Verwacht mei 2020❤️

@Evbj bij mijn vorige zwangerschap (vorig jaar november bevallen) heb ik bootcamp via Mom in Balance gedaan. Dat is echt aan te raden! Je sport met andere zwangere vrouwen. Het is nog behoorlijk fanatiek, maar je kan ook wat rustiger aan doen. En de begeleiding is van vrouwen die zijn getraind in het trainen van zwangeren. Dat vond ik heel prettig. Was wel van plan het nu ook weer te gaan, zodra het gewone sporten niet meer gaat of mijn buik teveel in de weg gaat zitten?

@lievesam
Dat klopt inderdaad  had dit echt  ook niet verwacht  aangezien ik amper symptomen  heb ja sinds vandaag echt buikpijn.
@pam
Ja super leukkk. 
Zijn er meiden die misschien een klein whatsapp  groepje  willen. 
Moet zeggen heb dit bij mn eerste kindje ook gehad en echt super veel aan gehad?
als er animo is ? 

[quote quote=10241155]Hallo allemaal, Ten eerste: gefeliciteerd allemaal. Gisteren en vanmorgen heb ik positief getest. Dit is mijn eerste zwangerschap na mijn miskraam op 29 Januari 2018. Ik ben uiteraard ontzettend blij, maar er hangt ook een dekentje met angst overheen. Heel spannend vind ik het. 26 September heb ik mijn eerst echo. Dan ben ik volgens de bereking 7 weken zwanger. verwachte bevallingdatum ligt rond de 11 Mei. Ik heb tot nu toe nergens last van, behalve dat de zenuwen af en toe door mijn lichaam heen gieren. liefs[/quote]

Heel herkenbaar. Alleen een miskraam vorig jaar augustus gehad... zit ook vol spanning en wat angst dat het weee fout gaat... Blij als er wat mwer zekerheid is..

Ik heb morgen mijn eerste vroege echo. Ik ben morgen 5+3 als het goed is. Dan weten we in iedergeval of het in de baarmoeder zit of niet.
Ivm mijn bbz van februari. Als dit goed zit dan ga ik me aanmelden bij de verloskundige.. spannend!!!

Terug
Bovenaan