Verwacht mei 2020❤️

Gefeliciteerd allemaal! Ik mag mij gaan aansluiten bij deze groep. Naar eigen berekening ben ik 10 mei uitgerekend. Het is mijn tweede zwangerschap. Mijn zoontje wordt 1 november 2 jaar. Bij hem waren we een klein jaartje bezig. Nu was het in 1 keer raak ? Ik heb nog 0 klachten. Waar ik bij mijn eerste zwangerschap tot en met week 14 heb gespuugd, overgegeven en Ohja, gespuugd. Hopelijk blijft iets mij nu bespaard??  ik sluit mij graag aan bij de Whatsapp groep . Liefs !

De groepsapp ia aangemaakt. Mochten jullie er aan toe zijn of nu al willen aanmelden kunnen jullie nog steeds je nummer  mailen ?
Ook fijn om voor de echo je verhaal tegen iemand kwit te kunnen?

XPamx 
jeetje wat sneu! Dan snap ik wel dat die eerste echo super spannend gaat zijn! Maar positief zijn he!!
Wij hadden wel een hartje gezien maar die is dus vlak na die echo gestopt met kloppen. Rond de 10 weken. We kwamen er pas achter bij de 13 weken. Dus ik kan pas opgelucht adem halen na die periode denk ik zo ?

Ik voel vanalles gebeuren in mijn buik.
Zit continue mn wc papier te controleren op bloedingen door mijn miskraam in het verleden. Bah bah... word er gek van...

He bah dat is ook heel vervelend. Onzeker wordt je ervan he. Ik had dus bij mijn eerste zwangerschap ook helemaal geen klachten, en met de eerste echo werd duidelijk dat het hartje niet klopte. Dat maakt mij nu ook heel onzeker, dat ik nu niks voel. 
Wat voel je precies? Rommelen? Of heb je ook pijn?

Ik ben erg moe, veel honger maar als ik dan eet dan hoef ik niks. Gespannen en grotere borsten, tepels verkleurd, continue gerommel in me buik en veel lucht. Me onderbuik zo nu en dan zeer pijnlijke krampen waardoor ik steeds naar de wc ga om te kijken of ik bloed zie, steken in me liezen, pijn in me maag nadat ik gegeten heb.. 
Ja, hier is het erg duidelijk aanwezig..

Terug
Bovenaan