Verwacht mei 2020❤️

Mevrouwtje: hier moeten we ook in spanning afwachten tot de 26ste. Gefeliciteerd met je zwangerschap✨
ik heb bij de eerste echo van mijn eerste zwangerschap toen gehoren gekregen dat er geen kloppend hartje te zien was. Dus ik zie als een berg op tegen de eerste echo de 26ste. Brrr
Maar we gaan van het positieve uit!!

Mevrouwtje: hier moeten we ook in spanning afwachten tot de 26ste. Gefeliciteerd met je zwangerschap✨
ik heb bij de eerste echo van mijn eerste zwangerschap toen gehoren gekregen dat er geen kloppend hartje te zien was. Dus ik zie als een berg op tegen de eerste echo de 26ste. Brrr
Maar we gaan van het positieve uit!!

Hey dames
Net mn echo gepland
deze is 26 september.
Volgens mn eigen berekeningen kom ik uit op 13 mei en mijn verloskundige op 10 mei.
Ik twijfel  alleen of de echo niet te vroeg is ?? Ik ben bang  om nog geen hart actie te zien omdat het nog te vroeg is.
Krijgen jullie ook zo vroeg een echo ??
Hoeveel weken zijn jullie met de echo

NicolleB: ooh wat spannend. Ik heb de 26ste ook de echo. En ik ben dan ongeveer 7 weken. Bij 6 weken kunnen ze al een kloppend hartje zien. Jij bent dan denk ik net zover als ik, want ik ben 11 Mei uitgerekend. 
Als je je er niet goed bij voelt, kun je misschien vragen of je een weekje later mag komen? 

@nicolleB: ik ben vandaag 5+2 en ik heb over 13 dagen mijn echo. Dan ben ik ook net 7 weken. Het kan vroeg zijn, het hoeft niet. Voor iedereen is het rete spannend ? voor jou net zo goed! Waarom denk je dat het te vroeg is? Sommige doen een echo rond de 6-7-8 weken en daarna rond de 10-11-12 weken heeft mijn huisarts mij verteld?. Spannend allemaal he! We hopen (of bidden) met zn alle dat t allemaal goed mag zijn. Als de echo hier ook goed is, lijkt het me ook leuk om aan te sluiten bij de app.
Een vraagje: ik heb snachts best wel wat buikkrampen. Overdag eigenlijk niet, maar nu begint het snachts wel. Ik word er meerdere keren per nacht wakker van. Plus daarbij de plasrondes resulteert in een super moe gevoel 's ochtends. Hoe gaan jullie daarmee om? En is dit herkenbaar voor jullie?

@pam ik denk indd ook dat we ongeveer  gelijk uitgerekend  zijn mijn verloskundige  komt op 10 mei uit .

@lievesam Bij mijn zoontje was ik 8 weken en nu 7 weken  en de verloskundige  zei dat het erom ging hangen ofzo.
Ik ben bang voor teleurstelling  dat ik geen hartje zie.
Ik kon wel anderhalve week later  maja je wilt natuurlijk  zo snel mogelijk haha en nu achteraf  twijfel ik toch of ik niet beter later een afspraak kon maken.
Naja ik denk dat ik maar gewoon niet zo onzeker moet zijn en die datum  maar moet afwachten. 
Die krampjes  herken ik alleen overdag.  Snachts eigenlijk  niet. Ik denk zolang het niet mega zeer doet en er geen bloed bij zit het niet erg is je lichaam is al flink bezig om ruimte te maken enz.
maak je je toch zorgen kun je altijd even je verloskundige  bellen die stellen je ook vaak gerust

Terug
Bovenaan