Wat super fijn Lentekindje!
En kaato en mrlsx, bedankt voor de tips. Ik heb inderdaad na alle bh's gepast te hebben die bij de prenatal hingen er 2 gevonden die super zitten. Dus daar leef ik nu in haha!
Verder gaat het hier prima! Ik ben inmiddels 28 weken gepasseerd en heb wel duidelijk een groeispeurt gehad, me jas paste vorige week nog dicht en gister ineens niet meer. Dat is dan ook te merken aan me bekken/rug. Heb vandaag dus ook de fysio gebeld die zwangerschapsbegeleiding geeft. Hopelijk kunnen die wat verlichting bieden.
Daarnaast heb ik het idee dat die kleine gedraaid is want voel hem ineens vol op mijn blaas en darmen, en een stuk minder hard trappen. Vooral meer duwen en draaien, en dat voelt veeeel zachter. En het duwen veel meer naar me ribben toe, gelukkig nog niet tegen me ribben aan haha! Ik denk dat hij ze energie ook vooral gebruikt om te groeien. Volgende week maar even bevestiging vragen bij de vk.
Vroeg me verder nog af of er iets van een appgroepje is met dames? Heb toen dat hier voorbij zien komen maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord. Ben benieuwd hoe ver iedereen inmiddels is 🙂