vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Hey allemaal,

Zonnetje ik zou als ik jou was beginnen met temperaturen en je slijm in de gaten houden. Ovulatietesten is best duur als je nog geen flauw idee hebt hoelang je cyclus gaat duren. Met temperaturen weet je pas achteraf of je je ei hebt gehad, maar dan weet je wel dat je over twee weten ongie wordt. En als je je slijm in de gaten houdt en je denkt dat het wijst op een ei, kan je alsnog een ovulatietest doen, maar die is dan gerichter qua tijdstip.

Jullie hebben ook goeie vakantieplannen dames! Lekker hoor. Je hoort vaak dat mensen zwanger worden op vakantie he ;-) Dus wie weet.

Ik heb last van m'n buik, beetje ongiepijn lijkt het op. Maar ik weet het niet hoor. Hebben deze maand wel super geklust qua tijdstip... Ik ben er echt teveel mee bezig, bah. Heb er veel te veel over gelezen, had 2 ovulatietesten gedaan omdat ze zeggen dat die ook op hcg reageren. Kon ik er maar gewoon niet aan denken....
Maar verder geen verschijnselen helaas. Heb trouwens wel ontdekt dat bij mij elke keer dat ik ongesteld ga worden, m'n temperatuur al 2 dagen van te voren gaat zakken, dus als dat woensdag gebeurt, weet ik al genoeg...

Quinta ik hoop dat je ongie nog ff uitblijft en dat je uitstrijkje door kan gaan dinsdag!

Iedereen veel succes met wachten en hopen!

Martine

Hi ladies,

Lief, jullie reactie. Het is nu bijna augustus en een aantal dames zijn al aan de klus. Het begint nu echt spannend te worden en ik wil graag volgen hoe het een ieder vergaat :). Wellicht verhuizen we straks met zijn allen naar het 'zwangerforum'.

@Quinta, laat je het wel ff weten wat je testje vertelt? Wie weet...
@Martine, een week duurt lang he, als je in spanning zit! Wel fijn dat je je tempcurve doorhebt. Scheelt weer 2 dg..
@Zonnetje, Martine geeft je een goeie tip! Ik heb zelf geen ovutest gebruikt, maar zag aan slijm wanneer ik vruchtbaar was. Als je ff googled op 'cervixslijm', krijg je veel nuttige info.

succes allemaal!
groetjes,

x Taraneh

HOi Meiden,

Ik ben de afgelopen dagen niet zo heel erg actief geweest, alhoewel ik meelees. Ik probeer er minder mee bezig te zijn, aangezien dat de tip is om zwanger te worden... schijnt.
Het blijft lastig om er niet mee bezig te zijn, maar goed.

Wat een heerlijke vakantieplannen heeft iedereen. ik zelf niet, misschien lekker weekendjes weg dan maar. vind ik ook heerlijk

Naam / leeftijd / kindje / ronde / nod
Jen
Kristel / 24 jaar / kindje 1 / ronde 2 / nod 8 aug
Zonnetje
Daffy 27 / 27 jaar / kindje 1 / ronde 2 / nod 17 aug
Guppie
Quinta / 30 jaar/ 2de kindje/ 21 juli spiraal verwijder.
Lena
Taraneh/ 33 jaar/ 3de kindje/ zwanger (5 mrt)
Martine / 26 jaar / kindje 1 / ronde 4 / nod 24 juli

hey meiden

NOu ben niet zwanger hoor!!! Gelukkig eigelijk want moet er niet aan denken dat het spiraal er dan nog in zit. De RED DEVILS zijn er nog niet zit nu ongeveer op de 33/34. snap er niks van maar hoop nu echt dat het weg blijft tot na me uitstrijkje want ik heb dr zo naar toe geleefd meer voor het verwijderen van het spiraal (uistrijkje vind ik maar niks maar het moet dus hou me maar vast aan het feit dat me spiraal er ook uit gaat).

Ik ben trouwens benieuwd waar de andere meiden zijn want de groep is wel erg klein geworden.

groetjes quinta

hoi meiden,

bedankt voor de tips martine!
ik ga morgen maar eens een thermometer kopen dan denk ik,aan de andere kant twijfel ik,wil er namelijk niet teveel mee bezig zijn..want zitten pas in ronde 2.lijkt me veel leuker als ik merk dat ik zwanger ben,zonder temperateren enzo..
wel ga ik me slijm goed in de gaten houden!
heb nu al wat slijmerig,nattig slijm,maar plakt nog niet zeg maar..haha sorry voor de details!
verder gewoon lekker regelmatig sexen :)
en dan hopen op een regelmatige cyclus.

ik hou het verder ff kort,moet nog veel doen in huis..

groetjes zonnetje

hey meiden

ben ik weer, RED DEVILS nog steeds niet aanwezig. Ik ben zoooooooooooooo moe echt onwijs me zoontje heeft vandaag uitgeslapen tot half 10 dus ja moe zou je niet kunnen zijn, ik zat gisteren in de auto met me vriendin en was een verhaal aan het vertellen en zei tussen door zo die lucht (ze hadden ge-iert) haakt in je strot, zegt ze (ze weet dat me menstruatie niet komt) nou meid jij bent zwanger hoor want ik ruik niks...... me vriend zegt het ook zweet me rot, vergeet weer veel dingen MAAR ik heb geen pijnlijke borsten ik weet het niet meer hoor. vriendin denkt dat ik te vroeg heb getest.......
meiden wat denken jullie. STEL het is wel zo en het spiraal dan.....

ben zo onzeker nu
groetjes quinta

Hey Quinta,
Tja, ik weet niet of je zwanger kunt worden ondanks een spiraatje. Voor de zekerheid kun je misschien nog een keertje testen dan...
Misschien ben je gewoon laat door alle stress omdat je je zo verheugt op dinsdag. Maar als je zwanger zou zijn, dan moet dat spiraaltje er wel tactisch uitgehaald worden zonder de boel te beschadigen.
Ben benieuwd joh! Hou ons op de hoogte.

Ik had gister weer lage buikpijn, beetje misselijk en na als een wervelwind gepoetst te hebben in huis, had ik zere tepels, haha.
Maar volgens mij komt het gewoon omdat ik me er teveel mee bezig houdt, dat zal m'n straf wel zijn ;-)
Ik reken nergens op!

Martine

hey martine
Ik heb wel besloten als dinsdag de red devils er nog niet zijn ga ik sowieso testen want ja dan mag je geen uitstrijkje laten doen en wat je zegt hij zou er met beleid uitgehaald moeten worden.
Ik hou jullie op de hoogte. Zou je dan wel snel bij de gyn kunnen komen? of zou je dan evengoed moeten wachten (wachttijd bij ons gemiddeld 2a3 weken)

Bij mijn eerste zwangerschap had ik het zelfde als jij ik had het niet echt verwacht maar had wel last van me tepels, schoonmaak woede, het moest en zal meteen gedaan worden hahahaha en veel plassen (wat ik nu weer doe) ik duim echt voor zou zo leuk zijn!!!! wanneer zou je kunnen testen??

anita

Terug
Bovenaan