Verwacht mei 2020❤️

Hoi hoi, iedereen gefeliciteerd met hun zwangerschap! Wij hebben gister een echo gehad omdat ze dachten dat ik 7 weken was maar ik had een late eisprong dus ik ben nog maar 5,5 week. Uitgerekend 1 mei 2020 van ons 2e kindje! 
Ik zou me ook graag aansluiten in een groepsapp!?

Gezellig gebruiker 
 Als de mensen die interesse hebben voor een groepsapp
Misschien jullie telefoon nummer naar dit email adres
Kunnen sturen
Uitgerekendmei2020@outlook.com
dan maak ik bij wat aanmelden  een groep
aan.
Ik heb dit ook gehad bij mijn eerste kindje en heel veel aan
Gehad en nu nog steeds. 
Toch fijn je verhaal te delen met iemand.
aangezien we nu nog even onze mondjes naar familie 
Moeten houden?

Als eerste allemaal gefeliciteerd 
Ik ben melissa 28 jaar en zwanger van mijn 3e kindje 
Zaterdag een vroege test gedaan door twijfel na een opmerking van een ander positief getest.
Maandag nog een test gedaan omdat ik toen mijn nod had En duidelijk positief.
Mijn uitgerekende datum zal uitkomen op 11 mei dan is mijn jongste zoon 16 maanden.
Ik heb al een zoon van 8.

Als eerste allemaal gefeliciteerd 
Ik ben melissa 28 jaar en zwanger van mijn 3e kindje 
Zaterdag een vroege test gedaan door twijfel na een opmerking van een ander positief getest.
Maandag nog een test gedaan omdat ik toen mijn nod had En duidelijk positief.
Mijn uitgerekende datum zal uitkomen op 11 mei dan is mijn jongste zoon 16 maanden.
Ik heb al een zoon van 8.

Hee
gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal,
vandaag is mijn nod, (niks gebeurd) afgelopen zondag ochtend een test van de action gedaan en daar was een heeeel licht streepje op te zien, maarja ik dacht “streepje is streepje” maandag toch maar een clearblue digital gehaald. En yeasss “ ZWANGER 1-2 “ ? 
Volgens mijn berekening 13 mei uitgerekend en dan is onze dochter 20maandjes jong

Heyy,
Ik heb me gisteren aangemeld bij de vk. 26 september de echo! Dan zou ik 8.5 week zijn. Super spannend! Vinden jullie de tijd ook zo langzaam gaan? Ik zou het t liefst tegen iedereen willen zeggen! En die 'danger' zone voorbij zijn pff.. Maar voorlopig blijft het nog even ons geheimpje de vorige keer ging het met 13 weken nog mis en toen wist iedereen het dus al. Vond het ook zo zwaar om weer tegen iedereen te moeten zeggen dat t feest niet door ging. Hopelijk deze ronde meer geluk! Ondertussen ben ik alvast aan het aftellen naar de 26e. Nog máár 22 dagen ?

Terug
Bovenaan