Hey meiden,
Ben even niet op het forum geweest, dus moest weer even bijlezen. Quinta en Jen, wat heerlijk dat jullie echo's goed waren!
Ik ben vorige week naar de voetreflexologe geweest. Bij haar lopen vrouwen die zwanger willen worden als een rode draad door haar praktijk, dus ze is er van overtuigd dat ze me kan helpen. Ik heb er anderhalf uur gezeten en ze is vooral heel erg bezig geweest met de drukpunten rond mijn baarmoeder en eierstokken omdat daar heel veel spanning op zat. En hoe..... het was best pijnlijk als ze op die punten aan het masseren was! Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over en ga a.s. donderdag weer. Ze heeft me wel op het hart gedrukt dat ik er te veel mee bezig ben, en dat ik het wat meer moet gaan loslaten omdat er anders te veel spanning op je lichaam staat en het zwanger worden nog moeilijker is. Dus nu maar eens echt proberen om het aan het lot over te laten en dus ook iets minder op het internet te lezen over zwanger worden. Zal niet makkelijk zijn, maar ik ga het serieus proberen.
Zonnetje, hoe is het met jouw cyclus? Nog steeds geen menstruatie in zicht? Hier laat de eisprong ook nog steeds op zich wachten dus dit wordt waarschijnlijk ook weer een lange cyclus, zucht...
Liefs,
Daffy