Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

hallo allemaal, zooo op de eerste pagina?? Toe maar, liep er zomaar tegenaan. Ben lekker twee weken niet op ht forum geweest, heerlijk vakantie gevierd, nu nog steeds t/m volgend weekend. Nog een weekje lekker weer dus... blij om te lezen dat het met allemaal goed gaat, heb mijn best gedaan om weer een beetje bij te lezen:
Svtje, gzellig logeetjes op de boot. Jullie hebben lekker weer vandaag!!

sukkie: duim, duim, duim... is je woonkamer mooi geworden?? Lekker opgefrist??

lynn: Geen zorgen! Heb meerdere meiden gehoord dat ze het besef niet hadden, komt wel wanneer je een buikje krijgt... Sommigen moeten ook daarin groeien. Zeker een hele mooie uitgerekende datum!!

boefje: Hoe gaat het daar?? Hier zijn we erg druk geweest met klussen, we zullen wel zien de 10e (ongveer) Voel niet veel bijzonders, jij?? Alleen sinds vandaag beetje gevoelige tepels en al paar dagen moe, terwijl ik vakantie heb en toch tussen 23 en 24 naar bed ga en uitslaap... misschien word ik daar wel moe van. Ook best emotioneel, had ik vorige maand ook... we zien wel.

Komende week nog lekker paar daagjes weg. Iedereen heel veel geluk in de volgende ronde, veel klusplezier of een gezonde zwangerschap toegewenst, tot volgende week!!

Ps kan iemand mij aub weer in t rijtje zetten? Zebraatje168, ronde 2, kindje 1, nod 10 aug

Lieve mensen, ik heb een vraagje

ik heb nu al een week het gevoel of ik ongesteld ben en sinds gister avond echt heel erg. Het voelt exact hetzelfde als de eerste dag wanneer ik ongesteld geworden ben. Alleen er is geen bloed te bekennen....totaal niets. Ik snap er niks van. Mijn NOD moet ongeveer aanstaande donderdag zijn, maar kan ook iets eerder. Iemand die dit ook eens gehad heeft en misschien weet wat dit kan betekenen? Ik durf niks te bedenken, uit angst dat het misschien niks te betekenen heeft.

Hey Valesca,

Even snel een reactietje van mij. Een week voor mijn NOD had ik ook last van een behoorlijk ongigevoel, de krampen die normaal echt bij een ongi horen. 2 dagen na mijn NOD heb ik toen voor het eerst gestest en de test was positief. Wil je uiteraard geen valse hoop geven, maar kunnen gewoon kwaaltjes zijn. Meid, duim voor je!!! Hou ons op de hoogte!!! Zou in ieder geval niet te vroeg testen om teleurstelling te voorkomen.

Kus Svtje
21+3

dank je voor je antwoord Svtje

ik snap er niks van....de ongesteldheids krampen zijn echt heel hevig sinds gister avond....maar totaal geen bloed....ik heb dit eerder gehad alleen toen ik overtijd was (2 maanden geleden) en verder alleen op mijn NOD dag, maar NOOIT zo ver van te voren al en zeker niet zo hevig.

Ik heb steeds meer honger...niet gewoon trek, maar echt misselijk van de honger en rommelende maag ervan.....ik eet 4x per dag nu en voorheen altijd maar 2x, maar dat trek ik nu opeens niet meer.

Pffff ik vind het zo spannend ! ik durf niet te testen tot ik echt over tijd ben.....donderdag/vrijdag pas dus.

Andere kwaaltjes kan ik me inbeelden omdat ik zo graag wil, maar dit toch echt niet.

Ik hou er alle rekening mee dat ik niet zwanger ben, maar vind het wel erg spannend.

Hee allemaal,

Hier even een kort berichtje, voordat ik me weer op de bank nestel...

Vrijdag helaas enorm ongesteld geworden dus nu weer nieuwe ronde nieuwe kansen. Wel bedankt voor jullie support, was wel even spannend hoor.

Fijne zondag nog en tot weer!
Line

Hoi meiden,

Ik kom gezellig met jullie meedoen. Ik ben in juni gestopt met de pil en na een maandje ontpillen zijn we nu echt begonnen.....vrijdag waarschijnlijk mijn ei gehad. En nu is het afwachten geblazen tot 16 augustus want dan is mijn NOD... Hopen maar op rose!!! Zal me zelf ook even in de lijst zetten:

nod's juli leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 9 juli: ongi
roos: 21 - 3 - 1 - 9 juli: zwanger
elleste: 30 - 3 - 1 - 14 jul: zwanger
vieguh: 27 - 2 - 1 - 18 juli: zwanger
line: 33 - 4 - 1 - 27 juli:
kwisjuh: 30 - 5 - 1 - 28 juli:
chanti: 24 - 1 - 1 - ?:

nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug
valesca: 30 - 4 - 1 - 6 aug
boefje: 26 - 2 - 1 - 9-aug
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
sukkie: 24 - 6 - 1 - ?
poohh 24 - 5 - 1 - 20 aug

Zwangeren uitgerekend

mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lyn:
roos: 18 maart
elleste:
vieguh: 25 maart
mmlc:

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 18 augustus controle vk
shar:
marijke: 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste: 31 juli eerste afspraak vk
vieguh: 11 augustus eerste afspraak vk 13 aug 1e echo
mmlc:

Zo volgens mij heb ik het zo goed gedaan anders hoor ik het graag.... Jullie ook allemaal succes met klussen en zwanger worden..

En voor de dames die al zwanger zijn, GEFELICITEERD ik hoop binne kort ook mee te doen met jullie....

Terug
Bovenaan