Verwacht mei 2020❤️

Ah balen dat je appartement niet door is gegaan. Frustrerend dat het om je contract gaat, kan je geen intentie krijgen op je werk? Of maakt dat bij de verhuurders in je omgeving geen verschil?
ik snap goed dat je er meer van baalt, je wilt t nu gewoon allemaal goed doen en voor elkaar hebben, maar er komt vast binnenkort een plekje vrij voor jullie! ??

met mijn bekkeninstabiliteit gaat het minder. Heb inmiddels fysiotherapie. Die is nu vooral gericht op mij zo krachtig mogelijk houden, want dat t erge gaat worden is groter omdat m’n buik natuurlijk zwaarder wordt. Ik merk dat ik ook teveel doe en teveel wil en moet nog even een balans vinden in rust nemen en gewoon mijn ding doen. Af en toe wel pittig. Aan de andere kant wil ik ook niet teveel klagen want verder gaat alles goed met mijn kindje en trapt die me maar al te graag ?

Mrlsx die wilt mijn werkgever niet geven omdat mijn contract afloopt zodra ik met zwangerschapsverlof ga. Vanmiddag weer een bezichtiging maar zie het hierdoor nogal somber in. Weet ook niet wat de bedoeling is als straks mn contract afloopt, want het lijkt er dus op dat hij die (tijdelijk?) niet wilt verlengen. 
wat lijkt me dat lastig zeg! Maar inderdaad, zolang de kleine het maar goed doet. En luister naar je lichaam.

Facha jeetje wat heftig! Hopelijk blijft hij inderdaad nog even lekker zitten waar hij zit. Hou je ons op de hoogte? Sterkte!

Ben ik alweer! ? 
even een update na mijn hormonale klaagzang over ons appartementje. Vrijdag een nieuwe bezichtiging gehad en we durfde niet echt heel positief meer te zijn en we dachten "ach, het zal wel weer niet." Maar ergens zei mijn gevoel toch dat het wel eens goed zou kunnen komen deze keer. En inderdaad! Vanmorgen het verlossende antwoord gekregen dat het voor ons is ?. Eind van de week krijgen we de sleutel en kunnen we meubels uitzoeken en in principe kunnen we dan meteen over! Super blij mee en ook zo vlak voor mijn verlof (eind maart al!) 

Wat super fijn Lentekindje! 
En kaato en mrlsx, bedankt voor de tips. Ik heb inderdaad na alle bh's gepast te hebben die bij de prenatal hingen er 2 gevonden die super zitten. Dus daar leef ik nu in haha!
Verder gaat het hier prima! Ik ben inmiddels 28 weken gepasseerd en heb wel duidelijk een groeispeurt gehad, me jas paste vorige week nog dicht en gister ineens niet meer. Dat is dan ook te merken aan me bekken/rug. Heb vandaag dus ook de fysio gebeld die zwangerschapsbegeleiding geeft. Hopelijk kunnen die wat verlichting bieden. 
Daarnaast heb ik het idee dat die kleine gedraaid is want voel hem ineens vol op mijn blaas en darmen, en een stuk minder hard trappen. Vooral meer duwen en draaien, en dat voelt veeeel zachter. En het duwen veel meer naar me ribben toe, gelukkig nog niet tegen me ribben aan haha! Ik denk dat hij ze energie ook vooral gebruikt om te groeien. Volgende week maar even bevestiging vragen bij de vk.
Vroeg me verder nog af of er iets van een appgroepje is met dames? Heb toen dat hier voorbij zien komen maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord. Ben benieuwd hoe ver iedereen inmiddels is :)  

Hier even afwezig geweest. Inmiddels alweer bijna 29 weken. 
ik heb mij aangesloten op de Facebook, waarbij ik veel verhalen volg. Op Facebook zijn diverse regio’s die oproepen gedaan hebben met app groepjes.
wellicht heb je hier iets aan?

Terug
Bovenaan