vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Hai hai,

Das wel slim quinta om dinsdag nog ff te testen voor de zekerheid. Mag hopen dat als het zo is, dan je dan wel met spoed naar de gynecoloog mag ja! Maar laat in elk geval je ongie nog ff uitblijven ;-)

Die opruimbuien en dat alles nu meteen gedaan moet worden heb ik wekelijks, dus bij mij is dat geen symptoom, haha! Dagenlang stap ik over rommel en stofjes heen en dan ineens moet het nu schoon en netjes worden. M'n vriend boft dat er gisteren niet was tijdens m'n bui, haha!

Ik heb vrijdag m'n noddag, als ik ongie wordt is het waarschijnlijk al donderdagmiddag.... Kan dinsdag of woensdag wel testen denk ik. Maar eigenlijk wil ik het niet. Ik maak me veel te druk om het zwanger worden... En als ik lees dat het dan vaak juist niet lukt, dan maak ik me dáár weer druk om. poeh hé! Wel goed van jou Kadwiel dat je probeert om er minder mee bezig te zijn.

Lekker zijn die slijm verhalen he zonnetje. Soms vraagt m'n vriend hoe het ermee staat, dan vertel ik maar m'n toestand en vermoedens zonder slijmerige details, anders heeft ie gelijk geen kluszin meer ;-)

Martine

martine, daar heb je gelijk in mannen willen graag op de hoogte gehouden worden zonder de vrouwelijke (praatjes) details hahahaha.

Ik hoop ook dat het nog weg blijft nog 3 dagen please zeg ik steeds tegen me lichaam. hahahaha hoeveel je er niet mee bezig kan zijn onwijs he!

Met zwanger worden ook, maar het is en blijft moeilijk om er niet te veel mee bezig te zijn want je wilt het zo graag. en als je dan zwanger bent dan ben je daar weer mee bezig (ik vond het allemaal super hoor) dan ga je kijken hoe groot je kindje dan ongeveer is en wat hij/zij al kan en hoever het in de ontwikkeling is enz enz.
Alle fases vind ik leuk nu dat onze zoon er is is ook alles leuk. hij is nu zn eigenwil aan het ondekken (heb me handen er vol aan). alleen maar LEUK LEUK LEUK. (en soms denk je alsjeblieft ga slapen ik ben moe maar dat hoord er bij)

quinta

Hoi Qiunta en Martine, jullie houden het wel spannend! Spannend weekje voor jullie allebei.

Volgens mij missen we nog aardig wat dames die op het vorige forum nog meeschreven?
Ook Mammalena laat niet meer van zich horen..
Op zich is het met wat minder meiden wel makkelijker bijhouden, maar toch jammer.

groetjes,

x Taraneh

ja taraneh daar heb je wel gelijk in.misschien hebben deze meiden nog wel erg veel last met inlogge of met deze site om wat te kunnen schrijven had ik in het begin ook.

Ja het is spannend ik hoop dat me menstruatie weg blijft tot woensdag dan kan me uitstrijkje doorgaan en me spiraal verwijderen ook. Ik heb al een nieuw onderwerp geplaatst met me vraag of er meiden zijn die dit ook hebben mee gemaakt hoop dat iemand reageerd.

Ik hou jullie op de hoogte !!!!!

x quinta

meiden

Ik heb me waarschijnlijk druk zitten maken om niks, ik ben zo dom geweest dat ik niet meteen op de mirena site heb gekeken. daar staat op dat de kans 25% is dat je helemaal geen menstruatie heb DOM DOM DOM dat zal het wel zijn. Ik heb die eerste 4 jaar (voor me 1e zwangerschap) dit niet gehad ik bleef licht vloeien.
WAT EEN OEN BEN IK ZEG vind me zo stom.

Dus waarschijnlijk niks aan de hand, maar ik blijf hopen dat ik niet menstrueer voor dinsdag!

groetjes quinta

Hey Qiunta, die mirena heb je toch al een poosje? Niet raar dat je je dingen in je hoofd haalt als je ongi ineens uitblijft.. Ik duim voor je dat je wo pas ongesteld wordt. Kun je daarna gelijk met rond 1 beginnen!

groetjes,

x Taraneh

Hey Qiunta, die mirena heb je toch al een poosje? Niet raar dat je je dingen in je hoofd haalt als je ongi ineens uitblijft.. Ik duim voor je dat je wo pas ongesteld wordt. Kun je daarna gelijk met rond 1 beginnen!

groetjes,

x Taraneh

groetjes,

x Taraneh

Terug
Bovenaan