vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Klere forum! Het werkt echt nog niet. Maargoed, beter 3 berichten dan geen bericht?
nu ff kijken of dees wel 1x verstuurd wordt.. grtz

Naam / leeftijd / kindje / ronde / nod
Jen/26 jaar/kindje 2/ 1 na 2 mk/ nod 31 juli
Kristel / 24 jaar / kindje 1 / ronde 2 / nod 8 aug
Zonnetje
Daffy 27 / 27 jaar / kindje 1 / ronde 2 / nod 17 aug
Guppie
Quinta / 30 jaar/ 2de kindje/ 21 juli spiraal verwijder.
Lena
Taraneh/ 33 jaar/ 3de kindje/ zwanger (5 mrt)
Martine / 26 jaar / kindje 1 / ronde 4 / nod 24 juli

Hoi dames,

Ik ben er weer hoor!! terug van vakantie!! Ik hoop stiekum dat het waar is dat veel mensen op vakantie zwanger worden ;) We zijn namelijk niet echt heel veilig geweest op de vakantie. En als het goed is het ik mn ei de dag erna gehad, dus ben benieuwd. We zouden eigenlijk een maandje wachten na de laatste miskraam, maar we hadden niks bij ons.... dus

Ik zal van de week even bijlezen hier,

Liefs Jen

nou meiden heb ik weer ben net heel licht gaan menstrueren, ik hoop dat het morgen zo goed als over is. want wil toch wel graag het uitstrijkje laten doen en spiraal er uit. ik moet dan nog wel minimaal 3 weken wachten met klussen want moet eerst me uitslag van me uitstrijkje hebben.

Oja ik word weer tante me schoonzusje is zwanger nu 6 weken.
ben benieuwd wat het zal worden ze hebben al een zoon.
en me buurvrouw is ook weer zwanger geweldig hoor (nu wil ik helmaal snel zwanger worden, maar je hebt het niet voor het zeggen he)

x quinta

Hai hai,

Balen van je ongie quinta, hopen dat ie morgen weer over is. Nog 1 maandje wachten en dan kan ronde 1 voor jou ook beginnen! Het zal een raar idee zijn dat er twee anderen in je omgeving zwanger zijn terwijl jij het ook zo graag wil. Weten ze dat jullie ook gaan proberen om zwanger te worden?

Jen lekker genoten van je vakantie? Wel stiekem hoor, klussen terwijl jullie eigenlijk wilden wachten, haha. Hopelijk geeft het resultaat.

Ik heb vandaag ongiekrampjes dus ben benieuwd.

Martine

nee alleen me beste vriendin weet het en de buurvrouw. we hebben de zelfde gyn en verraadde me zelf hihiih zei dan lopen we waarschijnlijk gelijk bij hem oeps hihihih.

Ik zeg morgen dat ik nog een klein beetje vloei en of dat heel erg is. en of ze eventueel het een beetje schoon kan maken voordat ze het uitstrijkje doet. Hoop dat dat kan. hebben jullie enig idee of dat kan?????
jullie horen morgen van me (moet einde van de middag)

x quinta

Hoi Dames,

@martine Ja sorry, kan echt niet wachten hoor, het voelt zo ongelofelijk nutteloos om te wachten als er geen medische reden is. Hopen dat er resultaat komt en dat het deze keer wel goed gaat. 3 maal is scheepsrecht hopen we maar!
Kan er wel steeds nuchterder onder zijn omdat we al zo'n mooi mannetje hebben (vandaag precies 10 maanden)
@quinta, spannend hoor, maar nog heeeeel even geduld hebben (moet ik zeggen mevrouw ongeduld zelf ;))

Liefs Jen

Hey,

En Quinta????????????? Is ie eruit????????

Volgens mij wemelt het op dit forum van de ongeduldige mensen Jen!! Hier nog 1!

Maar... ik ben niet alleen ongeduldig om zwanger te worden. Ik ben altijd ongeduldig voor alles. Vakantie enzo. Om 11.30 ga ik naar de kapper, en daar ben ik dan de hele nacht al wakker van en ongeduldig voor omdat ik er zo'n zin in heb, haha! Ik ben echt een supermuts.

Martine

hey martine, je zit nu bij de kapper als ik dit schrijf ik heb pas een afspraak om 16:00 als ze niet uitlopen uiteraard.
Ik menstrueer een klein beetje maar heb al een trucje bedacht hoe ik dit ga proberen op te lossen (wie weet helpt het hihhihi, vlak voor ik heen moet gebruik ik een tampon en haal hem er vlak van te voren uit, hoop dat het een beetje schoon is voordat ik bij haar moet zijn) zo hoop ik dat ze het uitstrijkje kan doen.

Ik ben ook zo'n miepie ongeduld hoor (hou je hard maar vast als je zwanger bent dan kan je niet wachten tot de kleine er is ) en ga zo maar door. (zitten, lopen , eertse tandje, praten enz enz)

x quinta

Terug
Bovenaan