad.)

Groetjes en hoop snel weer wat van jullie te horen!

Groetjes

Hallo Lieve meiden,

Wat een lekker weertje vandaag! Ik ben al lekker vrij en heb ne het huis aan kant. Heerlijk chill het weekend in.
@Sukkie:
Hoe was je sollicitatie gesprek? Hoop voor je dat het goed ging. He een bloedneus is een kwaaltje he.... of ben je gewoon knoerthard ergens tegenaan geklapt hihi??
Spannend hoor dat je nod nadert. Ik duim voor je!

@Elleste:
Meid hoe is het met je en hoe was het vandaag bij de VK?
Heb je al wat meer klachtjes?
Hier gaat alles lekker hoor alleen de moeheid en pijn in de tietjes neemt toe.
Weet je al wanneer je je eerste echo hebt?
Leuk hoor allemaal. Ik moet nog anderhalve week wachten ....
Pffff vind het wel moeilijk hoor dat wachten het liefst lig ik nu al op de tafel voor een echo.

@Tessa:
Welkom op dit forum. Lastig idd als je een onregelmatige cyclus hebt. Ik zou testen op de dag van je langste cyclus.
Dus als je langste 33 dagen is geweest zou ik op dag 34 testen.
Het blijft altijd spannend allemaal. Succes!

@Kine:
Welke test heb je gedaan? Ik had op NID negatief van predictot en meerdere zwaar positieve van het kruidvat!! DIe 2 voor 5 euro. IK
k zweer erbij want die gaf al posi aan 4 dagen voor mijn nod.
Succes!

Hoihoi

Was ik weer... Het is inderdaad rustig hier.

@Tessa, welkom op ons forum, klets gezellig mee!

@Sukkie, spannend meis. Ik hoop voor je dat je nog heeeeeel lang op die ongi moet wachten (ongeveer 9 maanden hihi) Ik duim voor je hoor, dat de ongi maar lekker mag wegblijven.

@Roos, die pukkeltjes horen er inderdaad bij. Ze beginnen bij mij ook een beetje te komen namelijk. Volgens mij verdwijnen ze ook gauw weer hoor...

@Line, heeft het nog doorgezet? Ik hoop van niet natuurlijk. En mocht het wel zo zijn, dan gauw erdoorheen en naar de volgende ronde...

@Ilse, was goed bij de VK, moest alleen wat meer drinken van haar. Ik vond het best wel spannend, maar het viel allemaal reuze mee, een hoop info gekregen wat ik nu alweer vergeten ben (schijnt een kwaaltje te zijn hihi). Ik krijg waarschijnlijk in de 10e week een echo en de VK zei dat ik dan met 12 weken ook een echo nog krijg. Dat kwam vanwege mijn cyclus van 35 dagen, zo kunnen ze beter vaststellen hoe ver het is. Ze zei verder dat dat standaard is voor vrouwen die een langere cyclus dan 33 dagen hebben. Toch wel grappig. Volgens de vk ben ik nu 7 weken en 3 dagen zwanger, maar ik denk dat dat een weekje te veel is, dus ik houd hier gewoon 6 weken en 3 dagen aan.

Verder moeten we nadenken over een combitest of iets dergelijks, moet dat nog even nalezen, maar ik geloof dat ik dat zelf niet wil, want het komt toch, hoe dan ook. Ik laat het niet weghalen, dus zie het nut niet in van zo'n test, waarbij de kans op een miskraam ook nog eens toeneemt. Maar goed, moet er nog even over nadenken.
Als jij de 13e een echo krijgt, krijg je die dan met 12 weken nog eens? (Gewoon op aandringen hihi)

En nu beginnen de kwaaltjes te komen. Ben al 2 dagen misselijk geweest. Vandaag gaat het dan wel weer. Gisteren had ik onwijs zin in patat, heb mijn vriend dan ook gestuurd om het te halen, vandaag ontzettend zin sla met tomaatjes. Dit keer zelf maar even heen geweest. Heel raar gevoel is dat. Eerder ging ik naar de winkel en dan koos ik ter plekke wat we gingen eten. Nu weet ik al precies wat ik wil eten, en van de andere dingen gaat mijn maag op slot hihi.
Hoe zit het met jouw kwaaltjes? Zo te horen valt het allemaal nog meer, lekker zeg. Ben je ook al weer wat geruster?

Liefs Elleste

Hey meiden,

Even snel een berichtje van mij. Zit in de stuurhut samen met mijn vriendin omdat we zo langs een mooie toeristische plaats komen. Verder hier aan boord erg druk met verschillende logeetjes dus erg weinig tijd voor de laptop, forum en msn.

Denk aan jullie allemaal meiden!!! En schrijf zeker weer mee als het hier wat rustiger is :) Mis jullie wel, maar zie dat het hier ook goed rustig is. ;)

@Tessa, als ik met niet vergis, van harte welkom hier en babbel lekker mee!

@Line, prut zeg, die negatieve test... heb niet zo heel goed gelezen, maarre ben je al ongi geworden?

@Sukkie, heel benieuwd naar je sollicitatie? En duim me een hoedje voor je!!! Kom maar op met dat mooie nieuws zou ik zeggen!!!

Hier alles goed, rond en gezond ;) voel me lekker en heb het enorm naar mijn zin. Eindelijk weer eens wat vrouwen aan boord :) Heerlijk om bij te kletsen en gezellig in het zonnetje te bakken.

Heel veel liefs Svtje
21+1

Hallo!

@vieguh, nee nergens tegen aangelopen, oh wist niet dat dat ook een kwaaltje kan zijn?
Nog even geduld hebben he die anderhalve week, maar dan is het zover! De echo!!

@ elleste, hoop ook dat ik niet ongi wordt deze maand! Ben er nu echt wel aan toe na die maanden wachten..

@ Sv, sollicitatie heb ik nog niks van gehoord, maar paste niet bij het andere aantal uren dat ik ga werken. Wordt dus niks, ik kijk nog even uit naar wat anders!

@ iedereen, bedankt alvast voor het duimen. Heb het ook wel nodig :)
Straks komt de schilder, in de woonkamer een nieuw kleurtje!!!

Groetjes Sukkie
Ronde 6, 27/30

Ha meiden,

Hier dan maar weer eens een berichtje van mij. Lees trouw met jullie mee hoor en duim ook heel hard voor jullie, hoop dat iedereen snel een positieve test heeft.

Spannend Sukkie, nog een paar daagjes en je weet meer, zou zo mooi zijn voor jullie!

En Line, zit jij nog in spanning of is de ongi inmiddels gekomen. Hoop het niet en dat ie heeeel lang weg mag blijven.

Gezellig hoor Svtje, logeetjes! Je hebt in ieder geval heerlijk weer volgens mij. Geniet er maar lekker van, fijn dat je je nu wat beter voelt.

Wat duren die eerste weken lang hè als je dan eindelijk zwanger bent. Je voelt niets (behalve wellicht wat irritante kwaaltjes), ziet niets en weet niets, erg onwerkelijk allemaal.

Voor mij zou het nu minder onwerkelijk moeten zijn na de echo maar nog steeds kan ik me moeilijk voorstellen dat er iets in me groeit. Voel me daar eigenlijk heel slecht over. Ben je er maanden mee bezig, net als velen van jullie, zou je toch heel blij moeten zijn dat je zwanger bent en dan voelt dat toch niet zo. Ach volgens de vk is dat heel normaal en komt dat allemaal wel. Ben na de echo iets 'gedegradeerd'. Was ipv 9 weken en 5 dagen, 'slechts' 9 weken en 1 dag. Heb wel een mooie nieuwe uitgerekende datum: 3-3-2010.
De echo was btw helemaal goed. Eerst uitwendig, hartje klopte maar lengte was moeilijk te bepalen. Toen maar inwendig (wat trouwens echt niet spannend is) en daar kon ze de lengte iets beter bepalen, maar het bleef lastig. Had met m'n moeilijk doorlatende huid te maken ofzo.Heb dan ook geen prachtplaatjes maar zag wel vrolijk de armpjes en beentjes heen en weer gaan. Eigenlijk is het heel bijzonder dat iets van 2,5 centimeter al bewegende armpjes en beentjes heeft....

Het is super Elleste als je straks rond 12 weken een tweede echo krijgt dan is alles zeker mooier zichtbaar en krijg je ook echt mooiere foto's mee. Je boft maar, ik zal moeten wachten tot week 20.
24 augustus weer naar de vk, hopelijk kunnen we het hartje dan ook horen.

Ik duim heel hard voor alle niet zwangeren! En degenen die ongeduldig op de echo wachten, het komt echt, heb geduld!

Geniet van het mooie weekend,

liefs Lynn.

Wat gaaf allemaal Lynn. Als ik dat zo lees, kan ik helemaal niet meer wachten :p

Ik heb mijn nod tussen a.s maandag en Donderdag (ik hou voor het gemak donderdag maar aan)

Ik heb al een ruim een week het gevoel of ik ongesteld ben....steeds naar de wc, terwijl het helemaal nog niet kan. Normaal zijn mijn borsten gevoelig vanaf mijn ovulatie tot na mijn ongesteldheid, alleen nu alleen met de ovulatie heel iets, daarna niks meer en nu is het weer terug.

Ik heb steeds trek.....word misselijk en zodra ik wat eet, gaat het weg....ik eet veel meer dan normaal en moet me echt inhouden

Ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld zal worden, want ik wil mezelf niet voor de gek gaan houden, maar spannend vind ik het wel ;)

Succes allemaal en voor de zwangeren.....geniet er lekker van :)

Liefs Val

@Elleste:

Wat fijn dat het goed was bij de VK en spannend dat jouw echo er ook aan zit te komen. Ja joh beginnen de kwaaltjes al te komen hihi. Hier nog steeds niets bijzonders. De misselijkheid is weer weg en de pijn in de borsten ook weer stukken minder. Word er niet goed van!!!!
Ik krijg de 13e mn eerste echo en dan met 12 weken weer hihi. Omdat ik me zo druk maakte wilde ze me al eerder een echo geven.
Wat betreft die combitest.... tja als daarmee de kans vergroot dat het fout gaat dan zou ik het niet doen want net zoals je zegt het kindje is toch wel welkom alleen is het misschien makkelijker voor eventuele voorbereidingen. Mja dat moet ieder voor zich weten.
Succes met de kwaaltjes meis.

@Sv'tje:
Leuk dat je logeetjes hebt!
Gezellig altijd. Veel plezier en we forummen wel weer ;-)

@Sukkie:
Hoe bevalt het nieuwe kleurtje?
Welke kleur is het geworden?
Ik blijf voor je duimen hoor!!!!

@Line:
Meis we horen je niet meer! Hoe staan de zaken ervoor?

@Marijke:
Bijna trouwen!!!!
Zo leuk!!!! Geniet nog van de laatste dagen als vrijgezel hihihi ;-P

@Kidsbaby:
We horen je niet meer. Hoe is het met je?

@Wachters:
Ik denk aan jullie en blijf duimen voor jullie!

@Klussers:
Geniet ervan en hou het ongedwongen!

@Zwangeren:
Dat alle baby's in de buikjes gezond mogen zijn en blijven en dat het een mooie fijne zwangerschap wordt voor iedereen!

Liefs Ilse

Terug
Bovenaan