vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Hey,
Nog drie weken quinta, dat lijkt een eeuwigheid! Maar dan is het voor jou ook eindelijk zover!! Moeilijk om zolang nog te wachten!!

Mijn onderbuik zit me te pesten zeg, ik heb echt een opgezette onderbuik en voel het de hele tijd. Beetje opgerekt gevoel, beetje kramp. En dan denk ik: zou het? zou het? zou het? Nee het is niet zo! Die buik van mij lacht me vierkant uit, haha. Dus ik blijf erbij dat het nix is. Wel moeilijk omdat zovaak tegen jezelf te zeggen. Zeker omdat ik vakantie heb en geen drol te doen, heerlijk!

Hebben jullie al vakantie? Of nog plannen om weg te gaan?

Martine

martine wanneer heb je je NODag dan?
Ja nog 3 weken en nu zit ik met het probleem dat me menstruatie er nog steeds niet is heel raar, maar het gevolg is nu dat ik waarschijnlijk (als ik tussen nu en dinsdag) menstrueer dan kan het uitstrijkje niet gedaan worden en volgende dinsdag waarschijnlijk de hele dag moet werken *#*# : ( snik snik
of zal ik door me spiraal zwanger zijn hahah nou dat kan niet dat is 1% kans.
maar zit dr best mee had zo gehoopt dat zondag of max maandag me menstruatie dag was (meestal ben ik het stipt op de datum )
zit nu op cyclus dag 33.
heb ff wat opbeurende praatjes nodig, kijk al zo lang uit naar deze datum. en nu kan het misschien niet en moet ook nog langer wachten snik snik

groetjes quinta

hoi meiden,

quinta meid wat balen voor je!
maar houd moed want wie weet word je morgen ineens ongesteld!snap dat je ongeduldig ben hoor maar weet je dat ene weekje maakt dan ook niet meer uit,je moet toch echt eerst weten of je uitstrijkje goed is...

martine ik ben echt benieuwd of het deze ronde raak is!wanneer is je NOD?
lekker dat je vakantie hebt! gaan jullie nog weg? wij hebben vorige week vakantie geboekt,we gaan in sept 2 weken naar cuba!!
we wilden graag nog een keer ver weg op vakantie en we hopen naturlijk dat we volgend jaar met zn drieetjes zijn,dus nemen we het er nog ff van!

hier nu op cyclus dag 12,ben benieuwd hoelang deze cyclus duurt..we klussen gewoon regelmatig en vooral wanneer we zin hebben.hoop maar dat ik nu een nette cyclus heb!

groetjes zonnetje

hoi meiden,

quinta meid wat balen voor je!
maar houd moed want wie weet word je morgen ineens ongesteld!snap dat je ongeduldig ben hoor maar weet je dat ene weekje maakt dan ook niet meer uit,je moet toch echt eerst weten of je uitstrijkje goed is...

martine ik ben echt benieuwd of het deze ronde raak is!wanneer is je NOD?
lekker dat je vakantie hebt! gaan jullie nog weg? wij hebben vorige week vakantie geboekt,we gaan in sept 2 weken naar cuba!!
we wilden graag nog een keer ver weg op vakantie en we hopen naturlijk dat we volgend jaar met zn drieetjes zijn,dus nemen we het er nog ff van!

hier nu op cyclus dag 12,ben benieuwd hoelang deze cyclus duurt..we klussen gewoon regelmatig en vooral wanneer we zin hebben.hoop maar dat ik nu een nette cyclus heb!

groetjes zonnetje

Hey,
Ow dat zou wel balen zijn quinta! Heb je je ingesteld op een datum en dan wordt het misschien naar achteren verplaatst. Ik hoop dat je uitstrijkje toch door kan gaan! Kun je anders niet eerder komen? (vast niet, gaat natuurlijk op afspraak enzo)

Lekker zonnetje dat jullie naar Cuba gaan! Klinkt super. Groot gelijk om het er nog ff van te nemen! Wij gaan een weekje naar Duitsland, appartementje en dan lekker wandelen en stadjes kijken. Lekker goedkoop, want we willen ook nog wat klussen in huis.
Hopen dat je cyclus deze ronde korter is! Moet haast wel. Misschien is temperaturen een optie?

Ik heb volgende week vrijdag m'n nod, das de 24 geloof ik. En ik ben er vrijwel zeker van dat het die dag is, doordat ik ovulatietesten heb gebruikt. Ondertussen maak ik mezelf nog ff lekker gek, haha. Maar ik reken nergens op!

Nou ik ga maar eens slapen.

Martine

Hoi meisjes,

Quinta, ik duim voor je! De datum komt nu zo dichtbij, ik kan me voorstellen dat het niet te verteren is dat die dag voorbij zou gaan en je niet aan de klus kan.. Hoop dat het je meezit!

Martine, leuk dat je dr weer bent!

Zonnetje, heerlijk zo'n verre vakantie. Misschien ben je dan al zwanger? ik zou uit voorzorg wel info inwinnen voor de do's en don'ts in cuba als je zwanger bent. ;-)

Onze vakantie vieren we met familie uit Iran hier in Nederland. Ik heb er heel veel zin in!

Het lijstje... Ik hoor er eigenlijk niet in, maar ik hoop stiekem dat er binnenkort meer zwangeren hier zijn. Dus ik vul em in, wie er last van heeft mag me eruit gooien.

Naam / leeftijd / kindje / ronde / nod
Jen
Kristel
Zonnetje
Daffy 27 / 27 jaar / kindje 1 / ronde 2 / nod 17 aug
Guppie
Quinta / 30 jaar/ 2de kindje/ 21 juli spiraal verwijder.
Lena
Taraneh/ 33 jaar/ 3de kindje/ zwanger (5 mrt)
Martine / 26 jaar / kindje 1 / ronde 4 / nod 24 juli

Groetjes,

x Taraneh

Taraneh doe niet zo gek we vinden het alleen maar leuk dat je zwanger bent !!!! We willen allemaal zo in het lijst je staan met een bevallingsdatum!!!!

Nou meiden de red devils zijn dr nog niet hoor, ga toch maar ff bij de kruitvat zwangerschap testje doen. zal wel nergens op slaan maar toch je weet het niet en misschien helpt het dat me menstruatie op gang komt.

Zonnetje wat heerlijk zeg cuba, wij gaan een weekje naar frankrijk (klein weekje) en november met de hele familie naar egypte.

Martine ik duim voor je het zou geweldig zijn nog een zwangere in opns midden hoevoel je je ?????
heb je het idee dat je zwanger bent of voel je niks?

groetjes quinta

hoi meiden,

taraneh we vinden het idd super dat je zwanger bent dus alleen maar leuk als je in het lijstje staat!

balen quinta dat je nog niet ongesteld bent..misschien dan al zwanger..?zou super zijn!laat het ons weten he!

spannend martine! wat zegt je gevoel dit keer?

lekker hoor meiden dat jullie ook op vakantie gaan!

ik wil idd voor de zekerheid wel wat info winnen voor het geval ik eind aug begin sept zwanger blijk te zijn.(zou ik heeeeel leuk vinden!!) haha.

dat temperaturen of ovulatie testen had ik ook al aan gedacht maar heb geen idee hoe dat werkt..op welke dagen moet je dan beginnen enzo? (omdat ik nu dus nog steeds geen idee heb wat me cyclus is)misschien kunnen jullie me er meer over vertellen en of dat wat voor me is?!

groetjes zonnetje

Terug
Bovenaan