Verwacht mei 2020❤️

lievesam: ik herken jou klachten niet. Inderdaad, als je je zorgen maakt gewoon bellen. Er gebeurd natuurlijk van alles op het moment, misschien komt het daarom! Luister goed naar je lichaam, wees lief voor jezelf, en zorg er goed voor! ❤️

Hoi allemaal, 
Ik gister een hele lichte positieve test gehad, ga morgen nog een weken indicator doen dat wil m'n man graag anders kan hij het niet geloven ?
Onze dochter is 1,5 en waren nu 9 maanden bezig. In juni wel een mk gehad met 8 weken ongeveer. Dus ik ben ook wel wat onrustig eronder. Mag wel al eerder voor een echo als het goed is dus wacht de test morgen af en dan ga ik de huisarts bellen.
Ik heb nog niet echt symptomen maar beetje lastig omdat ik ook buikgriep heb op het moment..
Sterkte allemaal met het wachten op de eerste echo! 

Suushen: wat leuk, gefeliciteerd✨
Veel beterschap met je buikgriep, dat is inderdaad vervelend. Jij ook veel succes en sterkte met het wachten, ik snap dat het heel spannend is. 

Ik ben 6 mei uitgerekend, vandaag 5 weken en 3 dagen en ik heb mijn eerste echo vanmiddag gehad vanwege mijn bbz in februari.
So far so good. Mini zit op de juiste plek, in me baarmoeder! Een mooi vruchtzakje te zien met daarin een klein stipje.
Volgende week donderdag de 2e echo, kijken of het hartje klopt. Dan ben ik 6 weken en 3 dagen als het goed is.
Als alles dan goed is, ga ik me aanmelden bij een verloskundige. Tot nu toe regel ik alles via mijn collega's namelijk ♡

xCy: wat fijn! Lijkt me toch al een fijne geruststelling, toch? Ik duim voor je mee dat volgende week ook alles in orde is.??

Terug
Bovenaan